Przelot zamiast tłumika środkowego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- krzysiekj1990
- Użytkownik
- Posty: 268
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
- Lokalizacja: Iława
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
xxxGlaDxxx, Pierwsze półrocze 1990 Wolfsburg, pierwsza rejestracja w czerwcu 1990. Fachman od tłumików mówił że po 89 roku już dawali katalizatory do każdego.
Ostatnio zmieniony czw cze 24, 2010 17:52 przez BENITO, łącznie zmieniany 1 raz.
- MaSa_Golf
- Gadatliwa bestia
- Posty: 708
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
ja mam w 1V 55mmgrandi pisze:Ja proponujeCi kata wywalić i to szybko z własnej praktyki wiem że potrafi zatkać turbinę sadzą , auto inaczej zbiera się od dołu , fajniej turbinka świszczy i ma lżej po prostu w 1V dla ciekawosci rura była 45 mn seryjnie. Byc może też było tak że ktoś go dołozył lub po prostu zamówił przy sprzedaży auta w salonie bo wszystko można było zamówic , zobacz sobie najlepiej datę produkcji .
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
- lukiskwuki
- Użytkownik
- Posty: 374
- Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
- Lokalizacja: Czarnków
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
- Michał_1977
- _
- Posty: 14142
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Ja sie nie dziwie ze 55 jak tam suszara jest jak ......
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michał_1977
- _
- Posty: 14142
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Strumienica, zawirowująca spaliny, taka z allegro nic nie daje, nawet w benzynie. Plus jest taki, że nie ma negatywnych skutków wywalenia kata typu pierdzenie lub brzęczenie (chodź nie zawsze), bo działa ona jak dodatkowy tłumik.
Jak jest turbo to tuning wydechu ogranicza się do odpowiedniego przelotu, żeby różnica ciśnienia spalin przed i za turbiną była odpowiednia.
Jak jest turbo to tuning wydechu ogranicza się do odpowiedniego przelotu, żeby różnica ciśnienia spalin przed i za turbiną była odpowiednia.
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
MaSa_Golf pisze:Strumienica zeby dzialala powinna byc odpowiednio wyliczona dla konkretnego silnika, taka uniwersalna nic Ci nie da
Dokładnie, a u nas nie ma co wyliczać, im turbinie będzie łatwiej wypychać spaliny tym lepiej.
Po włożeniu rury zamiast tłumika środkowego ja już odczułem minimalną równicę na wysokich obrotach, auto szybciej się wkręca powyżej 2500 rpm, może przybyło mu ze 2 KM
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 186 gości