Ile wam pali diesel?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
porez
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz sty 13, 2008 11:18
Lokalizacja: Łomża
Kontakt:

Post autor: porez » sob cze 26, 2010 12:56

magneto2000 pisze:Raz zatankowałem na Lukoilu i przejechałem na baku ok 80km mniej i pomimo niższej ceny paliwa o te kilka groszy byłem w plecy.
Mi się jeszcze nie zdarzyło tankować na "nołnejmach".
Nie wiem jak ma się rzeczywistość do tych paliw zwykłych/extra typu verva czy inne, ale tankując vervę jak się coś zepsuje to przynajmniej mam czyste sumienie, że nie lałem w gofra shitu...
A z drugiej strony ludzie leją do meśków CDI z leja z 3zł/litr, robią tym kilkaset tys. kilometrów i nic się nie dzieje...
Jak tu zrozumieć te diesle??? :bigok:



Awatar użytkownika
gregoryb1
vel Młody
vel Młody
Posty: 327
Rejestracja: pt sty 16, 2009 12:43
Lokalizacja: Kościerzyna, pomorskie, GKS....
Kontakt:

Post autor: gregoryb1 » sob cze 26, 2010 13:05

Ja dzisiaj wyliczałem - przy jezdzie w zakresie 80-160 km/h na zatankowanym baku do pełna + 2l pod korek wyszło jakies 5,4 litra - silnik ALH z przebiegiem 274tyś.
Najmniej udało mi sie zejsc do 4,7 ale to była w 90 procentach trasa



Łukasz067
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw lis 19, 2009 19:54
Lokalizacja: Dobrzyń nad Wisłą kuj-pom

Post autor: Łukasz067 » sob cze 26, 2010 16:26

mk3 1z przy dość dynamicznej jeździe 1000 km na zbiorniku praktycznie zawsze 2 razy się zdarzyło że jak miałem ok 1000 km i zgasiłem auto to po pracy już go nie odpaliłem miałem i ponad 1100 i jeszcze jechałem dodam że tankuje tylko na renomowanych stacjach
Ostatnio zmieniony sob cze 26, 2010 16:41 przez Łukasz067, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob cze 26, 2010 17:49

Golf 1.6 td pompa 11mm średnio od 7 do 12l/100km



Awatar użytkownika
ozyrysh
kieroVWca boroVWca
kieroVWca boroVWca
Posty: 689
Rejestracja: sob mar 13, 2010 20:50
Lokalizacja: Niedźwiedź
Kontakt:

Post autor: ozyrysh » sob cze 26, 2010 21:11

tydzien temu jechałem trase 1750 km i wyszlo mi srednia 5,2 predkosc srednia to 140km/h



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Shmatan » ndz cze 27, 2010 06:20

Rzeszów, warszawa, łyków, ułęż, rzeszów - ok 700km, 3 osoby na pokładzie i praktycznie ciągły but w ziemie - 5.5l/100km



Zimny Chirurg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
Lokalizacja: Wałbrzych
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Zimny Chirurg » ndz cze 27, 2010 06:41

ozyrysh pisze:tydzien temu jechałem trase 1750 km i wyszlo mi srednia 5,2 predkosc srednia to 140km/h
SIema
Jak na AJMa to mało przy 140. Teraz robiłem długodystansowy test AJMa w mieście i wyszło mi po dokładnych wyliczeniach nie podawanych z kompa 6,4l/100 w mieście. Tryb mieszany 550 km po polskich drogach i 300 km w Gdańsku - wyszło mi 5,7l/100. Ale szczerze mówiąc na trasie było wmiare rześko.
Nie ma co patrzeć na kompa bo niekiedy srednią mam 4,4l a to przeciez wieka bzdura.

Pozdro

ZC
Ostatnio zmieniony ndz cze 27, 2010 07:02 przez Zimny Chirurg, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Bronco
Red Devil
Red Devil
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:04
Lokalizacja: Półkula Północna

Post autor: Bronco » ndz cze 27, 2010 10:07

porez pisze:
magneto2000 pisze:Raz zatankowałem na Lukoilu i przejechałem na baku ok 80km mniej i pomimo niższej ceny paliwa o te kilka groszy byłem w plecy.
Mi się jeszcze nie zdarzyło tankować na "nołnejmach".
Nie wiem jak ma się rzeczywistość do tych paliw zwykłych/extra typu verva czy inne, ale tankując vervę jak się coś zepsuje to przynajmniej mam czyste sumienie, że nie lałem w gofra shitu...
A z drugiej strony ludzie leją do meśków CDI z leja z 3zł/litr, robią tym kilkaset tys. kilometrów i nic się nie dzieje...
Jak tu zrozumieć te diesle??? :bigok:
:gora: Nie wierzę żby ktoś lał taką gnojówkę do baku jak ma silnik z Common Rail II-III generacji z wielofazowym wtryskiem. Mało prawdopodobne żeby można było bezawaryjnie przejechać kilka set km takim silnikiem na takim paliwie...
:crazy:


[img]http://kaspertino2.republika.pl/Borowka.jpg[/img]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » ndz cze 27, 2010 11:30

U mojego kolegi w Renault Thalia 1,5 dCi z 2004 roku problemy zaczęły się przy około 50-60 kkm, każde tankowanie na Auchan. Zaczął się zacinać zawór EGR i cuś tam we wtryskach. A Ahchan się chwali, że niby paliwa z Lotos.



