Wspomaganie kierownicy G3 1,9TD '95

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

clip7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: czw mar 02, 2006 00:22
Lokalizacja: Szczecin

Wspomaganie kierownicy G3 1,9TD '95

Post autor: clip7 » pn kwie 24, 2006 20:34

Witam. Poziom płynu ok. Czasami przy skrecaniu słychać piszczenie i wtedy kierownica "wibruje" na boki, tzn. trzęsie się. Dodam, że pasek od wspomagania jakiś czas temu był wymieniany. Usterka występuje najczęściej przy bardzo wolnej jeździe, np: przy parkowaniu i wyjeżdżaniu z parkingu.
pozdrawiam



Awatar użytkownika
david_p
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pt sty 07, 2005 15:15
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: david_p » pn kwie 24, 2006 21:44

moim zdaniem trzeba naciągnąć pasek od wspomagania, to na pewno on piszczy



Awatar użytkownika
Arcturus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: Arcturus » wt kwie 25, 2006 21:40

Przy pełnym skrecie pompa często piszczy i nie jest to usterka, moze to byc oczywiscie piszczacy pasek ale to trzeba słyszec bo to inny pisk. moze sie rozlatywac łozysko imozliwe ze konieczna bedzie jego wymiana - naszczęscie to nie jest ani trudne ani kosztowne bo przerabiałem ten temat na własne skórze nie tak dawno - jak to łozysko to daj cynka na priv (nie codziennie zagladam na forum) to walne posta jak to zrobic krok po kroku Koszt jakies 20PLN + ewentualny browar do towarzystwa :-)
Pozdrawiam!



clip7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: czw mar 02, 2006 00:22
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: clip7 » wt kwie 25, 2006 23:36

Witam. Niestety nie potrafię rozpoznać czy to pasek, pompa, czy łożysko. Jedyne co mogę zrobić, to nagrać ten dźwięk i przesłać ci mailem :)
pozdrawiam



Awatar użytkownika
Arcturus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: Arcturus » czw kwie 27, 2006 22:06

Zacząłbym od wymiany paska bo to niewielki koszt a jezeli nie ustapi piszczenie to wtedy trzeba sie brac za demontaz pompy
Pozdrawiam!



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 196 gości