Pytanie odnośnie przewodu podciśńienia?!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Pytanie odnośnie przewodu podciśńienia?!
witam
Panowie w swoim tdi (silnik 90 km chyba z1) ktory niedawno kupiłem zaobserwowałem że przy turbinie wystaje końcówka od podciśnienia do której nic nie jest podłączone....
I teraz moje pytanie wie ktoś gdzie powinna być podłączona ta końcówka lub ma ktoś z was jakiś manual w którym jest schemat przewodów podciśnienia ???
Panowie w swoim tdi (silnik 90 km chyba z1) ktory niedawno kupiłem zaobserwowałem że przy turbinie wystaje końcówka od podciśnienia do której nic nie jest podłączone....
I teraz moje pytanie wie ktoś gdzie powinna być podłączona ta końcówka lub ma ktoś z was jakiś manual w którym jest schemat przewodów podciśnienia ???
- Marcin TDI
- -Diesel Power-
- Posty: 887
- Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
- Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
- Kontakt:
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Koledzy dają takie ładne schematy ale chyba nikt tego sam nie podłączał bo widać ewidentnie że w etce jest błąd powinno być tak jak poprawiłem .I elektrozawór n75 w silniku 1 z sterowany jest ciśnieniem a nie podciśnieniem ,podcisnienie to w turbinach o zmiennej geometri
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony ndz lip 11, 2010 20:01 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
to ja mam straszny meksyk w tych wężykach!!!!
Mam podłączone tak:
egr -- fota poniżej-- (chodzi mi o ten zawór co ma dopalać spaliny;) ) to ten element którego się błyszczy końcówka bo nie ma tam żadnego wężyka...:
i teraz wydaje mi się że ten cały zawór który jest na fotce powyżej powinien być podłączony do elektrozaworu który jest przedstawiony na zdjęciu niżej:
przy tym dziwnym elektrozaworku mam jedną wolną końcówkę do której nie jest nic podłączone...?!
Na zdjęciu u dołu jest wężyk o którym pisze ze wchodzi do kabiny i on jest podłączony do wejścia w rurce idącej od filtra powietrza do turbiny.
I teraz panowie o co tu chodzi?!?!?!?
Macie jakieś całościowe schematy podłączenia z opisem tych wężyków?????
Mam podłączone tak:
egr -- fota poniżej-- (chodzi mi o ten zawór co ma dopalać spaliny;) ) to ten element którego się błyszczy końcówka bo nie ma tam żadnego wężyka...:
i teraz wydaje mi się że ten cały zawór który jest na fotce powyżej powinien być podłączony do elektrozaworu który jest przedstawiony na zdjęciu niżej:
przy tym dziwnym elektrozaworku mam jedną wolną końcówkę do której nie jest nic podłączone...?!
Na zdjęciu u dołu jest wężyk o którym pisze ze wchodzi do kabiny i on jest podłączony do wejścia w rurce idącej od filtra powietrza do turbiny.
I teraz panowie o co tu chodzi?!?!?!?
Macie jakieś całościowe schematy podłączenia z opisem tych wężyków?????
Ostatnio zmieniony wt lip 13, 2010 07:04 przez aurii, łącznie zmieniany 1 raz.
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Ale masz sajgon
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/80b ... ddbef.html
przewod idacy od komputera powinien isc do kolektora ssacego (na jego gorze jest cycek do przylaczenia).
przewod idacy od rury ssacej (przed turbina) powinien isc do n75
przewod niebieski powinien isc do puszki waste gatu w turbinie
przewod czerwony do turbiny
przewod idacy od puszki z filtrem powietrza idzie do n18 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cda ... 30bb1.html tego tam w tle
przewod idacy od pompy vacum do n18
przewod idacy do zaworu egr w kolektorze ssacym do n18
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/80b ... ddbef.html
przewod idacy od komputera powinien isc do kolektora ssacego (na jego gorze jest cycek do przylaczenia).
przewod idacy od rury ssacej (przed turbina) powinien isc do n75
przewod niebieski powinien isc do puszki waste gatu w turbinie
przewod czerwony do turbiny
przewod idacy od puszki z filtrem powietrza idzie do n18 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cda ... 30bb1.html tego tam w tle
przewod idacy od pompy vacum do n18
przewod idacy do zaworu egr w kolektorze ssacym do n18
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
aurii, jak bede wstanie to porobie zdjecia pod maska.
Btw. czy to auto nie jest przypadkiem zamulone? Bo z takim podlaczeniem wezykow to powinno byc nagminnie w notlaufie.
Btw. czy to auto nie jest przypadkiem zamulone? Bo z takim podlaczeniem wezykow to powinno byc nagminnie w notlaufie.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
No niezły . Pewnie "fachowiec "podłączał .Tak jak pisze bradley, auto raczej na pewno nie jeżdzi jak powinno ,ciągle przeładowane i awaryjny non stopaurii pisze:to ja mam straszny meksyk w tych wężykach!!!!
Ostatnio zmieniony wt lip 13, 2010 10:27 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
si panowie zamulone nieźle ... Jak je kupiłem to mi sie coś nie podobało bo na większych obrotach słabo ciągnął. Potem chwilke popatrzyłem pod maską i coś mi nie pasiło w tych przewodzikach wiec się zwróciłem do szanownego grona vw maniaków i dzięki wam już wiem że jest kiszka Dzisiaj powalczę z tym motłochem
A jak na liczniku wyświetla się coś takiego jak 10 02 ??? Jak odpalam auto to przez chwile pomiga i znika a na jego miejsce pokazuje kilometry.
A jak na liczniku wyświetla się coś takiego jak 10 02 ??? Jak odpalam auto to przez chwile pomiga i znika a na jego miejsce pokazuje kilometry.
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
1 - od pompy vacum do n18
2 - od n18 do zaworka EGR (akurat ten wezyk mozna odlaczyc od EGR i zaslepic go sruba, wkretem, kulka) Ale jak ma byc jak z fabryki to 2 od n18 do EGR
3 - jest to przewod idacy z filtra powietrza (jest tylko jeden) i on idzie z drugiej strony zaworka n18. Skoro podlaczone mamy 1 i 2 to 3 jest tylko formalnoscia
Teraz n75
4 - od n75 do turbiny (czerwony)
5 - od n75 do gruszki waste gatu w turbinie (niebieski)
6 - od n75 do rury ssacej (przed turbina) (czarny)
Komputer:
Nie ma go na zdjeciu ale jesli podlaczysz n75 i n18 to zostanie Ci jeden przewod. Od kolektora ssacego do wlasnie komputera (a tutaj na bank bedziesz musial rozbierac podszybie i dosztukowac sobie dluzszy przewod bo teraz ten co masz jest za krotki zeby przerzucic go od kolektora do komputera).
Alles.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 187 gości