 Mianowicie jak sie rozgrzeje to słychać cykanie z zaworka przy filtrze paliwa (widać na zdjęciu). Jak zapobiec temu cykaniu, czy może mieć to jakieś konsekwencje na przyszłość
 Mianowicie jak sie rozgrzeje to słychać cykanie z zaworka przy filtrze paliwa (widać na zdjęciu). Jak zapobiec temu cykaniu, czy może mieć to jakieś konsekwencje na przyszłość  nie znam sie na TDI więc pytam
 nie znam sie na TDI więc pytam    
 
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

 Mianowicie jak sie rozgrzeje to słychać cykanie z zaworka przy filtrze paliwa (widać na zdjęciu). Jak zapobiec temu cykaniu, czy może mieć to jakieś konsekwencje na przyszłość
 Mianowicie jak sie rozgrzeje to słychać cykanie z zaworka przy filtrze paliwa (widać na zdjęciu). Jak zapobiec temu cykaniu, czy może mieć to jakieś konsekwencje na przyszłość  nie znam sie na TDI więc pytam
 nie znam sie na TDI więc pytam    
 






W 1z też jest notlauf:) wiem bo miałem 1Z. A kierownice w turbinie VNT to jedna z przyczyn jego występowania.xxxGlaDxxx pisze:w 1Z nie ma zmiennej geometrii turbiny (VNT), dopiero w AFN-ach byłamniejsza o to, uspokoiłem się i już wiem, że moge to olać

To według kolegi tryb awaryjny czyli notlauf występuje tylko w silnikach ze zmienną geometrią turbosprężarki ? Występuje i w 1z i w każdym aucie w którym jest turbospręzarka i komp sterujący pracą silnika.Co do zaworka N75 to tak jak koledzy piszą u jednych cyka u innych nie ,w obu przypadkach działa prawidłowo i nie ma co sie martwić na zapasxxxGlaDxxx pisze:w 1Z nie ma zmiennej geometrii turbiny

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości