Nowa turbina! Czy powinna mieć luz? Turbina KKK do 2.5TDI R5

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
chmurapawel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 711
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Nowa turbina! Czy powinna mieć luz? Turbina KKK do 2.5TDI R5

Post autor: chmurapawel » pt lip 02, 2010 17:36

Witam! Przyszła mi właśnie turbina, i mechanik stwierdził że ma za duży luz, wie ktoś jaki luz mniej wiecej powinien być, dodam że turbina nie jest po regeneracji.



Awatar użytkownika
marcinoGTI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: pn maja 15, 2006 16:39
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Nowa turbina! Czy powinna mieć luz? Turbina KKK do 2.5TD

Post autor: marcinoGTI » pt lip 02, 2010 17:38

chmurapawel pisze:Witam! Przyszła mi właśnie turbina, i mechanik stwierdził że ma za duży luz, wie ktoś jaki luz mniej wiecej powinien być, dodam że turbina nie jest po regeneracji.
turbo powinno miec luz poprzeczny do 0,55mm a osiowy max do 0,08mm


Kontakt GG 2331324
Kontakt kom. 696-028-242
http://www.vwdolnyslask.pl/ ZAPRASZAMY :D

Obrazek

Awatar użytkownika
chmurapawel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 711
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: chmurapawel » pt lip 02, 2010 17:41

Tu wzdłóż nie ma, ale za to jak z jednej strony nagniote a z drugiej podniose to jest sporawy, myśle że bedzie tam z 1mm może lepiej
Ostatnio zmieniony pt lip 02, 2010 17:41 przez chmurapawel, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
marcinoGTI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: pn maja 15, 2006 16:39
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: marcinoGTI » pt lip 02, 2010 17:44

chmurapawel pisze:Tu wzdłóż nie ma, ale za to jak z jednej strony nagniote a z drugiej podniose to jest sporawy, myśle że bedzie tam z 1mm może lepiej
w takim razie 1mm to za duzo


Kontakt GG 2331324
Kontakt kom. 696-028-242
http://www.vwdolnyslask.pl/ ZAPRASZAMY :D

Obrazek

Awatar użytkownika
chmurapawel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 711
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: chmurapawel » pt lip 02, 2010 17:54

ale jak złapie z dwuch stron i ruszam razem cały wirnik to prawie nie ma. Nie wiem o co tu chodzi



Awatar użytkownika
patryk18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 08:15
Lokalizacja: Okolice Wielunia
Kontakt:

Post autor: patryk18 » pt lip 02, 2010 18:34

u mnie w garrett T3 też taki był może mniej niż 1mn ale był osiowego nie było a turbinka chodzi normalnie z resztą stara turbina puszczała olej a niemiła luzu.


[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/30983,Magnum,fan,by,cycu.htm][img]http://img.userbars.pl/155/30983.jpg[/img][/url]
[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/32220,Volkswagen,owner,2,by,danielek.htm][img]http://img.userbars.pl/162/32220.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
chmurapawel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 711
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: chmurapawel » pt lip 02, 2010 20:12

No niby, tak ma być, gadałem z gościem i oświecił mnie że różne turbiny różnie maja.
Podobno od Transportera T5 2.5TDI nowa ma taki luz że każdy mechanik który nie ma z tym doczynienia na co dzień stwierdzi że jest zepsuta

Turbina jest NOWA i oryginalna z parafką VW AUDI firmy KKK która fabrycznie jest montowana w tym samochodzie.

Założe zobacze, i dam znać,

Dzieki wszystkim
Ostatnio zmieniony pt lip 02, 2010 20:14 przez chmurapawel, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pt lip 02, 2010 21:05

marcinoGTI pisze:w takim razie 1mm to za duzo
Mam na swojej też coś 1mm na "zimno"i smiga bez problemów ,oleju nie puszcza ,także kolego chmurapawel, nie stresuj się bo luz do ok.1mm to nic nie normalnego.Zdziwił byś się jaki jest luz na gorącym silniku :chytry: Miałem okazje sprawdzać ,przeżyłem lekki szok bo był zaj....sty ,a turbawka zdrowa czyściutka i nie puszcza oleju ,na budziku 280 tys .Przebieg i turbina raczej na 99,9%ori.W obu przypadkach mowa o turbinie T 15
Ostatnio zmieniony pt lip 02, 2010 21:06 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
chmurapawel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 711
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: chmurapawel » pt lip 02, 2010 21:55

Nie stresował bym sie, tylko mechanik mnie stresuje, bo oglądał same po regeneracji i twierdził że takiego luzu nie miały



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » pt lip 02, 2010 23:25

no to mało widział :grin: luzik musi byc to nie kondon na fajce ze luzu nie moze byc :grin:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » sob lip 03, 2010 11:12

Fahoo pisze:no to mało widział :grin: luzik musi byc to nie kondon na fajce ze luzu nie moze byc :grin:
Dobre :rotfl: Wracając do tego luzu to przy wysoko obrotowych urządzeniach ,nie mówię tu konkretnie o turbinach ,ale chodzi o zasadę ,stosuje się np.specjalne łozyska o symbolu C3 ,które mają wyczuwalny luz już jako nówki.Ktoś kto nie ma o tym pojęcia powiedziałby :łóżysko gów....ne bo nowe a ma luz .A tak ma własnie być


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
chmurapawel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 711
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: chmurapawel » sob lip 03, 2010 12:52

Fahoo pisze:no to mało widział :grin: luzik musi byc to nie kondon na fajce ze luzu nie moze byc :grin:
Chodzi mi o to że mechanik powiedział że luz ma być, tylko dziwi go że aż taki jest, oglądał po regeneracji i tam prawie wcale luzu nie było.

Nie wiem założe to napisze czy ok



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » sob lip 03, 2010 14:06

kozak71 wział turbo po regeneracji i luzik był minimalny,pojeździł i ma ok 1mm ...jeździ z tymjuz jakiś czas i nie lajtowo,
- o obudowe nie trze
nie rzyga olejem a gniecie ją o ile pamiętam na 1,7bara


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

arwam

Post autor: arwam » pn lip 05, 2010 08:54

patryk18, nie porównuj starej turbiny na wałku grubym nie mal jak palej do najwej turbiny w której wałek jest cieńszy niż ołówek.
chmurapawel, spróbuj jeśli turbo jest jeszcze nie założone poprosić o inny egzemplarz.
a dwa że jeśli olejem napełnisz łożyska to wtedy luz będzie znacznie mniejszy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 131 gości