Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
cj26
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: pt cze 11, 2010 20:46
- Lokalizacja: z domu
Post
autor: cj26 » pt cze 11, 2010 21:37
witam chcialem zapytac czy jesli ktorys z wtryskiwaczy leje to zaszkodzi turbinie turbine regenerowalem 2tygodnie temu.
cj26
-
leon79
- Gadatliwa bestia
- Posty: 686
- Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
- Lokalizacja: Szydłowiec
Post
autor: leon79 » pt cze 11, 2010 21:49
jakie oznaczenie silnika?Afn??
User
-
lukasz.gtd
- Użytkownik
- Posty: 449
- Rejestracja: ndz sty 03, 2010 00:08
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
-
Kontakt:
Post
autor: lukasz.gtd » pt cze 11, 2010 21:59
cj26 pisze:witam chcialem zapytac czy jesli ktorys z wtryskiwaczy leje to zaszkodzi turbinie turbine regenerowalem 2tygodnie temu.
podążając za logika, lejący wtrysk, więcej sadzy, czyli źle.
Najlepszy układ to...Żona w domu, a kochanka w garażu..
(tylko dlaczego obie są tak drogie w utrzymaniu?)
-
doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Post
autor: doggie » pt cze 11, 2010 22:25
raczej bardziej szkodzi tłokowi niż samej turbinie
-
lukasz.gtd
- Użytkownik
- Posty: 449
- Rejestracja: ndz sty 03, 2010 00:08
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
-
Kontakt:
Post
autor: lukasz.gtd » pt cze 11, 2010 22:33
mettenos pisze:raczej bardziej szkodzi tłokowi niż samej turbinie
Potwierdzam, może dziurę w tłoku wypalić w skrajnym przypadku.
Najlepszy układ to...Żona w domu, a kochanka w garażu..
(tylko dlaczego obie są tak drogie w utrzymaniu?)
-
micky
- Gadatliwa bestia
- Posty: 865
- Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontakt:
Post
autor: micky » pt cze 11, 2010 22:36
ale geometria tez sie zapycha wlasnie od sadzy
-
doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Post
autor: doggie » pt cze 11, 2010 22:39
jak nie będziesz uprawiał "dziadkowej jazdy" to i przy lejącym wtrysku geometrii "nie zapchasz" a jeśli nawet to trubo na stół i czyścisz, a co zrobisz z dziurą w tłoku?
-
micky
- Gadatliwa bestia
- Posty: 865
- Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontakt:
Post
autor: micky » pt cze 11, 2010 22:41
Jedno i drugie uwazam ze jest inwazyjne. I co z tego ze turbo na stol jak mnostwo nie tylko mechanikow ale i osob o tym nie wie i ida w koszta. Moim zdaniem taka sama kase straca jak przy wypalonym tloku.
-
doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Post
autor: doggie » pt cze 11, 2010 22:44
micky pisze: Moim zdaniem taka sama kase straca jak przy wypalonym tloku.
twierdzisz że czyszczenie turbo wymaga tyle samo pracy co wymiana tłoka?
Ja nie twierdzę że nie wpływa to na turbo, tylko mówię że lejący wtrysk powoduje większe spostoszenie w tłoku niż w turbo
-
micky
- Gadatliwa bestia
- Posty: 865
- Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontakt:
Post
autor: micky » pt cze 11, 2010 22:46
owszem zgoda, ale malo kto czysci turbo, a raczej malo kto wie ze mozna etc, najczesciej w wypadku notlaufow diagnoza to turbo do wymiany wiec koszta tez spore zarowno czesci jak i robocizny
Ostatnio zmieniony pt cze 11, 2010 22:46 przez
micky, łącznie zmieniany 1 raz.
-
doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Post
autor: doggie » pt cze 11, 2010 22:50
nie wiedzą ci którzy serwisują w ASO
bo jak wiadomo tam decyzja jest jedna - wymiana, ostatnio kumpel czyścił z wyśmienitym skutkiem dwie turbiny: w Toledo (chyba ASV) i w Pasku AJM, w obu przypadkach za 300 zł
reasumując - lepiej nie jeździć z lejącym wtryskiem
-
micky
- Gadatliwa bestia
- Posty: 865
- Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontakt:
Post
autor: micky » pt cze 11, 2010 22:53
no ja juz tez czyscilem turbo i wiem jaki to koszt
400 mnie skasowali ale z roboty bylem bardzo zadowolony i do dzis zadnych notlaufow
-
cj26
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: pt cze 11, 2010 20:46
- Lokalizacja: z domu
Post
autor: cj26 » pt cze 11, 2010 23:49
leon79 pisze:jakie oznaczenie silnika?Afn??
tak afn 1,9 tdi 110km 96 rok
cj26
-
leon79
- Gadatliwa bestia
- Posty: 686
- Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
- Lokalizacja: Szydłowiec
Post
autor: leon79 » sob cze 12, 2010 08:18
cj26, w takim razie tym bardziej musisz to zrobic, bo tak jak koledzy wyzej wspomnieli turbo szybko sie zabije sadzą ( szczególnie w przypadku emeryckiej jazdy).
User
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości