Witam.
Wczoraj mielem nieciekawą sytuacje:
Wracałem z pracy i po przejechaniu ok 2km czułem ze auto słabnie..dodalem gazy to jeszcze bardziej zamulał..wiedzialem ze zaraz zdechnie..tyle co zjechalem na pobocze to zgasł... z bieda odpalił puzniej ale tak na 5sekund i zgasl... tak moze z 3razy i juz wiecej nie odpalił... cos jakby nie wylaczony elektrozawór ale powiem tylko tyle ze blokady wszystkie odłaczone paliwo plyneło do pompy, siece grzały...silnik nie odpalil... po paru prubach przepalil sie bezpiecznik nr 21 -oswietlenie wnetrza, zegary... Jedyne co mnie zaniepokoiło po zapaleniu auta po pracy to to, ze licznik sie zresetował -godz. 0:00 przebieg 0km... Ale przejdzmy juz do momentu jak nie odpalał... przepalił sie bezp.21, licnik sie resetował, swiece grzały nawet po wyjeciu kluczykow ze stacyjki, sprowadzilem znajomego co sie troche zna na silnikach mk3, sprawdzal pasek rozrządu czy nie przeskoczył, przekazniki, podpinal ppompe bezposrednio... no i nie znalazl przyczyny...
Po włozeniu bezp.21 wskazowki zegaro drgały pozniej to narastalo az wkoncu wskaznik z baku i temp. telepotały do oporu w jedna i druga stronę zaczeła sie zarzyc kontrolka swiec non stop... cuda dziwy.. :/ scholowałem go do domu... wezwałem elektryka... sprawdzal masy i inne "kabelki", sygnaly idace do komputera...grzebał 3h i nic nie wywnioskował :/... zmienilizmy pozniej licznik... dziwne zachowanie wskzowek ustalo, kontrolka swiec przestala sie zarzyć...ale silnik dalej nie odpala
Dodam tylko ze jedyne co w ten dzien grzebalem w aucie to przy szyberdachy bo nie chce sie zamykać, cos ze stykami....ale juz mam kostki poodłaczane, wszystkie bezpieczniki są ok..auto nie pali
Dodam jeszcze ze paliwo nie jest tzw. "pierwszej jakosci" mam tego poad pol baku ale przejezdzilem na tym paliwie 4dni i nic sie nie dzialo...
Elektryk ma znowu dzisiaj przyjechać, mial sciagnac jakies schematy z komputera, najlepiej chyba podpiąc go pod VAG lub wymienic komp na probe z innego tdi...
Ma ktos jakis pomysł?
z goury dzieki za pomoc
Zgasł i juz nie zapala
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Marqs84
- Mały gagatek
- Posty: 91
- Rejestracja: śr gru 28, 2005 10:58
- Lokalizacja: MikołóVW [poVWiat]
- Kontakt:
Zgasł i juz nie zapala
Ostatnio zmieniony czw cze 10, 2010 08:30 przez Marqs84, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Przede wszystkim VAG i dla testu podmiana kompa z drugiego auta. Informuj na biezaco.
Pozdro
Gitner
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- Marqs84
- Mały gagatek
- Posty: 91
- Rejestracja: śr gru 28, 2005 10:58
- Lokalizacja: MikołóVW [poVWiat]
- Kontakt:
wszystkie kluczowe masy byly sprawdzane zaraz na poczatku.
Wczoraj scholowalem gofra do jakiego kolegi tego elektryka, ma swoj warsztat podepnie pod kompa etc. mają tam razem dzialac coś ...od wczoraj 20 nie mam informacji co i jak...czekam na telefon
[ Dodano: Pią Kwi 21, 2006 10:37 ]
wlasnie dwonił...
stwierdzili ze prawdopodobnie jest uszkodzony komputer :/
No to super... komputer 300zl licznik do wymiany -140zł i robocizna.... cholera....
[ Dodano: Pon Kwi 24, 2006 18:34 ]
no i komputer zostal wyslany do jakiegoś Drużdża w Gliwicach czy jakoś tak... podobno znany elektronik na sląsku ..ja go nie znam...
No..licznik stwierdzili ze zepsuty, ale juz nowy zamowilem... okazyjnie (80zł) udało mi sie..ma tylko zepsuty wyswietlacz km ale to sobie przeloze z innego
Naprawa sterownika(komputera) - dla zainteresowanych -400zl Na allegro sa sterowniki po 300zł...ale zdecydowalem sie przez to ze przy naprawie dają gwarancje...
No mam nadzieje ze to tylko komp i licznik padł i za pare dni gofer wróci do mnie ...bo sie juz stęskniłem za nim
Wczoraj scholowalem gofra do jakiego kolegi tego elektryka, ma swoj warsztat podepnie pod kompa etc. mają tam razem dzialac coś ...od wczoraj 20 nie mam informacji co i jak...czekam na telefon
[ Dodano: Pią Kwi 21, 2006 10:37 ]
wlasnie dwonił...
stwierdzili ze prawdopodobnie jest uszkodzony komputer :/
No to super... komputer 300zl licznik do wymiany -140zł i robocizna.... cholera....
[ Dodano: Pon Kwi 24, 2006 18:34 ]
no i komputer zostal wyslany do jakiegoś Drużdża w Gliwicach czy jakoś tak... podobno znany elektronik na sląsku ..ja go nie znam...
No..licznik stwierdzili ze zepsuty, ale juz nowy zamowilem... okazyjnie (80zł) udało mi sie..ma tylko zepsuty wyswietlacz km ale to sobie przeloze z innego
Naprawa sterownika(komputera) - dla zainteresowanych -400zl Na allegro sa sterowniki po 300zł...ale zdecydowalem sie przez to ze przy naprawie dają gwarancje...
No mam nadzieje ze to tylko komp i licznik padł i za pare dni gofer wróci do mnie ...bo sie juz stęskniłem za nim
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
odkopię temat.mam passat 1,9 tdi 1z.auto po zakupie chodziło normalnie.pewnego dnia przestawił się rozrząd.no to ustawiłem jeszcze raz tak jak być powinno.było ok.po jakimś czasie zaczął głośno klekotać ale ze auto potrzebne i czasu brak to tak jakiś czas jeździłem aż w końcu auto po zgaszeniu nie odpaliło.okazało się ze pękła rolka napinająca pasek rozrządu.wymieniłem rozrząd,ustawiłem na znaki.pierwsza próba odpalenia i silnika zagadał.chodził bardzo cicho i miękko.chwile tak po chodził.i go zgasiłem.sprawdziłem znaki i znów odpaliłem.było wszystko ok.poskładałem koła pasowe,obudowy itp, postawiłem auto na kołach i próbuje odpalić i nic.sprawdziłem wszystkie masy,elektrozawór na pompie na krótko i nic to nie dało.na końcu wziąłem plak i rozje3ałem głowice.kupiłem nową założyłem i dalej to samo.pompa paliwo ciągnie,i daje dalej na wtryski a auto nawet nie zadymi z wydechu.kompletnie nic tak jak by paliwa nie było,ale przecież wtryskami leci mgiełka.podmieniłem przekaźnik 109 i dalej nic,był podłączony pod vaga i żadnych istotnych błędów nie wykazał.wszystkie wężyki podciśnieniowe i ciśnieniowe wymienione na nowe,n75 sprawny,rozrząd złożony na znakach.jedyne co mi przychodzi do głowy to brak sprężania ale wcześniej autko normalnie chodziło,przy -20 odpalało(cięzko ale odpaliło)pojęcia już nie mam i siły na to auto.
mam nadzieje ze ktoś mnie naprowadzi na jakiś trop.mogłem źle rozrząd złożyć?? może coś mam odwrócone nie tak,np pompę lub wałek??ale na znaki wszystko ustawione.
z góry dzięki za jakie kolwiek podpowiedzi
mam nadzieje ze ktoś mnie naprowadzi na jakiś trop.mogłem źle rozrząd złożyć?? może coś mam odwrócone nie tak,np pompę lub wałek??ale na znaki wszystko ustawione.
z góry dzięki za jakie kolwiek podpowiedzi
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 181 gości