Awatar użytkownika
Jaaro
TDI Power
TDI Power
Posty: 147
Rejestracja: pn mar 29, 2010 23:38
Lokalizacja: VWrocłaVW
Kontakt:

Post autor: Jaaro » pn cze 28, 2010 09:33

magneto2000 pisze:Jeździmy po Poznańsku = oszczędnie bez kręcenia do 4000 obr/min, pisku opon przy starcie, 1/4mili od świateł do świateł, nie dusimy póki silnik nie osiągnie 90*C :bigok: i nie tankujemy byle gdzie :grin: . Ot i cała Tajemnica
Ja praktycznie w mieście nie przekraczam 2000obr/min. gumy tez nie palę, nie cisne od świateł do świateł, na zimnym też nie butuję, a tankuję tylko LOTOS i ORLEN.
Niestety korki mnie nie omijają hehe nie wiem jak to jest możliwe, osobiście nie znam nikogo komu by palił 6l w mieście, tylko na forum i necie czytam takie rzeczy :helm:


WKS Śląsk Wrocław

Awatar użytkownika
Bronco
Red Devil
Red Devil
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:04
Lokalizacja: Półkula Północna

Post autor: Bronco » pn cze 28, 2010 09:59

Jaaro pisze:
magneto2000 pisze:Jeździmy po Poznańsku = oszczędnie bez kręcenia do 4000 obr/min, pisku opon przy starcie, 1/4mili od świateł do świateł, nie dusimy póki silnik nie osiągnie 90*C :bigok: i nie tankujemy byle gdzie :grin: . Ot i cała Tajemnica
Ja praktycznie w mieście nie przekraczam 2000obr/min. gumy tez nie palę, nie cisne od świateł do świateł, na zimnym też nie butuję, a tankuję tylko LOTOS i ORLEN.
Niestety korki mnie nie omijają hehe nie wiem jak to jest możliwe, osobiście nie znam nikogo komu by palił 6l w mieście, tylko na forum i necie czytam takie rzeczy :helm:
:gora: A jak tam wobec tego turbinka?
:bajer:


[img]http://kaspertino2.republika.pl/Borowka.jpg[/img]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
porez
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz sty 13, 2008 11:18
Lokalizacja: Łomża
Kontakt:

Post autor: porez » pn cze 28, 2010 10:10

Bronco pisze:
porez pisze:
magneto2000 pisze:Raz zatankowałem na Lukoilu i przejechałem na baku ok 80km mniej i pomimo niższej ceny paliwa o te kilka groszy byłem w plecy.
ludzie leją do meśków CDI z leja z 3zł/litr, robią tym kilkaset tys. kilometrów i nic się nie dzieje...
:gora: Nie wierzę żby ktoś lał taką gnojówkę do baku jak ma silnik z Common Rail II-III generacji z wielofazowym wtryskiem. Mało prawdopodobne żeby można było bezawaryjnie przejechać kilka set km takim silnikiem na takim paliwie...
:crazy:
Wiesz... mi też jest ciężko w to uwierzyć, stąd też moje zdziwienie, ale naprawdę znam 2 takie przypadki. Jeden 270k km, a drugi 470k km. Cisza, spokój.
Porąbane, ale faktycznie tak jest.
Co nie zmienia faktu, że ja takich rozwiązań nie polecam/nie stosuję i nie zamierzam :hmm:



perki
...
...
Posty: 2363
Rejestracja: wt gru 09, 2008 10:18
Lokalizacja: Zagłębie

Post autor: perki » pn cze 28, 2010 10:58

Bronco pisze:
Jaaro pisze:
magneto2000 pisze:Jeździmy po Poznańsku = oszczędnie bez kręcenia do 4000 obr/min, pisku opon przy starcie, 1/4mili od świateł do świateł, nie dusimy póki silnik nie osiągnie 90*C :bigok: i nie tankujemy byle gdzie :grin: . Ot i cała Tajemnica
Ja praktycznie w mieście nie przekraczam 2000obr/min. gumy tez nie palę, nie cisne od świateł do świateł, na zimnym też nie butuję, a tankuję tylko LOTOS i ORLEN.
Niestety korki mnie nie omijają hehe nie wiem jak to jest możliwe, osobiście nie znam nikogo komu by palił 6l w mieście, tylko na forum i necie czytam takie rzeczy :helm:
:gora: A jak tam wobec tego turbinka?
:bajer:
zaoszczedzi 1 L na 100 km czyli 4,40 a za pol rok wyda 400zzl na czyszczenie :okej:

moj styl jazdy obecny ; Silnik cieply to 2 ,3 but to 3,5 tys obrotow w miescie przy rozpedzaniu

na trasie 2, 3 ,4 but do 3,5 tys obrotow potem 5 i spokojnie

( gdy wyprzedzam to tez but

spalanie w cyklu mieszanym 6,3- 6,7 .

i mysle ze niech nawet sobie wypije 7 L , po to kupowalem TDI aby nim przyspieszac a nie SDI zeby tylko jechac



Awatar użytkownika
Jaaro
TDI Power
TDI Power
Posty: 147
Rejestracja: pn mar 29, 2010 23:38
Lokalizacja: VWrocłaVW
Kontakt:

Post autor: Jaaro » pn cze 28, 2010 11:00

Bronco pisze: :gora: A jak tam wobec tego turbinka?
:bajer:
Działa :helm:

[ Dodano: 28 Cze 2010 11:04 ]
perki, kolego nie pisałem o oszczędzaniu, a wręcz przeciwnie, mój pali więcej od Twojego, co oznacza, że ten Twój but jest leciutki ;)


WKS Śląsk Wrocław

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 158 gości