Wielki Spis Diesli Modyfikowanych
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- MaSa_Golf
- Gadatliwa bestia
- Posty: 708
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Seria : 1V 60KM
Mody:
- Pompa z LDA, obrocona membranka, PIN przekrecony na agresywna strone
- Turbo k03 z AUDI 80 B4
- Wywalony katalizator i ostatni tłumik
- Boost 1,0 Bar
- Wymontowana zwężka z puszki filtra powietrza
- Zablokowany na amen zawór bezpieczeństwa
To jest setup oszczędny, dawka minimalnie podkręcona, nie dymi, przy jeżdzie szybkiej po mieście i trasie 120/130km/h spala niecałe 6l/100km
w razie czego można poruszyć dwie śrubki, boost na 1,4 Bar i dawka znacznie zwiększona, na wiosnę będę mierzył czasy, ale na setupie ekonomicznym idzie o wiele lepiej niz seryjny 1V
Mody:
- Pompa z LDA, obrocona membranka, PIN przekrecony na agresywna strone
- Turbo k03 z AUDI 80 B4
- Wywalony katalizator i ostatni tłumik
- Boost 1,0 Bar
- Wymontowana zwężka z puszki filtra powietrza
- Zablokowany na amen zawór bezpieczeństwa
To jest setup oszczędny, dawka minimalnie podkręcona, nie dymi, przy jeżdzie szybkiej po mieście i trasie 120/130km/h spala niecałe 6l/100km
w razie czego można poruszyć dwie śrubki, boost na 1,4 Bar i dawka znacznie zwiększona, na wiosnę będę mierzył czasy, ale na setupie ekonomicznym idzie o wiele lepiej niz seryjny 1V
Golf MK3 1.9 TD
mody:
turbo k24 1.6 bara
zwiększona dawka paliwa
wtryski od SB
zmienione wymiary boost pina "samoróbka"
chłodnica paliwa
odma out
całkowity przelot 2,5"
IC pod zderzakiem od Sharana
nowe orurowanie z kwasówki fi 50 mm + złączki simota
pierwszy wykres wyszedł 110 ps i 200 nm (inne mody były)
drugi wykres po obecnych modach wyszedł 130 ps i 280 nm
mody:
turbo k24 1.6 bara
zwiększona dawka paliwa
wtryski od SB
zmienione wymiary boost pina "samoróbka"
chłodnica paliwa
odma out
całkowity przelot 2,5"
IC pod zderzakiem od Sharana
nowe orurowanie z kwasówki fi 50 mm + złączki simota
pierwszy wykres wyszedł 110 ps i 200 nm (inne mody były)
drugi wykres po obecnych modach wyszedł 130 ps i 280 nm
Ostatnio zmieniony pt lut 12, 2010 19:04 przez divers81, łącznie zmieniany 1 raz.
- Bartek_R
- Pasza dla Świń
- Posty: 395
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
- Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
- Kontakt:
Golfik MK2 1,6TD 1V
-pompa z LDA+GOVmod
-wydech przelot 2"
-trąbka z obudowy filtra out
-boost 1,1bara
seria czas do 100km/h 15s teraz 10s i sprzęgło mówi dość
-pompa z LDA+GOVmod
-wydech przelot 2"
-trąbka z obudowy filtra out
-boost 1,1bara
seria czas do 100km/h 15s teraz 10s i sprzęgło mówi dość
Ostatnio zmieniony pt cze 18, 2010 18:33 przez Bartek_R, łącznie zmieniany 2 razy.
Ibiza 1.9 TDI ASV 110KM:
- wtryski 260tki
- pompa 11mm
- turbo GT18/22
- IC 55x18x6,5
- sprzęgło VR6 + wzmocniony docisk
- wydech przelot trochę szerszy niż seria
- dolot z ARL
- heble S2 + przewody w stalowym oplocie goodridge
Wyszło 203KM/404NM, dół jest słaby, góra fajna, plany....ew. GT2256V na ASV albo swap na PD czas pokaże
Osiągi:
Ibiza vs mk4 ARL 193PS
Ibiza vs . BMW M3 e46 343Ps
- wtryski 260tki
- pompa 11mm
- turbo GT18/22
- IC 55x18x6,5
- sprzęgło VR6 + wzmocniony docisk
- wydech przelot trochę szerszy niż seria
- dolot z ARL
- heble S2 + przewody w stalowym oplocie goodridge
Wyszło 203KM/404NM, dół jest słaby, góra fajna, plany....ew. GT2256V na ASV albo swap na PD czas pokaże
Osiągi:
Ibiza vs mk4 ARL 193PS
Ibiza vs . BMW M3 e46 343Ps
-
- Mały gagatek
- Posty: 141
- Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
- Lokalizacja: Łęczyca
- Kontakt:
Golf III Variant, silnik 1Z, niestety seria nie hamowana
-wycięty kat + wtryski AFN = 101KM 229Nm
-wycięty kat + wtryski AFN + chip = 120KM 279Nm
-wycięty kat + wtryski AFN + zaślepiony EGR + turbina AFN + chip (korekta) = 130KM 313Nm
przebieg auta - 230000km
a tu wykresik:
-wycięty kat + wtryski AFN = 101KM 229Nm
-wycięty kat + wtryski AFN + chip = 120KM 279Nm
-wycięty kat + wtryski AFN + zaślepiony EGR + turbina AFN + chip (korekta) = 130KM 313Nm
przebieg auta - 230000km
a tu wykresik:
jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
- Biperr0
- I choose You!
- Posty: 816
- Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 22:55
- Lokalizacja: TarnoVWskie Dziury
- Kontakt:
Golf mk2
Silnik : 1,9TD AAZ
Skrzynia : 4S
Sprzęgło : tarcza,docisk i koło zamachowe 1,9 TD
Mody: zmieniony boost pin , wydech przeletowy od silnika aż po koniec , Turbo K24.
Silnik : 1,9TD AAZ
Skrzynia : 4S
Sprzęgło : tarcza,docisk i koło zamachowe 1,9 TD
Mody: zmieniony boost pin , wydech przeletowy od silnika aż po koniec , Turbo K24.
Ostatnio zmieniony wt cze 01, 2010 00:19 przez Biperr0, łącznie zmieniany 2 razy.
V Były staruszek "pasław" V po zasłużonej i kochanej V "zuzie" mk2 V
VW CADDY MK2 AHU
1.9TDI zdrowe AHU
koncówki 230
flaki pompy z 11mm
turbo jest ASZ nowe ale czeka juz z 2.0tdo 170PS
cooler duży jakiś allegro-china ale solidny gruby cały z alu niby do 300PS
przyśpieszenie hmm coś koło 10 9 8 sekund skoncze bydlaka to bedzie soft i chamownia i bedzie czarne na białym
Alu felgi 16'' BBS
kiera dino 32cm
Licznik for golf mk3 cabrio (orginał podswietlany na niebiesko)
fotele z seata GT kubełkowe czekają skórzane recaro z audi TT
tarczki hamulcowe z toledo 110 chyba 290mm i tak niedają rady
gałka zmiany biegów z mieszkiem-golf mk5
zderzak z ibizy z szerokim hokeyem co by cooler się niedusił
koncówki 230
flaki pompy z 11mm
turbo jest ASZ nowe ale czeka juz z 2.0tdo 170PS
cooler duży jakiś allegro-china ale solidny gruby cały z alu niby do 300PS
przyśpieszenie hmm coś koło 10 9 8 sekund skoncze bydlaka to bedzie soft i chamownia i bedzie czarne na białym
Alu felgi 16'' BBS
kiera dino 32cm
Licznik for golf mk3 cabrio (orginał podswietlany na niebiesko)
fotele z seata GT kubełkowe czekają skórzane recaro z audi TT
tarczki hamulcowe z toledo 110 chyba 290mm i tak niedają rady
gałka zmiany biegów z mieszkiem-golf mk5
zderzak z ibizy z szerokim hokeyem co by cooler się niedusił
grunt to myslec, probowac i sie nie przejmowac!
