



Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
W 1z też jest notlauf:) wiem bo miałem 1Z. A kierownice w turbinie VNT to jedna z przyczyn jego występowania.xxxGlaDxxx pisze:w 1Z nie ma zmiennej geometrii turbiny (VNT), dopiero w AFN-ach byłamniejsza o to, uspokoiłem się i już wiem, że moge to olać
To według kolegi tryb awaryjny czyli notlauf występuje tylko w silnikach ze zmienną geometrią turbosprężarki ? Występuje i w 1z i w każdym aucie w którym jest turbospręzarka i komp sterujący pracą silnika.Co do zaworka N75 to tak jak koledzy piszą u jednych cyka u innych nie ,w obu przypadkach działa prawidłowo i nie ma co sie martwić na zapasxxxGlaDxxx pisze:w 1Z nie ma zmiennej geometrii turbiny
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości