[AFN] Spadek mocy - tłumik

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

slonik26266
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob paź 06, 2007 13:32
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: slonik26266 » pn cze 21, 2010 12:04

Jeśli chodzi o N75 to naprawiłem w ten sposób że nagwintowałem otwór w zaworku, na gwintowałem małą rurkę i wkręciłem.

Logów jeszcze nie zrobiłem.

Wczoraj podmieniłem N75 z N18 i żadnej różnicy ale nie wiadomo czy obydwa nie padły już. ( Mogę jeździć z zamienionymi? )

Może Turbo mi już padło. Jak sprawdzić czy chodzi sztanga od gruszki do turbo. Zdejmuję przewodzik z gruszki ten idący od N75 przy zapalonym silniku i po gruszką nic się nie dzieje. Jak to ma wyglądać?

pozdr, R.


Znalazłem coś: wężyk ( taki sam jak te przy N75 i N18 ) wychodzący przy podszybiu w rogu od strony kierowcy ma przetartą zewnętrzną otulinę i jest malusieńka dzierka ( 2 MM ).

Może to być powodem moich problemów?

[ Dodano: 21 Cze 2010 22:45 ]
Panowie,

Znowu po zawracam głowę.

Tak pisałem znalazłem nieszczelność w wężyku ale po uszczelnieniu nic się nie zmieniło.

Zdjąłem przewodzik z gruszki i zacząłem pompować pompką do roweru. Było słychać jak membrana pracuje ale sztanga chyba się nie ruszała ( po omacku patrzyłem ). Trochę ją próbowałem palcami poruszać i skok był z 2-3 mm.

Później przedmuchałem N75, N18 i trochę w wężyk idący do kompa.

Trzecią rzecz jaką zrobiłem to zdjąłem przewód z króćca ( tego co naprawiałem ) idący do filtra powietrza.

Po powyższym wszystko złożyłem i ruszyłem i ciągnął super, czyli coś się odblokowało. Tylko co?

Tak się zastanawiam jeszcze nad tą sztangą bo chyba coś tam nie do końca wsio OK.
Ostatnio zmieniony pn cze 21, 2010 13:50 przez slonik26266, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
grzegorz07555
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz gru 27, 2009 16:24
Lokalizacja: żagań

Post autor: grzegorz07555 » wt cze 22, 2010 00:10

slonik26266 pisze:

Znalazłem coś: wężyk ( taki sam jak te przy N75 i N18 ) wychodzący przy podszybiu w rogu od strony kierowcy ma przetartą zewnętrzną otulinę i jest malusieńka dzierka ( 2 MM ).
myślę, że to było przyczyną



slonik26266
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob paź 06, 2007 13:32
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: slonik26266 » wt cze 22, 2010 14:10

Właśnie chyba nie bo jak zaślepiłem tą nieszczelność to nic się nie zmieniło. Dopiero jak wszystko zacząłem przedmuchiwać, rozłączać i ruszać na siłę sztangą to się coś odblokowało.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » wt cze 22, 2010 15:41

grzegorz07555 pisze:munior, przedmuchanie przepływki pomga
Nie no oczywiście że pomaga :chytry: jak umarłemu kadzidło :grin:

[ Dodano: 22 Cze 2010 15:43 ]
slonik26266 pisze:Zdjąłem przewodzik z gruszki i zacząłem pompować pompką do roweru. Było słychać jak membrana pracuje ale sztanga chyba się nie ruszała ( po omacku patrzyłem ).
Jak się miała ruszać jak gruszka w twoim AFN pracuje pod wpływem podciśnienia ,a ty pchałeś w nią ciśnienie
Ostatnio zmieniony wt cze 22, 2010 15:46 przez munior, łącznie zmieniany 2 razy.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

slonik26266
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob paź 06, 2007 13:32
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: slonik26266 » wt cze 22, 2010 15:48

[ Dodano: 22 Cze 2010 15:43 ]
slonik26266 pisze:Zdjąłem przewodzik z gruszki i zacząłem pompować pompką do roweru. Było słychać jak membrana pracuje ale sztanga chyba się nie ruszała ( po omacku patrzyłem ).
Jak się miała ruszać jak gruszka w twoim AFN pracuje pod wpływem podciśnienia ,a ty pchałeś w nią ciśnienie[/quote]

Wiedziałem!!! Są pompki wciągające powietrze?

Wychodzi na to że pomogło albo przedmuchanie zaworku albo króciec który dorobiłem nie sprawdził się.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 153 gości