Obecnie
VW Golf MK5 1.4 tsi GT R-Line 2008rok VW Caddy MK2 1.9TDI 230bosio ,pompka 11, Big IC, kolektor AVX, wydech i wiele innych-ciągłe modernizacje konca niewidać
Audi a4 b5 avant AFN-wół roboczy
Obecnie
VW Golf MK5 1.4 tsi GT R-Line 2008rok VW Caddy MK2 1.9TDI 230bosio ,pompka 11, Big IC, kolektor AVX, wydech i wiele innych-ciągłe modernizacje konca niewidać
Audi a4 b5 avant AFN-wół roboczy
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: czw lut 05, 2009 13:16
- Lokalizacja: Warszawa/Rzeszów
- Kontakt:
MODEL AUTA: Audi A3 8L 02'
RODZAJ SILNIKA: diesel, 1896, ATD
MODYFIKACJA: BigT(by MR Motors), pompowtryski al, dolot od filtra powietrza do turbo z kwasówki, filtr powietrza BMC OTA, usunięte wszystkie plastiki z dolotu, FMIC , DP 3", wydech przelotowy dwa tłumiki 2.5'', wydajniejszy map sensor, flansza zamiast EGR , kolektor ssący ASZ, podstawka z termostatem + zewnetrzna chłodnica oleju Mocal (MR Motors), wtrysk metanolu SnowPerformance stage 2 (dysza 175 ml/min)
WSKAŹNIKI: boost, oil temp, voltage, EGT
SPRZEGŁO: odelżone koło jednomasowe, docisk od G60, tarcza spiekowa
STROJENIE: Rogalotti
MOC: 100 KM 240 Nm - ~230 KM ~420 Nm (214 KM 393 Nm bez metanolu)
ET: street + slick 14.6, wybebeszone + slick 14.26
RODZAJ SILNIKA: diesel, 1896, ATD
MODYFIKACJA: BigT(by MR Motors), pompowtryski al, dolot od filtra powietrza do turbo z kwasówki, filtr powietrza BMC OTA, usunięte wszystkie plastiki z dolotu, FMIC , DP 3", wydech przelotowy dwa tłumiki 2.5'', wydajniejszy map sensor, flansza zamiast EGR , kolektor ssący ASZ, podstawka z termostatem + zewnetrzna chłodnica oleju Mocal (MR Motors), wtrysk metanolu SnowPerformance stage 2 (dysza 175 ml/min)
WSKAŹNIKI: boost, oil temp, voltage, EGT
SPRZEGŁO: odelżone koło jednomasowe, docisk od G60, tarcza spiekowa
STROJENIE: Rogalotti
MOC: 100 KM 240 Nm - ~230 KM ~420 Nm (214 KM 393 Nm bez metanolu)
ET: street + slick 14.6, wybebeszone + slick 14.26
Ostatnio zmieniony czw cze 17, 2010 21:02 przez std1984, łącznie zmieniany 4 razy.
ET 13.716 dieslem <= Audi A3 ATD@BigT + metanol by MR Motors <= SPRZEDAM!!! & Mitsubishi Lancer Evolution X - Stage 3
www.kif.pl www.forum.kif.pl Oficjalny Portal i Forum dyskusyjne Magazynu KiF
www.kif.pl www.forum.kif.pl Oficjalny Portal i Forum dyskusyjne Magazynu KiF
VW golf III 1,9 td
pompa 11 +gow mod
turbo kkk24 z muszlą od kkk26
sprzęgło radzikowski
ic
wtryski seria
planowane:
wydech 2,5 cala przelot
porządne orurowanie do ic
lepsze wtryski narazie 153 km i 232 niutków
do 100 około 7s
co jeszcze moge zrobić żeby podciągnąć moment obrotowy
[ Dodano: 18 Cze 2010 09:54 ]
turbo ustawione na 1,5 bar
pompa 11 +gow mod
turbo kkk24 z muszlą od kkk26
sprzęgło radzikowski
ic
wtryski seria
planowane:
wydech 2,5 cala przelot
porządne orurowanie do ic
lepsze wtryski narazie 153 km i 232 niutków
do 100 około 7s
co jeszcze moge zrobić żeby podciągnąć moment obrotowy
[ Dodano: 18 Cze 2010 09:54 ]
turbo ustawione na 1,5 bar
1.9 tdi 1Z
-wydech pełen przelot
-zaślepiony egr
-kolektor wyczyszczony
-wtryski 216
Wynik bez strojenia 111hp@ 255nm
-wydech pełen przelot
-zaślepiony egr
-kolektor wyczyszczony
-wtryski 216
Wynik bez strojenia 111hp@ 255nm
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 186 gości