[AFN] Spadek mocy - tłumik
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: sob paź 06, 2007 13:32
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontakt:
[AFN] Spadek mocy - tłumik
Witam,
Panowie, znowu zakwostka - spadek mocy.
Kilka dni temu wymieniłem sobie filtr powietrza a przy okazji zauważyłem ułamany króciec przy zaworku N75 na przewód który idzie do obudowy filtra. Naprawiłem, podłączyłem i OK. Samochód latał kilka dni.
Wczoraj ruszam i nie ma wogóle mocy. Pobieżnie sprawdziłem podłączenia i chyba OK.
I teraz taka sprawa: korodował mi tłumik a dokładnie kolanko przed ostatnim tłumikiem a ostatnio to już prawie nie było kolanka tylko duża dziura. Wczoraj też usłyszałem lekkie buczenie. Czy ta dziura może mieć wpływ na taki spadek mocy?
Pozdr.
R.
Panowie, znowu zakwostka - spadek mocy.
Kilka dni temu wymieniłem sobie filtr powietrza a przy okazji zauważyłem ułamany króciec przy zaworku N75 na przewód który idzie do obudowy filtra. Naprawiłem, podłączyłem i OK. Samochód latał kilka dni.
Wczoraj ruszam i nie ma wogóle mocy. Pobieżnie sprawdziłem podłączenia i chyba OK.
I teraz taka sprawa: korodował mi tłumik a dokładnie kolanko przed ostatnim tłumikiem a ostatnio to już prawie nie było kolanka tylko duża dziura. Wczoraj też usłyszałem lekkie buczenie. Czy ta dziura może mieć wpływ na taki spadek mocy?
Pozdr.
R.
Re: [AFN] Spadek mocy - tłumik
Nie ma wpływu, zrób logi dynamiczne podstawowych bloków mierzalnych, może problem ze sterowaniem i regulacją ciśnienia doładowania lub dawkowaniem paliwaslonik26266 pisze:Witam,
Panowie, znowu zakwostka - spadek mocy.
Kilka dni temu wymieniłem sobie filtr powietrza a przy okazji zauważyłem ułamany króciec przy zaworku N75 na przewód który idzie do obudowy filtra. Naprawiłem, podłączyłem i OK. Samochód latał kilka dni.
Wczoraj ruszam i nie ma wogóle mocy. Pobieżnie sprawdziłem podłączenia i chyba OK.
I teraz taka sprawa: korodował mi tłumik a dokładnie kolanko przed ostatnim tłumikiem a ostatnio to już prawie nie było kolanka tylko duża dziura. Wczoraj też usłyszałem lekkie buczenie. Czy ta dziura może mieć wpływ na taki spadek mocy?
Pozdr.
R.
Ostatnio zmieniony sob cze 19, 2010 09:39 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: sob paź 06, 2007 13:32
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontakt:
Problem w tym, że nie mam gdzie zrobić tych logów. Muszę podzwonić po znajomych.
Bardzo dziwi mnie to, że jadać rano do pracy było wsio Ok a od razu jak ruszyłem popołudniu w drogę powrotną problem był od chwili ruszenia.
Trochę się zmartwiłem bo zawsze jak tylko występował problem z brakiem mocy to okazywała się drobnostka a teraz nie mogę tego zlokalizować.
Zastanawiam się nad przełożeniem N75 na chwilę z innego TDI żeby go sprawdzić - brat ma Vento 90 KM - tam jest taki sam?
Bardzo dziwi mnie to, że jadać rano do pracy było wsio Ok a od razu jak ruszyłem popołudniu w drogę powrotną problem był od chwili ruszenia.
Trochę się zmartwiłem bo zawsze jak tylko występował problem z brakiem mocy to okazywała się drobnostka a teraz nie mogę tego zlokalizować.
Zastanawiam się nad przełożeniem N75 na chwilę z innego TDI żeby go sprawdzić - brat ma Vento 90 KM - tam jest taki sam?
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10589
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: [AFN] Spadek mocy - tłumik
przyczyn może być sporo: przepływomierz , N75, nieszczelne przewody podciśnienia N75, nieszczelny przewód od IC itp... diagnoza VAG nieodzownaslonik26266 pisze:
Wczoraj ruszam i nie ma wogóle mocy. Pobieżnie sprawdziłem podłączenia i chyba OK.
