Stukanie na wolnych obrotach

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ekostek10
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: czw paź 15, 2009 20:29
Lokalizacja: Człuchów GCZ
Kontakt:

Stukanie na wolnych obrotach

Post autor: ekostek10 » ndz lip 11, 2010 23:37

Witam.

Dzis bedac juz pod domem po małej trasie mojemu golfowi zaczeło pukac w silniku. Odgłos był metaliczny. Ale ten stukot nie był stały... raz stukał raz nie... i w tym momencie jak stukał silnik jak by schodził z obrotów.

Silnik w moim golfie to SB. Moze miał ktos cos podobnego?
I tak przewiduje najgorsze :grrr: :grrr:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14145
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lip 11, 2010 23:51

ekostek10, szklanki do wymiany.Nie trzymają ciśnienia i klepią,a przez to zawory nie są odpowiednio głęboko wciskane i silnik zaczyna kuleć... :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
ekostek10
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: czw paź 15, 2009 20:29
Lokalizacja: Człuchów GCZ
Kontakt:

Post autor: ekostek10 » pn lip 12, 2010 10:44

a pytanie czy jezdzac na razie nic sie nie stanie??? duzo roboty przy wymianie? patrzac na allegro szklanki nie drogie sa...



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14145
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn lip 12, 2010 13:25

ekostek10 pisze:a pytanie czy jezdzac na razie nic sie nie stanie?
Tego nikt Ci nie zagwarantuje
ekostek10 pisze:duzo roboty przy wymianie?
Trzeba rozpiąć górę rozrządu zdjąć pokrywę głowicy,podnieść wałek rozrządu,zmienić szklanki i poskładać wszystko w odwrotnej kolejności.
Rozrząd składamy oczywiście na fabryczne znaki z poluzowanym kołem wałka rozrządu, napinamy pasek,dokręcamy koło,2 obroty wałem i ewentualna korekta.
Później ustawiamy kąt wtrysku i po zawodach :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 110 gości