Zgasł i juz nie zapala

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Marqs84
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr gru 28, 2005 10:58
Lokalizacja: MikołóVW [poVWiat]
Kontakt:

Zgasł i juz nie zapala

Post autor: Marqs84 » czw kwie 20, 2006 12:01

Witam.

Wczoraj mielem nieciekawą sytuacje:
Wracałem z pracy i po przejechaniu ok 2km czułem ze auto słabnie..dodalem gazy to jeszcze bardziej zamulał..wiedzialem ze zaraz zdechnie..tyle co zjechalem na pobocze to zgasł... z bieda odpalił puzniej ale tak na 5sekund i zgasl... tak moze z 3razy i juz wiecej nie odpalił... cos jakby nie wylaczony elektrozawór ale powiem tylko tyle ze blokady wszystkie odłaczone paliwo plyneło do pompy, siece grzały...silnik nie odpalil... po paru prubach przepalil sie bezpiecznik nr 21 -oswietlenie wnetrza, zegary... Jedyne co mnie zaniepokoiło po zapaleniu auta po pracy to to, ze licznik sie zresetował -godz. 0:00 przebieg 0km... Ale przejdzmy juz do momentu jak nie odpalał... przepalił sie bezp.21, licnik sie resetował, swiece grzały nawet po wyjeciu kluczykow ze stacyjki, sprowadzilem znajomego co sie troche zna na silnikach mk3, sprawdzal pasek rozrządu czy nie przeskoczył, przekazniki, podpinal ppompe bezposrednio... no i nie znalazl przyczyny...
Po włozeniu bezp.21 wskazowki zegaro drgały :| pozniej to narastalo az wkoncu wskaznik z baku i temp. telepotały do oporu w jedna i druga stronę zaczeła sie zarzyc kontrolka swiec non stop... cuda dziwy.. :/ scholowałem go do domu... wezwałem elektryka... sprawdzal masy i inne "kabelki", sygnaly idace do komputera...grzebał 3h i nic nie wywnioskował :/... zmienilizmy pozniej licznik... dziwne zachowanie wskzowek ustalo, kontrolka swiec przestala sie zarzyć...ale silnik dalej nie odpala :(
Dodam tylko ze jedyne co w ten dzien grzebalem w aucie to przy szyberdachy bo nie chce sie zamykać, cos ze stykami....ale juz mam kostki poodłaczane, wszystkie bezpieczniki są ok..auto nie pali :(
Dodam jeszcze ze paliwo nie jest tzw. "pierwszej jakosci" mam tego poad pol baku ale przejezdzilem na tym paliwie 4dni i nic sie nie dzialo...
Elektryk ma znowu dzisiaj przyjechać, mial sciagnac jakies schematy z komputera, najlepiej chyba podpiąc go pod VAG lub wymienic komp na probe z innego tdi...
Ma ktos jakis pomysł?
z goury dzieki za pomoc
Ostatnio zmieniony czw cze 10, 2010 08:30 przez Marqs84, łącznie zmieniany 1 raz.



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw kwie 20, 2006 12:34

Przede wszystkim VAG i dla testu podmiana kompa z drugiego auta. Informuj na biezaco.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » czw kwie 20, 2006 21:54

jeden pomysł na szybko - szukać urwanej masy



Awatar użytkownika
Marqs84
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr gru 28, 2005 10:58
Lokalizacja: MikołóVW [poVWiat]
Kontakt:

Post autor: Marqs84 » pt kwie 21, 2006 06:24

wszystkie kluczowe masy byly sprawdzane zaraz na poczatku.
Wczoraj scholowalem gofra do jakiego kolegi tego elektryka, ma swoj warsztat podepnie pod kompa etc. mają tam razem dzialac coś ...od wczoraj 20 nie mam informacji co i jak...czekam na telefon :otepienie:

[ Dodano: Pią Kwi 21, 2006 10:37 ]
wlasnie dwonił...
stwierdzili ze prawdopodobnie jest uszkodzony komputer :/
No to super... komputer 300zl licznik do wymiany -140zł i robocizna.... cholera.... :(

[ Dodano: Pon Kwi 24, 2006 18:34 ]
no i komputer zostal wyslany do jakiegoś Drużdża w Gliwicach czy jakoś tak... podobno znany elektronik na sląsku :| ..ja go nie znam... :P
No..licznik stwierdzili ze zepsuty, ale juz nowy zamowilem... okazyjnie (80zł) udało mi sie..ma tylko zepsuty wyswietlacz km ale to sobie przeloze z innego :)
Naprawa sterownika(komputera) - dla zainteresowanych -400zl :| Na allegro sa sterowniki po 300zł...ale zdecydowalem sie przez to ze przy naprawie dają gwarancje...
No mam nadzieje ze to tylko komp i licznik padł i za pare dni gofer wróci do mnie ...bo sie juz stęskniłem za nim :P



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » czw cze 10, 2010 00:23

odkopię temat.mam passat 1,9 tdi 1z.auto po zakupie chodziło normalnie.pewnego dnia przestawił się rozrząd.no to ustawiłem jeszcze raz tak jak być powinno.było ok.po jakimś czasie zaczął głośno klekotać ale ze auto potrzebne i czasu brak to tak jakiś czas jeździłem aż w końcu auto po zgaszeniu nie odpaliło.okazało się ze pękła rolka napinająca pasek rozrządu.wymieniłem rozrząd,ustawiłem na znaki.pierwsza próba odpalenia i silnika zagadał.chodził bardzo cicho i miękko.chwile tak po chodził.i go zgasiłem.sprawdziłem znaki i znów odpaliłem.było wszystko ok.poskładałem koła pasowe,obudowy itp, postawiłem auto na kołach i próbuje odpalić i nic.sprawdziłem wszystkie masy,elektrozawór na pompie na krótko i nic to nie dało.na końcu wziąłem plak i rozje3ałem głowice.kupiłem nową założyłem i dalej to samo.pompa paliwo ciągnie,i daje dalej na wtryski a auto nawet nie zadymi z wydechu.kompletnie nic tak jak by paliwa nie było,ale przecież wtryskami leci mgiełka.podmieniłem przekaźnik 109 i dalej nic,był podłączony pod vaga i żadnych istotnych błędów nie wykazał.wszystkie wężyki podciśnieniowe i ciśnieniowe wymienione na nowe,n75 sprawny,rozrząd złożony na znakach.jedyne co mi przychodzi do głowy to brak sprężania ale wcześniej autko normalnie chodziło,przy -20 odpalało(cięzko ale odpaliło)pojęcia już nie mam i siły na to auto.

mam nadzieje ze ktoś mnie naprowadzi na jakiś trop.mogłem źle rozrząd złożyć?? może coś mam odwrócone nie tak,np pompę lub wałek??ale na znaki wszystko ustawione.

z góry dzięki za jakie kolwiek podpowiedzi


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 128 gości