po raz kolejny - brak mocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tespis
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 09:09
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

po raz kolejny - brak mocy

Post autor: tespis » śr kwie 26, 2006 18:14

Witam!
Jak w temacie. Jakis czas temu miałem kłopot z moim golfikiem. Samochód dobrze jeździł jednak przy około 130km/h dusił się i już od tego czasu brakowało mu mocy (czasem jednak, ale bardzo żadko nie tracił tej mocy). Jednak po ponownym odpaleniu wszystko wracało do normy. Teraz coś się zmieniło. Brakuje mocy już od momętu odpalenia. Przy 2500 obr przestaje przyspieszać jak należy a przy 110km/h wyraźnie dusi się. Objawy te zawsze są takie same, niezależnie od tego czy jest dopiero uruchomiony. Czy te objawy mogą komuś pomóc zawężyć mi krąg możliwych usterek?
Jeszcze jedno. Czy jazda z czymś takim jest mocno szkodliwa dla silnika? (nawet jak jeżdzę do 2500 obr)?


pozdro

TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr kwie 26, 2006 18:57

Podpinales VAGa? Masz notlauf.. pisalem w tamtym poscie ze auto nienaprawione moze walnac gorzej jesli nie naprawisz usterki i widac ze cos sie dzieje..

Pozdro
Gitner
Ostatnio zmieniony śr kwie 26, 2006 18:58 przez Gitner, łącznie zmieniany 1 raz.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » śr kwie 26, 2006 18:57

ktorys z parametrow silnika jest nieprawidlowy i ECU przelacza sie w tzw tyb awaryjny
chyba najbardziej prawdopodobnym bledem moze byc za duze cisnienie doladowanie ktore to jest spowodowane zapieczeniem kierownic spalin w turbo lub zawor sterujacy cisnieniem tubosprezarki - ale to takie wrozenie ;)
podjedz do okolicznego lekarza od TDi on autko zdiagnozuje i przepisze lekarstwo



Awatar użytkownika
tespis
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 09:09
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: tespis » śr kwie 26, 2006 20:26

chwilowo mnie nie stać:) dlatego tutaj pytam. Czyli radzicie tak nie jeździć?


pozdro

TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc

BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » śr kwie 26, 2006 22:47

tespis pisze:chwilowo mnie nie stać:) dlatego tutaj pytam. Czyli radzicie tak nie jeździć?
wszystko zalerzy od tego co jest nie tak podlacz chociaz we wlasnym zakresie VAG com a i zoabaczysz co go boli



Awatar użytkownika
tespis
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 09:09
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: tespis » czw kwie 27, 2006 09:08

co rozumiesz przez stwierdzenie we własnym zakresie? :)
W ogóle czy to może być spowodowane usikiem jakiegoś przewodu powietrza? Bo tak kojarze, że te objawy są od momętu przykręcenia osłony silnika.
Pozdrawiam i dzięki za pomoc


pozdro

TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw kwie 27, 2006 09:37

może przycisnąłeś jakąś rurkę :) to może być problem - ale nie pytaj sie tylko ściągaj tą osłonę - przecież to 3 minuty roboty !

a diagnoza VAGiem kosztuje max 100 PLN - więc nie są to straszne koszty - przynajmniej bedzie wiedział o co chodzi...i wykasujesz stare błędy..



BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » czw kwie 27, 2006 12:15

tespis pisze:co rozumiesz przez stwierdzenie we własnym zakresie? :)
W ogóle czy to może być spowodowane usikiem jakiegoś przewodu powietrza? Bo tak kojarze, że te objawy są od momętu przykręcenia osłony silnika.
Pozdrawiam i dzięki za pomoc
laptop z fejsem w reke, soft, kolega ew kolerzanka. i jazda w droge.
to mialem na mysli



Awatar użytkownika
tespis
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 09:09
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: tespis » czw kwie 27, 2006 12:52

niestety ani laptopa ani fejsa nie mam.
Niestety to nie pokrywa


pozdro

TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc

BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » czw kwie 27, 2006 12:54

tespis pisze:niestety ani laptopa ani fejsa nie mam.
Niestety to nie pokrywa
to pozycz



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw kwie 27, 2006 13:22

BruceLee30 pisze:
tespis pisze:niestety ani laptopa ani fejsa nie mam.
Niestety to nie pokrywa
to pozycz
Pozyczy i zanim zalapie co ma zrobic to dalej cos siadzie.. Podjedz do zakladu niech podepna VAGa.. chciales auto, trzeba miec i na naprawy ;)

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
tespis
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 09:09
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: tespis » czw kwie 27, 2006 16:51

wiem:) zadzwoniłem do piekar auto-danecki (czy jakoś tak). 50zł za diagnoze. Umówiłem się. Mam jeszcze pytanie. Czy na takiej diagnozie on ze 100% dokładnością powie mi co jest nie tak?


pozdro

TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc

Awatar użytkownika
ccinekk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: czw mar 03, 2005 23:44
Lokalizacja: Nowa Ruda
Kontakt:

Post autor: ccinekk » czw kwie 27, 2006 17:58

tespis pisze:wiem:) zadzwoniłem do piekar auto-danecki (czy jakoś tak). 50zł za diagnoze. Umówiłem się. Mam jeszcze pytanie. Czy na takiej diagnozie on ze 100% dokładnością powie mi co jest nie tak?
Nigdy nie jest to 100%. Wszystko zależy od wiedzy wiedzy i komptenecji mechanika. Czasami błąd może być spowodowany przez np. dwa różne problemy i wyeliminowanie jednego, wykrytego przez majstra może nie przynieść efektów. JEdnak po VAGu będziesz miało jako takie rozeznanie, dużo lepsze niż do chwili obecnej.


POWERED BY IBIZA GT TDI

133KM@314Nm

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw kwie 27, 2006 18:13

taaa w 100% da....

mi zdiagnozowal blad zaworu sterujacego turina N-75 (objawy brak mocy od 2.8tys obrotow i predkosc maks 140)

okazalo sie ze byl przerwany wezyk od podcisnienia (jeden z odchodzacych od zaworu) sprawdz je dobrze na calej dlugosci bo to moze byc problem, zwlaszcza jak na diagnozie wyjdzie ze to n-75

ps. zrob to sam (znaczy sprawdz je) bo mi mechanik tak sprawdzal ze powiedzial ze sa ok a byl prawie w 2 czesciach


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości