Arl czy 130??czy to jest to samo?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Czarny87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: czw wrz 03, 2009 17:39
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Arl czy 130??czy to jest to samo?

Post autor: Czarny87 » śr lip 07, 2010 22:50

Witam mam pytanie jak bym kiedyś kupował i chciał z chipować to:


zamiast trudno dostępnego arl kupić golfa 130 koni i z chipować do około 190ps, gdyż to samo co arl i tak za mocno nie dostanie odczucia??

czy kupić lepiej arl fabryczne 150ps+chip to około 200ps wyjdzie gdyż 130 dostała by większe zużycie, bo to nie to samo co arl bo ma inny wlot do turbiny i inne chłodzenie??



Ratunku!!jedni mówią że arl jest solidniejszy a inni że 130ps i 150ps to to samo tylko inna mapa wtrysku?

a co z tym wlotem do turbiny i chłodzeniem? jakie jeszcze różnice?



caro86wlkp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
Lokalizacja: Słupca
Kontakt:

Post autor: caro86wlkp » śr lip 07, 2010 22:59

arl + soft = 190
asz + turbo od arl + soft = 190
asz i arl są identyczne, różnią sie turbiną co za tym idzie softem, chyba IC. reszta jest ta sama; blok, sprzęgło, głowica, pompki
w passatach 130 masz czasami inne pompki o mniejszej wydajności niż te z asz/arl



Czarny87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: czw wrz 03, 2009 17:39
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Czarny87 » śr lip 07, 2010 23:02

aha jakie są koszty turba z arl? jak bym dawał do 130 jednak?



leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » śr lip 07, 2010 23:23

W arl masz fmic, co jest tez istotną róznicą.


User

neox
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: wt mar 04, 2008 22:43
Lokalizacja: Kraków

Post autor: neox » czw lip 08, 2010 00:09

Rożnice:
ARL ma duży intercooler inny dolot, ASZ malutki intercooler
ARL większe turbo 1,5 BAR, ASZ 1,35 BAR
ARL inny soft , rzecz oczywista :) różnica w dawkach paliwa niewielka

A teraz najlepsze :hmm:
ARL trzy czerwone TDI, ASZ dwie czerwone DI


Potrzebujesz programu, korekty do MSA15, EDC15V czy EDC15P ? Twój diesel źle odpala? Pisz PM...

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Shmatan » czw lip 08, 2010 07:08

Ale warto wspomnieć że ic od ARL nie jest jakiś taki super wydajny, i znacznie lepej sprawdza się custom z jakiegoś inveco...

tak więc pod względem modzenia asz spokojnie dogania arl'a



Czarny87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: czw wrz 03, 2009 17:39
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Czarny87 » czw lip 08, 2010 16:04

dziękuje bardzo za odpowiedzi!!!!!! a teraz o kosztach :D


za arl by z chipować do około 200koni ( ile by kosztowało )
za asz by z chipować/ewentualnie wymienić turbinę??( by było koło 200 koni?


bo nie wiem czy lepiej szukać arl czy poszukać jakieś zdrowej świeższej 130 i tyle:)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 238 gości