Czym sie różnią końcówki wtrysku DNOSD 273 od DNOSD 274?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » ndz sty 31, 2010 01:04

Krakulec, kolega Michaś_1977, jezdzi na 261 i chyba ?? chwali :)


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » ndz sty 31, 2010 08:36

Michaś_1977, no a jak tamu sciebie dn osd 261 :grin: z czego te koncówki sa



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz sty 31, 2010 09:34

abrams pisze:Michaś_1977, jezdzi na 261 i chyba ?? chwali :)
Chwali :bigok:
Trochę kopci na wolnych,ale...niech sobie kopci...ważne,że później robi robotę :satan:
PROXII pisze:z czego te koncówki sa
Z Mercedesa...z resztą czy to ważne...podajesz symbol i kupujesz :wink:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Krakulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt lip 10, 2007 15:32
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Krakulec » ndz sty 31, 2010 12:35

To czego michas sie nie chwali ;p to niech cos opowie o tych koncowkach ;p ja wczesniej pytalem czy włożyc 273 czy 274 to moze sa jeszcze jakies inne ktore mozecie polecic do JR tez bym cos powarczał :satan:


Krakulec

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz sty 31, 2010 20:30

Co się będę chwalił...skromny jestem :lol:
Krakulec, ujmę to tak-jeśli planujesz w przyszłości duże mody,to ładuj te od Mesia,a jeśli chcesz tylko trochę go podkręcić,to te od SB-ka i z głowy
Ja od razu zapodałem te od Mesia,bo znam siebie i wiem,że w miarę jedzenia apetyt rośnie,więc żeby 2 razy nie bulić za wtryski,to zrobiłem 2 kroki naraz do przodu :satan: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Krakulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt lip 10, 2007 15:32
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Krakulec » ndz sty 31, 2010 23:41

hheeehhe no pomysle o tym ;p a masz jakis filmik albo osiagi ktorymi mozna by zaskoczyc ;p a ty masz SB ?? Bo mysle co by tu mozna bylo zrobic zeby moj jr dobrze leciał. narazie zrobilem remont ale wyszlo jeszcze ze albo pompa albo wtryski sa do wymiany i tak mysle jak bede kupywal pompe albo wtryski. i teraz pytanie bylo pierw o wtryski włoze te od SB a jak bedzie do wymiany pompa to jaka ??


Krakulec

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz sty 31, 2010 23:48

Krakulec pisze:masz jakis filmik albo osiagi ktorymi mozna by zaskoczyc
Wszystko znajdziesz w tej :dol: fotce...filmy itd...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Krakulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt lip 10, 2007 15:32
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Krakulec » wt lut 02, 2010 17:05

kurcze i dalej nie moge dojsc co z moim gofrem. Rano ciezko pali . Dzisaj nawet zapalił jakby nie na wszystkie gary na sekunde . i zgas . Paliwo leci, jak zapali to chmura nie chuda przez 5 sec i pozniej chodzi normalnie . Jakby zalewa go i pozniej jak zapali to wypala ten nadmiar ropy i kurzy :d


Krakulec

Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Baryla » sob kwie 24, 2010 21:18

Przeczytałem cały temat i wiem że chce kupić końcówki od SB czyli DNOSD 274 do JR, ale mam parę pytań:

-silnik z rana nawet przy +10 stopniach na dworze bez przyśpieszacza ma ciężko zapalić, jak się wyciągnie przyśpieszacz to zapala prawie że od strzała, ale tak jak by przez chwilę przerywał i kopci na niebiesko, kąt wtrysku ~0,93mm, po przestawieniu na 0,83 jeszcze gorzej palił, ale tak samo kopcił po odpaleniu i praktycznie nic ciszej nie chodził. Po kilkudniowym wertowaniu forum wychodzi że wtryski leją.

-brać końcówki BOSCH czy WZM? obydwie mam po ~50zł szt z regulacją ciśnienia

-czy wykręcę wtryski długą nasadką 27 czy potrzebuje specjalnego klucza do świec?

-czy coś prócz nowych podkładek pod wtryski będę potrzebował?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz kwie 25, 2010 10:53

Baryla
Ad.1. Bierz Bosch-a
Ad.2. jeżeli cały wtrysk chowa się do klucza i dasz radę przekręcić,to może być...po co jakiś specjalny.
Ad.3 Wężyki przelewowe do zmiany :bajer:
Ostatnio zmieniony ndz kwie 25, 2010 10:54 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

lesny1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob sty 24, 2009 10:57
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: lesny1982 » ndz lip 04, 2010 09:08

Mi leje z dwoch wtryskow od strony rozrzadu co tam moze byc nie tak podkladki ,koncowki jak tak to jakie bo sa 273 wsadzone ? cisnienie jest dobre po 155bar na kazdym wtrysku ,wezyki przelewowe nowe :jezor: chodzi ladnie odpala od pierwszego nie kopci nic ( i trudno powiedziec czy leci z wezykow czy z laczenia wtrysku na podkladce a wali az na glowice ) silnik 1.9 TD AAZ 75km
Ostatnio zmieniony ndz lip 04, 2010 09:11 przez lesny1982, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » ndz lip 04, 2010 10:22

lesny1982 pisze:( i trudno powiedziec czy leci z wezykow czy z laczenia wtrysku na podkladce a wali az na glowice
ja miałem to samo ,okazało sie ze to od weżyków ,a myslałem ze dobre sa bo niedawno wymieniałem,tez miałem głowice zalana :chytry: trudno jest je tak założyć zeby nie puszczały :grin:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lip 04, 2010 13:24

lesny1982 pisze:trudno powiedziec czy leci z wezykow czy z laczenia wtrysku na podkladce a wali az na glowice
lesny1982, wcale nie trudno,tylko wystarczy chwilę pomyśleć...
Zdmuchnij sprężonym powietrzem całą ropę z wtryskiwacza i głowicy wokół niego (czyli osuszasz),następnie odpalasz motor i obserwujesz gdzie pojawia się wyciek :bajer:
Jak to sprawdzisz,to napisz,będziemy myśleć co dalej... :chytry:
Ostatnio zmieniony ndz lip 04, 2010 13:25 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

lesny1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob sty 24, 2009 10:57
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: lesny1982 » pt lip 09, 2010 13:22

No i tak zrobilem cieknie z laczenia w wtrysku i teraz pytanie dac nowe uszczelki czy tam podkladki jak to sie tam nazywa czy cale wtryski bo mam 150 bar a obecnie siedza 155 bar :jezor:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 192 gości