Trzęsie autem przy przyspieszaniu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

rozyk_l
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: wt paź 27, 2009 12:06
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: rozyk_l » ndz cze 13, 2010 22:57

KoVal90 ja bym zasugerował co innego. Mam to samo. niezależnie od tego który bieg, przy butowaniu coś drga, telepie, wali, jak zwał tak zwał. Jakiś czas temu obstawiałem na dwumas bo i przy gaszeniu silnika telepało nim. Lekarstwem okazał się wężyk od klapy gaszącej i silniczek już cicho gaśnie, także to jednak (na szczęście) nie dwumas. Zakładam, że jak pada dwumas to właśnie czuć jazgot przy gaszeniu oraz ciężko wchodzą biegi - u mnie tych objawów brak
Teraz obstawiam, że to walą przeguby wewnętrzne. Poszedł bym w tą stronę na Twoim miejscu. Wydaje mi się, że jest to tym bardziej u Ciebie możliwe, że masz podrasowane autko.
Ostatnio zmieniony ndz cze 13, 2010 23:01 przez rozyk_l, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
KoVal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 792
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 16:02
Lokalizacja: ze wsząd
Kontakt:

Post autor: KoVal » ndz cze 13, 2010 23:00

hmm no możliwe, przy gaszeniu nie ma telepania, brałem pod uwagę poduszki pod silnikiem, ale przecież to by było odczuwalne też na postoju itd. Logi już mam, zaraz je wkleję

Taki odczyt ze statycznych:
Obrazek

Takie wyskoczyły błędy, które po skasowaniu nie pojawiły się, ale nadal świece długo świeciły:
VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 012 FA
Component and/or Version: 1,9l EDC 0000SG 3349
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 00046
Additional Info: WVWZZZ1JZ2B062100 VWZ7Z0A4211913
4 Faults Found:
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
P1256 - 35-10 - - - Intermittent
17563 - Manifold Pressure Sensor (G71): Short to B+
P1155 - 35-00 - -
18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
P1654 - 35-00 - -
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent


A tutaj dwa pliki w Excelu z logów dynamicznych:

http://hostuje.net/file.php?id=9ce8ca4f ... fc0b0e99fa
Ostatnio zmieniony ndz cze 13, 2010 23:15 przez KoVal, łącznie zmieniany 1 raz.



rozyk_l
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: wt paź 27, 2009 12:06
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: rozyk_l » ndz cze 13, 2010 23:04

po logach raczej nie dojdziesz do tego skad Ci telepie, bo jak dla mnie, nawet jakby coś było nie tak z doładowaniem to to nielogiczne co do telepania?



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » ndz cze 13, 2010 23:27

KoVal90 pisze:A tutaj dwa pliki w Excelu z logów dynamicznych:
może tak będzie łatwiej
Obrazek
Obrazek


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Post autor: czajaa22 » wt cze 15, 2010 21:55

Panie jak dla mnie do nastawnik pompy do czyszczenia skontaktuj się z Adamem z forum on ci dokładnie powie albo podjedz i wyczyść nastawnik do pompiarza i zobaczysz czy pmoze.


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 225 gości