Cykanie w silniku - rośnie wraz z obrotami

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » ndz mar 29, 2009 23:05

Miałem to samo. Zmieniłem popychacze i uszczelniacze zaworów. Teraz silnik chodzi super. Na początku cykanie znikało jak potrzymałem silniczek na 1500 obrotów przez jakieś 2 min, ale potem to tylko gorzej było. Za szklanki dałem 160 zł a uszczelniacze 16 zł. Robiłem sam.



WitekP
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw paź 11, 2007 17:13
Lokalizacja: świętoszów

Post autor: WitekP » wt cze 22, 2010 18:45

ja też mam popychacze do wymiany. możesz napisać co po kolei robiłeś , co odkręcałeś itd , taką małą instrukcję bo nie chciałbym coś zepsuć.



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » śr cze 23, 2010 03:30




WitekP
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw paź 11, 2007 17:13
Lokalizacja: świętoszów

Post autor: WitekP » sob cze 26, 2010 21:30




Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » ndz cze 27, 2010 02:26

WitekP pisze:czy mam też walnięte szklanki
One nie są walnięte > one są zdrowo zajechane hee.



Awatar użytkownika
Bronco
Red Devil
Red Devil
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:04
Lokalizacja: Półkula Północna

Post autor: Bronco » ndz cze 27, 2010 09:25

bartiboro pisze: Też o tym myślałem, czy przyczyną tego może być to, że 2 lata temu (~200tkm przebieg) zmieniłem olej z mobila1 syntetycznego na valvoline 10w40 maxlife diesel pół-synt, oleju nie bierze.
Chodzi mi po głowie coby zalać Motul-a, wszyscy go tu wychwalają, tyle że nie wiem który by trzeba było wybrać?
:gora: Można zapytać dlaczego zmieniłeś olej na półsyntetyk, nieszczelności miałeś?


[img]http://kaspertino2.republika.pl/Borowka.jpg[/img]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]

Ferb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr sie 12, 2009 18:38
Lokalizacja: Bystrzyca Kłodzka
Kontakt:

Post autor: Ferb » ndz cze 27, 2010 13:22

A ja mam problem tego typu że na wolnych nie cyka, ale juz w czasie jazdy cyk cyk od 1200obr, wymieniłem szklanki i dalej to samo tylko ze teraz jak przeciągne silnik do 4000 tys obr cykanie znika i pózniej jest ok. Co może być przyczyną?
1.Zły olej (Mobil 5W50)?
2.Zły filtr oleju?
3.Słabe ciśnienie oleju?
Znajomy mechanik mówił że takie cykanie może być spowodowane nie tyle szklankami co wypaloną uszczelką kolektora wydechowego ale coś mi sie wierzyć nie chce


AWX na pokładzie

WitekP
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw paź 11, 2007 17:13
Lokalizacja: świętoszów

Post autor: WitekP » ndz cze 27, 2010 19:40

dzięki fleshu, to trzeba na gwałt wymieniać? czy tak ?

[ Dodano: 29 Cze 2010 22:16 ]
Witam was, wiecie może jaką siłą dokręcić wałek rozrządu ( kolanek panewek) i śrubę koła wałka rozrządu. Pozdrawiam i dziękuję z góry.

[ Dodano: 13 Lip 2010 10:19 ]
witam wszystkich. wymieniłem szklanki w autku i silnik jest nie do poznania, chodzi super nic nie cyka. Dziękuję wszystkim za pomoc.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 136 gości