Cisnienie wyżuca wode z silnika 1,9td przez zbiorniczek
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Cisnienie wyżuca wode z silnika 1,9td przez zbiorniczek
Witam mam problem z moim 1,9td gdyz wybija mi wode ze zbiorniczka wyrównawczego po przejechaniu kawałka drogi i po chwili woda sie gotuje....Napiszcie co to moze byc bo autko stoi i jest w tej chwili do niczego...
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
W III były tylko blaszaki katalogowo , a termostat sprawdzałeś czy wąż od chłodnicy jest chłodnyI jak bedziesz zmieniał to na blaszaną
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Panowie. Ostatnio miałem identyczny problem w swoim AHF - ie już mechanicy chcieli robić uszczelkę pod głowicą. Pojechałem do kumpla. Obadał mi czy nie mam spalin w płynie(oczywiście nie było). Więc zaczeliśmy szukać. Okazało się że wężyk przelewowy idący do zbiorniczka był zabetonowany. I tworzyło się ciśnienie. Cała akcja zakończyła sie czyszczeniem układu i zalaniem oryginalnego płynu G12 z salonu VW.
MK4 TDI AHF 110 KM
Chlopcze co ty za glupoty pleciesz.... Najwiekszy blad przy dislu z przebiegiem zmieniac same pierscienie... A co do korka to sie z toba zgodze.kkolekk pisze:możesz sprawdzić jeszcze korek od zbiorniczka też może być przyczyną a jeśli uszczelka to odrazu zmień sobie pierścienie (jeśli potrzebujesz bo to dojdzie ci tylko koszt pierścieni)
- miałem to samo, korki próbowałem chyba trzy, spalin nie było, wężyk przelewowy drożny. Winna była głowicaJaCuŚ pisze:Panowie. Ostatnio miałem identyczny problem w swoim AHF - ie już mechanicy chcieli robić uszczelkę pod głowicą. Pojechałem do kumpla. Obadał mi czy nie mam spalin w płynie(oczywiście nie było). Więc zaczeliśmy szukać. Okazało się że wężyk przelewowy idący do zbiorniczka był zabetonowany. I tworzyło się ciśnienie. Cała akcja zakończyła sie czyszczeniem układu i zalaniem oryginalnego płynu G12 z salonu VW.
pzdr
zyggy
zyggy
ja wymieniłem same pierścienie z rok temu bo mi olej brał i do tej pory nie mam z autem żadnego problemu na zegarze mam ponad 200000 i nie wiem ile w pamięciBartek88m pisze:Chlopcze co ty za glupoty pleciesz.... Najwiekszy blad przy dislu z przebiegiem zmieniac same pierscienie... A co do korka to sie z toba zgodze.
Ciekawe co byś chciał jeszcze zmieniać i po co? Jak masz za dużo kasy to wmieniaj wszystko.Bartek88m pisze:Chlopcze co ty za glupoty pleciesz.... Najwiekszy blad przy dislu z przebiegiem zmieniac same pierscienie... A co do korka to sie z toba zgodze.
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
- dawidb1987
- Mały gagatek
- Posty: 131
- Rejestracja: ndz mar 14, 2010 12:49
- Lokalizacja: Zamość/Tomaszów Lub.
pozwole dołaczyc sie do tematu, tak jak koledze wywalało mi wode ze zbiorniczka a ze irytowalo mnie ciagle dolewanie postanowilem tego nie tym razem nie zrobic gdyż nie dalego miałem do celu niestety zanim dojechałem woda sie zagotowała i cos zaczelo mi stukać (panewka tak mi sie wydaje) co mam z nim teraz zrobić???
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 150 gości