problem po wymianie turbo. nic nie pasuje.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
strikez
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: pt paź 10, 2008 01:44
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

problem po wymianie turbo. nic nie pasuje.

Post autor: strikez » sob cze 12, 2010 02:59

Witam.
Z powodu awarii turbiny w moim mk4 z silnikiem AHF gdzie turbina jest w polowie zintegrowana z kolektorem wymienilem ja na turbo z silnika AFN (audi a6 c5) ktora jest calkowicie rozkrecalna ktora jak sie potem okazalo jest troche inaczej rozmieszczona.

I od samego poczatku pojawily sie problemy czyli za krotki waz splywowy oleju, po tygodniu poszukiwan udalo sie dostac prawidlowy.

Kolejny problem to rurka prowadzaca od turbo do egr - za krotka! chociaz wiem ze mozna to zaslepic ( w moim przypadku zrobie to zarowno przy turbinie jak i przy egr usuwajac calkiem rurke )

wszystko juz prawie pieknie i.... Waz od IC jest za krotki... oraz rura wydechowa posiada o dobre kilkadziesiat stopni obrocone osadzenie srob.

Teraz pytanie czy ktorys mk4 mial seryjnie taka turbine zeby bez spawania i kombinowania kupic te czesci np na allegro?

Next: w jakim celu sa montowane duze uklady wydechowe skoro na turbinie przy wylocie jest i tak "waskie gardlo" ?


seat inca 1.9sdi - aktual
seat cordoba 1.6 - aktual
vw golf mk4 1.9tdi 110km automat AHF - aktual
vw golf variant mk3 1.9tdi 1z - aktual

Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Re: problem po wymianie turbo. nic nie pasuje.

Post autor: gOOzOl » sob cze 12, 2010 06:18

strikez pisze: Next: w jakim celu sa montowane duze uklady wydechowe skoro na turbinie przy wylocie jest i tak "waskie gardlo" ?
poniewaz kazdy odcinek rury, kazde kolano czy luk ma jakis wspolczynnik oporu, im mniejsza srednica tym ten opor wiekszy


rure z IC po prostu dosztukuj, kup jakies gumy, ewentualnie kawalek rury i zloz to do kupy.
a co do rury filtr turbo, moze da rade sama musze podmienic? jesli sa takie same oczywiscie i jedyna roznica to otwory mocujace



Awatar użytkownika
strikez
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: pt paź 10, 2008 01:44
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: strikez » sob cze 12, 2010 13:49

wolal bym jednak jak najmniej kombinowac i wsadzac tylko to co oryginalne :)
stad dalej pytam czy sa oryginalne partsy

[ Dodano: 14 Cze 2010 00:48 ]
nikt tego nie moze jakos sprawdzic albo na wlasnym przykladzie ?


seat inca 1.9sdi - aktual
seat cordoba 1.6 - aktual
vw golf mk4 1.9tdi 110km automat AHF - aktual
vw golf variant mk3 1.9tdi 1z - aktual

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 233 gości