Poproś kogoś z forum z twojego rejonu to ci zrobi, turbiny VNT i WG maja inne N75, zrób test jak nie masz vaga zmostkój sasiednie weżyki które sa w N75 ze soba lub podmień N75 z N18 chyba ze wezyk nieszczelny to nie bedzie poprawyslonik26266 pisze:Problem w tym, że nie mam gdzie zrobić tych logów. Muszę podzwonić po znajomych.
Bardzo dziwi mnie to, że jadać rano do pracy było wsio Ok a od razu jak ruszyłem popołudniu w drogę powrotną problem był od chwili ruszenia.
Trochę się zmartwiłem bo zawsze jak tylko występował problem z brakiem mocy to okazywała się drobnostka a teraz nie mogę tego zlokalizować.
Zastanawiam się nad przełożeniem N75 na chwilę z innego TDI żeby go sprawdzić - brat ma Vento 90 KM - tam jest taki sam?
Ostatnio zmieniony sob cze 19, 2010 10:02 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 3 razy.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10589
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: [AFN] Spadek mocy - tłumik
jak naprawiłeś, może jednak jest nieszczelny, poza tym gdybania bez diagnozy VAG i logów mijają się z celem, sprawdź w forum serwis albo zapytaj na swojej grupie regionalnej, czy ktoś dysponuje VAG-iemslonik26266 pisze: ułamany króciec przy zaworku N75.... Naprawiłem, podłączyłem i OK.
[ Dodano: Sob 19 Cze, 2010 ]
PinkFloyd,
Re: [AFN] Spadek mocy - tłumik
no racja bez logów to wróżenie tak można wymieniać cześc po cześci, zrób logi dynamiczne i wklej do tematumettenos pisze:jak naprawiłeś, może jednak jest nieszczelny, poza tym gdybania bez diagnozy VAG i logów mijają się z celem, sprawdź w forum serwis albo zapytaj na swojej grupie regionalnej, czy ktoś dysponuje VAG-iemslonik26266 pisze: ułamany króciec przy zaworku N75.... Naprawiłem, podłączyłem i OK.
[ Dodano: Sob 19 Cze, 2010 ]
PinkFloyd,
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: sob paź 06, 2007 13:32
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontakt:
- grzegorz07555
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: ndz gru 27, 2009 16:24
- Lokalizacja: żagań
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Nic jej nie zrobisz i pomóc jej to raczej też nie pomożeEnten pisze:przepraszam, że tak w temat ale przepływkę można tak brutalnie traktować kompresorem żeby przedmuchać i nic jej nie zrobię?
DokładnieJeśli ułamany był kuciec N75 do filtra powietrza, to nie ma on znaczenia i wpływu na moc. Tam jest po prosty ciśnienie atmosferyczne dla równowagi, a idzie ono z filtra aby nie zasyfić zaworka.
Ostatnio zmieniony ndz cze 20, 2010 12:02 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Generalnie ponoc nie czysci sie przeplywki. Jesli jest cos nie tak to tylko wymiana.munior pisze:Nic jej nie zrobisz i pomóc jej to raczej też nie pomożeEnten pisze:przepraszam, że tak w temat ale przepływkę można tak brutalnie traktować kompresorem żeby przedmuchać i nic jej nie zrobię?
Tak zastanawialem sie czy cos jej moze pomoc czy ewentualnie jakies czyszczenie zapobiegawczo sie stosuje...
Ostatnio zmieniony ndz cze 20, 2010 16:05 przez Enten, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie mam niczego. Poza tym mam wszystko.
Golf MK1 1978 1.1 GG > 1.6D JK > 1.9TDI ASZ + GTB2260VK
Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI BKD + GTB2260VK
Golf MK1 1978 1.1 GG > 1.6D JK > 1.9TDI ASZ + GTB2260VK
Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI BKD + GTB2260VK
- grzegorz07555
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: ndz gru 27, 2009 16:24
- Lokalizacja: żagań
munior, przedmuchanie przepływki pomgamunior pisze:Nic jej nie zrobisz i pomóc jej to raczej też nie pomożeEnten pisze:przepraszam, że tak w temat ale przepływkę można tak brutalnie traktować kompresorem żeby przedmuchać i nic jej nie zrobię?DokładnieJeśli ułamany był kuciec N75 do filtra powietrza, to nie ma on znaczenia i wpływu na moc. Tam jest po prosty ciśnienie atmosferyczne dla równowagi, a idzie ono z filtra aby nie zasyfić zaworka.
enten, jak nie chcesz dmuchać w przepływke to ją podmień i zobaczysz czy jest walnięta. mi też sie ułamał krócieć od N75 i autko muliło, połączenie zrobiłem z grubego wkładu od długopisu i jest ok.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 210 gości