[Touran BXE 2007] Problemy z odpaleniem silnika po postoju
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[Touran BXE 2007] Problemy z odpaleniem silnika po postoju
Witam,
Auto: VW Touran 2007 1,9 TDI silnik BXE, przebieg:122000km
Mam problemy z odpaleniem auta po dłuższym postoju, po 8 godzinach problem na pewno występuje. Trzeba kręcić z 10 -15 razy aby odpalił, jak już odpali to potem zapala od pierwszego razu, nie ma potem znaczenia czy silnik ciepły czy zimny. Byłem w serwisie i stwierdzili spalone 3 świece żarowe, wymienili i powiedzieli że już OK, ale sytuacja znowu się powtarza. Czy jest możliwe aby przez 2 dni i przy przejechaniu 50km znowu spaliły się świece żarowe czy tez problem leży od samego początku gdzie indziej ?
Ktoś ma jakiś pomysł co się dzieje ?
Dzięki za podpowiedzi.
Auto: VW Touran 2007 1,9 TDI silnik BXE, przebieg:122000km
Mam problemy z odpaleniem auta po dłuższym postoju, po 8 godzinach problem na pewno występuje. Trzeba kręcić z 10 -15 razy aby odpalił, jak już odpali to potem zapala od pierwszego razu, nie ma potem znaczenia czy silnik ciepły czy zimny. Byłem w serwisie i stwierdzili spalone 3 świece żarowe, wymienili i powiedzieli że już OK, ale sytuacja znowu się powtarza. Czy jest możliwe aby przez 2 dni i przy przejechaniu 50km znowu spaliły się świece żarowe czy tez problem leży od samego początku gdzie indziej ?
Ktoś ma jakiś pomysł co się dzieje ?
Dzięki za podpowiedzi.
To jest mankament touran-ów...
Zła dawka paliwa... gdzieś o tym czytałem...
Podobno wizyta u chłopaków zajmujących się chip-tuningiem pomaga....
Zła dawka paliwa... gdzieś o tym czytałem...
Podobno wizyta u chłopaków zajmujących się chip-tuningiem pomaga....
[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
Z tym bym sie zgodził, poza tym w PD takie objawy daje eż padanie pompy vacum lub jej nieszczelność , na zimno jest dośc duża dawka i dawana od razu z dołu wiec to nie problem dawki ani swiec żarowych.mettenos pisze:świece grzeją dopiero poniżej +5 st. C, co do zapalania to być może cofa ci się paliwo w układzie
Ostatnio zmieniony śr maja 19, 2010 10:53 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 2 razy.
A czy silnik nie powinien ciągnąć najpierw paliwa z filtra paliwa ? Otworzyłem filtr i jest pełny paliwa pomimo tego że auto nie chce zapalić ? i wtedy nie ważne jest paliwo w przewodzie ze zbiornika bo jest w filtrze ?
Wymieniłem filtr paliwa na nowy i problemy z zapalaniem dalej się powtarzają także myślę że filtr paliwa jest szczelny, poza tym nie śmierdzi paliwem w komorze silnika.
Wymieniłem filtr paliwa na nowy i problemy z zapalaniem dalej się powtarzają także myślę że filtr paliwa jest szczelny, poza tym nie śmierdzi paliwem w komorze silnika.
Ostatnio zmieniony sob maja 29, 2010 23:22 przez Vivio, łącznie zmieniany 1 raz.
Autko znowu było w serwisie ale tym razem wady nie stwierdzono ( zapalało w ich obecności za każdym razem) i nic nie zostało zrobione. Jeśli było by to rzeczywiście cofające się paliwo to co musiało by zostać wymienione aby pozbyć się problemu, pompa paliwowa? Zastanawiam się czy nie kazać im wymienić w ciemno i już.
Jeśli to cofające sie paliwo (o czym cały czas ci pisze) to nie wymieniaj pompy paliwa, sprawdz na początek przewody czy nie są gdzieś popękane, porzecinane, przypalone itp... , może tez to być zaworek na przewodzie przelewowym (nie zamykać sie). Ja mialem to samo tylko w golfie 1Z, a przyczyna byl przytarty delikatnie przewod paliwowy, wymieniłem 20cm przewodu i dwie obejmy i problem znikł, a kosztowało mnie to nie całe 10zł i 15 min roboty
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości