zalany olejem silnik AJM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Bronco
Red Devil
Red Devil
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:04
Lokalizacja: Półkula Północna

Post autor: Bronco » ndz lip 04, 2010 12:43

:gora: Fajnom masz elektrykie...kolorowo...
:chytry:
Ostatnio zmieniony ndz lip 04, 2010 13:00 przez Bronco, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://kaspertino2.republika.pl/Borowka.jpg[/img]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]

luzur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: sob gru 27, 2008 02:14
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: luzur » pn lip 05, 2010 13:15

We wzdłużnych AJM (A4) najwięcej oleju wylata z pomiędzy kolektora ssącego a EGRa i klapy gaszącej, oraz z samego zaworu EGR i klapy gaszącej, ośki przepustnic mają już luzy i nieszczelności.

Oczywiście pozbycie się oleju z dolotu (OCT) powinno poprawić sytuację.

Pozdrowienia



bambi001
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 10:51
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: bambi001 » pn lip 05, 2010 13:53

A czy nadmiar oleju może powodować że wyrzuca go z odmy bo mi na zmianie wlali mi go dość ponad stan. Czy to już poprostu silnik jest wykatowany.



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » pn lip 05, 2010 14:22

bambi001, jak sie nawpier.....sz i popijesz colą do tego sie przebiegniesz to co sie stanie?

-proste ze sie wyrzygasz, tak samo z autem zalej ponad stan i daj 4 tys rpm -gdzies musi ten olej pujść a idzie gdzie ma najlżej czyli przez odme w dolot bo-ekologia tak każe


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

bambi001
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 10:51
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: bambi001 » pn lip 05, 2010 14:34

To tak jak myślałem czyli jak stań opadnie to już nie będzie wywalac ? I teraz pasuje wyczyścić rury w które poszedł olej ? Bo widziałem go nawet w rurze co idzie do ic. Teraz pasuje mi do mechanika co olej wlewal zadzwonić i powiedzieć parę słów.. .



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » pn lip 05, 2010 22:07

bambi001, nie inaczej, czyszczenie całego dolotu na koszt mechanika, włacznie z demontazemi, płukaniem zmywaczem IC-ka, bo przez olej spadnie jego wydajnosc.
Nawet jak wyczyscisz dolot z początku to i tak bedzie zarzucac go do silnika-smród podkapcanie na niebiesko z rana i przy obciążeniu a Ty bedziesz sie głowił co jest? czy to turbo nie pada itp


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

bambi001
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 10:51
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: bambi001 » pn lip 05, 2010 22:19

Tylko że ją od wymiany oleju zrobiłem na nim ponad 11 tys km i teraz dopiero zobaczyłem co się dzieje. Czyli bez czyszczenia całego układu się nie obejdzie ?



Awatar użytkownika
marcinotdi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pt sty 22, 2010 23:08
Lokalizacja: PZL-ZŁOTÓW
Kontakt:

Post autor: marcinotdi » pn lip 05, 2010 23:46

oj chyba nie! wywal odmę na zewnątrz!!


BO KAŻDY CHŁOPOK Z POLSKIEJ WSI JEŹDZI GOLFEM TDI ;)

Andyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: czw sty 21, 2010 13:07
Lokalizacja: - śląsk
Kontakt:

Post autor: Andyk » wt lip 06, 2010 07:59

Witam! Mam bardzo podobny problem golf v 1.9 - cały silnik z tyłu jest od oleju. Jak patrzę od dołu to widać że kolektor wydechowy jest zachlapany więc wyciek musi być wyżej. Ile ci bierze oleju - mi około 3-4 setki na 1000 km - mechanik stwierdził że turbo do wymiany ale wątpię w to - auto chodzi b. dobrze - odma od miesiąca jest wyciągnięta na zewnątrz... w wężach od turbo do IC troszkę oleju - żadnej katastrofy. Martwi mnie to zużycie oleju. :crazy:
Ostatnio zmieniony wt lip 06, 2010 08:01 przez Andyk, łącznie zmieniany 1 raz.



bambi001
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 10:51
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: bambi001 » wt lip 06, 2010 10:28

Mi przez 10 tys nic praktycznie nie ubyło. Aż nagle teraz wywala olej. A ile bierze to nie wiem teraz wiem ile jest czyli prawie max . Pojeźdze trochę i się okaże. Tylko że umnie auto prze wolno staje z małych obrotów dopiero po 2 tys się zbiera. Czyli jest coś nie tak. Orientujecie się może ile mechanik może skasować za czyszczenie układu który uwalil olej wywalony przez odme.



Awatar użytkownika
eFIeLiPeO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 438
Rejestracja: sob lip 10, 2010 22:53
Lokalizacja: SkÓrCz

zalany olejem silnik AJM

Post autor: eFIeLiPeO » pn mar 19, 2012 22:39

no to jestem w gronie. mi tez wywala olej... wali z odmy... zrobilem OCT i zobacze co sie stanie po 1000km... turbo ladnie pompuje... w rurach od f. powietrza jest troszke oleju ale naprawde malutko... egr tez mam do wymiany... zobaczymy...


MK IV by eFIeLIPeo powolutku do przodu...
viewtopic.php?f=89&t=370827&p=5431527#p5431527
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 216 gości