Wspomaganie kierownicy w MK2 GTD Fire@Ice
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: ndz lis 13, 2005 21:49
- Lokalizacja: Ustka
- Kontakt:
Wspomaganie kierownicy w MK2 GTD Fire@Ice
Witam!
Posiadam MK2 GTD w wersji Fire@Ice, silnik SB ze wspomą. Po założeniu alumfelg 15" (opony
195/50) przy skręcie w lewo lub prawo do oporu, pojawia się drganie kierownicy i pisk. Płynu
do wspomagania jest opór w zbiorniczku. Może ktoś spotkał się z czymś takim?
Opona jest dość szeroka i może trzeć o pasek pompy wspomy, ale skąd drgania kierownicy?
Pozdro...
Posiadam MK2 GTD w wersji Fire@Ice, silnik SB ze wspomą. Po założeniu alumfelg 15" (opony
195/50) przy skręcie w lewo lub prawo do oporu, pojawia się drganie kierownicy i pisk. Płynu
do wspomagania jest opór w zbiorniczku. Może ktoś spotkał się z czymś takim?
Opona jest dość szeroka i może trzeć o pasek pompy wspomy, ale skąd drgania kierownicy?
Pozdro...
tatux
A według mnie to pompka jest do D***! W takim razie tak jak koledzy pisza nie krec do oporu! Pomka wyzionie ducha! A jeżeli piszczy cały czas to wlej gestrzy olej! pomoze na pewno! No chyba ze mam $ i kupisz nowa:P okolo 500 zl:P
[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]
koledzy w każdym wspomaganiu na płyn tak jest, nie przejmujcie sie. nie trzeba za często po prostu odkręcać do oporu
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: czw lis 24, 2005 21:39
- Lokalizacja: lubuskie
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: ndz lis 13, 2005 21:49
- Lokalizacja: Ustka
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: ndz maja 28, 2006 01:55
- Lokalizacja: Lublin
Wspomaganie kierownicy w MK2 GTD Fire@Ice
Panowie mam podobny problem, juz wiem że piszczenie to ten pasek, (choć mam lacie seryjne póki co) 175 więc się trochę dziwie że przy tej szerokości piszczy, ale spox-już nie kręce kiera oporowo za to wczoraj w czasie jazdy w mocnym deszczu kilka razy "straciłem" na chwilę wspomaganie... Przypuszczam że może to być efekt luźnego paska a że dostał wody to ślizgał... Jak myślicie może tylko to być przyczyną czy siada mi ta pompa (która ponoć koło 500 kosztuje jak ktoś powyżej pisał...?)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 151 gości