Problem z wyciekiem Paliwa VW Vento 1,9 TD (AAZ) 1992r

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

gregorK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn lip 12, 2010 18:01
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Problem z wyciekiem Paliwa VW Vento 1,9 TD (AAZ) 1992r

Post autor: gregorK » pn lip 12, 2010 18:35

Witam,
Ponieważ jestem laikiem w tej kwestii proszę was koledzy o poradę co może być przyczyną wycieków ropy no i co jest do naprawy lub wymiany.
Spróbuje pokrótce opisać problem: W zimie przy zimnym silniku z części zakreślonej na czerwono zaczęło wciekać mi paliwo, wyciek ustawał jak silnik się rozgrzał.
Do lipca miałem spokój z wyciekaniem paliwa - teraz znowu zaczyna cieknąc i wiem że muszę to naprawić.
Teraz czasem zdarza się że nie odpala od razu lekko go dusi po czym po dłuższym przytrzymaniu odpala. Sprawdzałem napięcie na akumulatorze i akumulator jest w porządku.
Ponieważ nawet nie potrafię nazwać tej części (wg książki serwisowej wchodzi ona w skład tzw. mechanizmu zatrzymania silnika)
Paliwo wycieka z środka sprężyny (?), sprawdzałem wszystko obok i cieknie tylko w tym miejscu
Podejrzewam że to wina jakiś uszczelek ale będę wdzięczny za każą sugestię, a także za info jaki warsztat w Mińsku Maz lub okolicy byście polecali.
z góry dziękuje za pomoc
Obrazek Obrazek



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » śr lip 14, 2010 15:22

gregorK masz o ring na ośce gazu do wymiany i mogę to naprawić ja co to PW



Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1157
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

Post autor: kret077744 » śr lip 14, 2010 21:07

to nie tylko problem oringu ale i nabijanej tulejki w której sie kręci ośka. Tulejke i oring kupisz bez problemu, ja w focie płaciłem 50zł. Sam oring może byc czasowym rozwiązaniem, jeśli wogóle pomoże. Wymień też tulejke. Będziesz musiał zdjąć górę pompy ale nie jest z tym dużo roboty. pilnuj żeby nic nie wleciało do środa, szczególnie mała sprężynka trzymająca cięgno w środku. Jak bedziesz składał bedziesz musiał wykręcić śrube od dawki paliwa, wiec dobrze sobie to zaznacz. U mnie na początku też delikatnie ciekło, ale potem nie szło już nawet odpalić...
link do tematu, niestety zdjęcia już nie działają : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=55715
Ostatnio zmieniony śr lip 14, 2010 21:08 przez kret077744, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Maślak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 15:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Maślak » śr lip 14, 2010 21:15

czasami to nawet trzeba wymienic ośke, bo tez sie wyciera. nic nie bedzie wiadomo do konca póki sie nie rozbierze. wszyscy macie czarne myśli. moze wystarczy sam oring i wsio. tego życze :bigok:



Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1157
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

Post autor: kret077744 » śr lip 14, 2010 23:12

Maślak pisze: moze wystarczy sam oring i wsio. tego życze
ale góra i tak do zdjęcia niestety...


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Maślak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 15:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Maślak » sob lip 17, 2010 11:34

nie ma lekko kilka śrubek trzeba pokręcić :grin:



gregorK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn lip 12, 2010 18:01
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: gregorK » pn lip 19, 2010 12:57

wielkie dzięki za poradę
Mam trochę czasu wiec lecę powalczyć z problemem.
Jakby coś to będę się odzywał na forum



Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » wt lip 20, 2010 16:19

zestaw naprawczy pompy (oring + inne uszczeleczki), kosztuje w intercarsie kilkanascie zlotych wiec mozna zaryzykowac, a zdejmowanie gory pompy wcale nie jest az takie trudne, jak sie moze wydawac. a przy autku pogrzebac to chyba kazdy z nas sobie lubi :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości