Problem z turbo i szarpaniem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

zooler86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pt cze 19, 2009 23:44
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: zooler86 » wt cze 15, 2010 22:36

Już wiem co to był. Urwały się dwa przewody od czujnika w dolocie z IC. Wie ktoś może co za czujnik tam siedzi i od czego on jest ?



arwam

Post autor: arwam » śr cze 16, 2010 09:56

zooler86, jeśli chodzi Ci o ten na przewodzie od IC to chyba czujnik temperatury powietrza dolotowego



zooler86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pt cze 19, 2009 23:44
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: zooler86 » śr cze 16, 2010 11:54

Dziś po kilku chwilach zabawy lutownicą i zlutowaniu dwóch kabelków wszystko wróciło do normy i lepiej przyśpiesza i wszystko :) Albo mi się zdaje. Już nie szarpie i normalne ciśnienie z turbiny stałe daje.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » śr cze 16, 2010 12:28

JABcok20 pisze:heheheh kazdy mechanik najpierw podlacza komputer i kasuje za podlaczenie
Bo to nie mechanicy tylko naciągacze ,cwaniacy .
JABcok20 pisze:do tego jeszcze na lewym programie i kabelku z allegro. phi taki kabelek kazdy forumowicz soie moze kupic a o problemie poczytac na google.
I całe szczęscie że są Chińskie kabelki na allegro bo gdyby tylko u nas je robili to by kosztowały parę razy więcej .Kupić może każdy i jeśli tylko chce to nauczy się wszystkiego sam ,nie musi wtedy dorabiać naciągaczy "mechaników"którzy podłączają ,kasują błędy i za tą "ciężką robotę"kasują pieniądze.Ale niestety samo posiadanie kabelka nic nie da bo trzeba jeszcze umieć interpretowac to co pokazuje program a nie tylko skasowac błędy .Twoimi metodami
JABcok20 pisze:zdjac wezyk alco sprawdzic organoleptycznie czy cos dmucha , czy soie kreci, podlaczyc miernik, odlaczyc kostke itp.
wszystkiego nie sprawdzisz niestety ,przynajmniej w TDI


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 104 gości