Jak to w końcu jest lepiej tdi czy td

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Eryk1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt kwie 21, 2006 21:30
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Jak to w końcu jest lepiej tdi czy td

Post autor: Eryk1 » sob kwie 22, 2006 23:14

Witam wszystich jako nowy , a ponieważ szukam golfa III to mam pytanie który silnik lepszy i dlaczego? Narazie wiem tylko że w td lubi padać uszczelka pod głowicą i że rozrząd do tdi dużo kosztuje ale poprosiłbym i jakieś konkrety od użytkowników i jak sprawdzić diesla bez warsztatu-wiem że ma pracować równo nie kopcić ani na niebiesko , czarno , biało i jechać przyzwoicie.



Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: Komas » ndz kwie 23, 2006 00:10

Osłuchaj go czy nie ma szumow z lewej strony silnika. Moga to byc napinacze albo pompa wodna. Przejedz sie i zobacz czy turbina sie wlacza powinienes poczuc przyspieszenie i świst turbiny.
Ja mam TDI i jest git rozni sie od TD ze posiada intercooler. Mala chłodniczka schladzająca powietrze dostarczane do mieszanki. Nie wiem jaka jest roznica w mocy czt TD nie jest czasem troche słabszy.
PO kupnie odrazu wymieniaj pasek rozrzadu, no chyba ze masz ksiazke serwisowa i wiesz kiedy byl wymieniany, tak samo oleje i filtry.

P.S
Zadnego dymu, moze tylko troche podymic na zimn, potem ZERO


[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]

Awatar użytkownika
krzychGTD
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: sob lis 12, 2005 21:36
Lokalizacja: Toruń

Post autor: krzychGTD » ndz kwie 23, 2006 00:24

TD jest słabszy, bo ma 75KM, a TDI 90 i wzwyż.
Co do dymu, to wydaje mi się, że minimalnie może przykopcić jak mu się nagle wciśnie... Nowe diesle prosto z salonu nawet dymka puszczają przez chwilkę po "depnięciu"
Jak będziesz robił jazdę testową, to przeciągaj trochę na obrotach i rób szybkie zmiany biegów i słuchaj czy zgrzytów nie ma - to Ci coś powie o skrzyni biegów. :bajer:


Tyle pali [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/218816.html][b]VR'ka[/b][/url] , a tyle [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/220985.html][b]GTD[/b][/url] :D

Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: Komas » ndz kwie 23, 2006 00:39

jeszcze jedna sprawa, rozpedz sie, puść kierownice i gwaltownie przychamoj. Sprawdzisz czy cie nie ściąga. Pusc tez kielnie podczas jazdy. Jak sciaga przy chamowaniu to hamulce juz sa do roboty(zbierznosc tez), jak przy jeżdzie to zbierzność.

Obejrzyj silnik czy nie ma wyciekow (spod glowicy i klawiatury)


[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]

wiercik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: pn kwie 11, 2005 21:32
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: wiercik » ndz kwie 23, 2006 07:27

TD czy TDI? Zalezy jaka bedzie roznica w cenie, bo jak nieznaczna to bierz TDI (najlepiej 110PS) :) Jesli bedzie Ci brakowalo mocy to 75 TD mozesz podkrecic do ponad 100PS, zaleta TD jest to, ze nie posiada on komputera i sam wszystko regulujesz w zaleznosci od upodobania. Jak bedziesz mial juz jakies konkretniejsze propozycje i znal cene, daj znac, to Ci pomozemy wybrac.



Awatar użytkownika
tespis
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 09:09
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: tespis » ndz kwie 23, 2006 08:43

Pare tygodni temu też kupiłem golfa III. Pojechałem na stacje diagnostyczną nim, zapłaciłem 50zł ale prawie wszystko mi sprawdził. Tobie też polecam te rozwiązanie


pozdro

TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc

Awatar użytkownika
Kusza
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt lut 08, 2005 23:23
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: Kusza » ndz kwie 23, 2006 13:47

Właśnie miesiąc temu kupiłem golfika TD z 92r i dałem 7000 licząc już z wszystkimi opłatami i wymianą paska i gumy pod pokrywą. Powinno Ci to dać rozeznanie w cenie... Nie jest sciuchany tylko tylnia klapa do wymiany i pare dupereli w środku (np. schowek przed pasażerem). Chcesz to podeśle zdjecia.
Różnice między moimi nedznymi 75 koniami a 90 w TDi czuć bardzo :crazy: WIERCIK: możesz podać linka do tematu jak go podkręcić plis :pub: Będe bardzo zobowiązany. Dzięki. Pozdr



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » ndz kwie 23, 2006 22:28

Komas pisze:Ja mam TDI i jest git rozni sie od TD ze posiada intercooler
No coments ;)



Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » pn kwie 24, 2006 00:22

Komas pisze:Ja mam TDI i jest git rozni sie od TD ze posiada intercooler. Mala chłodniczka schladzająca powietrze dostarczane do mieszanki. Nie wiem jaka jest roznica w mocy czt TD nie jest czasem troche słabszy
TDI lepiej sie zbiera,modyfiakacje w silniku najlepiej poprzez VAG'a ale Twoj wybor....
jesli potrzebujesz wiecej niz 75 ps to bierz TDI (90-110 ps) a jesli starcza Ci dziadziusiowa jazda to pozostan przy kncepcji TD... :)
a roznica cenowa pomiedzy TDI a TD zmiejsza sie coraz bardziej,,,, :)

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
krzychGTD
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: sob lis 12, 2005 21:36
Lokalizacja: Toruń

Post autor: krzychGTD » pn kwie 24, 2006 10:05

Komas pisze:a jesli starcza Ci dziadziusiowa jazda to pozostan przy kncepcji TD... :)
Nie no... bez przesady :foch: TD nie jest aż takie ślamazarne :crazy: :bajer:


Tyle pali [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/218816.html][b]VR'ka[/b][/url] , a tyle [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/220985.html][b]GTD[/b][/url] :D

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pn kwie 24, 2006 10:23

Komas pisze:Mala chłodniczka schladzająca powietrze dostarczane do mieszanki
Tak dla scislosci... Z czym zmieszane jest paliwo jesli powietrze dostarczane jest juz do mieszanki ? Z OO ?? ;)



Awatar użytkownika
moskitq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: śr sty 04, 2006 16:18
Lokalizacja: pomorskie Starogard Gg.
Kontakt:

Post autor: moskitq » pn kwie 24, 2006 18:59

Johny1984 pisze: a jesli starcza Ci dziadziusiowa jazda to pozostan przy kncepcji TD... :)
a roznica cenowa pomiedzy TDI a TD zmiejsza sie coraz bardziej,,,, :)

pzdr
przepraszam bardzo ja mam td to nie dla dziadka / podniesienie turbo 0.6-08 bara + paliwko - katalizator i maszyna jak igła

w piątek ganiałem sie z TDI i nie miałem z nim problemów ( no może troszke jak zaczeła sie zabawa chodzi o start )
na liczniku miałem 180 po niewielkim odcinku


*szukaj i pomógł dwa magiczne guziki* :)

Zablokowany

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 153 gości