Jeśli chodzi o N75 to naprawiłem w ten sposób że nagwintowałem otwór w zaworku, na gwintowałem małą rurkę i wkręciłem.
Logów jeszcze nie zrobiłem.
Wczoraj podmieniłem N75 z N18 i żadnej różnicy ale nie wiadomo czy obydwa nie padły już. ( Mogę jeździć z zamienionymi? )
Może Turbo mi już padło. Jak sprawdzić czy chodzi sztanga od gruszki do turbo. Zdejmuję przewodzik z gruszki ten idący od N75 przy zapalonym silniku i po gruszką nic się nie dzieje. Jak to ma wyglądać?
pozdr, R.
Znalazłem coś: wężyk ( taki sam jak te przy N75 i N18 ) wychodzący przy podszybiu w rogu od strony kierowcy ma przetartą zewnętrzną otulinę i jest malusieńka dzierka ( 2 MM ).
Może to być powodem moich problemów?
[ Dodano: 21 Cze 2010 22:45 ]
Panowie,
Znowu po zawracam głowę.
Tak pisałem znalazłem nieszczelność w wężyku ale po uszczelnieniu nic się nie zmieniło.
Zdjąłem przewodzik z gruszki i zacząłem pompować pompką do roweru. Było słychać jak membrana pracuje ale sztanga chyba się nie ruszała ( po omacku patrzyłem ). Trochę ją próbowałem palcami poruszać i skok był z 2-3 mm.
Później przedmuchałem N75, N18 i trochę w wężyk idący do kompa.
Trzecią rzecz jaką zrobiłem to zdjąłem przewód z króćca ( tego co naprawiałem ) idący do filtra powietrza.
Po powyższym wszystko złożyłem i ruszyłem i ciągnął super, czyli coś się odblokowało. Tylko co?
Tak się zastanawiam jeszcze nad tą sztangą bo chyba coś tam nie do końca wsio OK.
[AFN] Spadek mocy - tłumik
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: sob paź 06, 2007 13:32
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontakt:
- grzegorz07555
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: ndz gru 27, 2009 16:24
- Lokalizacja: żagań
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: sob paź 06, 2007 13:32
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontakt:
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Nie no oczywiście że pomaga jak umarłemu kadzidłogrzegorz07555 pisze:munior, przedmuchanie przepływki pomga
[ Dodano: 22 Cze 2010 15:43 ]
Jak się miała ruszać jak gruszka w twoim AFN pracuje pod wpływem podciśnienia ,a ty pchałeś w nią ciśnienieslonik26266 pisze:Zdjąłem przewodzik z gruszki i zacząłem pompować pompką do roweru. Było słychać jak membrana pracuje ale sztanga chyba się nie ruszała ( po omacku patrzyłem ).
Ostatnio zmieniony wt cze 22, 2010 15:46 przez munior, łącznie zmieniany 2 razy.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: sob paź 06, 2007 13:32
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontakt:
[ Dodano: 22 Cze 2010 15:43 ]
Wiedziałem!!! Są pompki wciągające powietrze?
Wychodzi na to że pomogło albo przedmuchanie zaworku albo króciec który dorobiłem nie sprawdził się.
Jak się miała ruszać jak gruszka w twoim AFN pracuje pod wpływem podciśnienia ,a ty pchałeś w nią ciśnienie[/quote]slonik26266 pisze:Zdjąłem przewodzik z gruszki i zacząłem pompować pompką do roweru. Było słychać jak membrana pracuje ale sztanga chyba się nie ruszała ( po omacku patrzyłem ).
Wiedziałem!!! Są pompki wciągające powietrze?
Wychodzi na to że pomogło albo przedmuchanie zaworku albo króciec który dorobiłem nie sprawdził się.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 206 gości