Instrukcja jak wymienić dwumas Bora 115 KM 6 BIEG. ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lukasz23krk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr cze 09, 2010 10:20
Lokalizacja: Kraków

Instrukcja jak wymienić dwumas Bora 115 KM 6 BIEG. ?

Post autor: lukasz23krk » śr cze 09, 2010 22:08

Witam jestem posiadaczem VW Bory TDI 115 KM 6 Bieg.
W VW czeka mnie wymiana koła dwumasowego.
Czy moze na forum ktoś widział i mogłby mi przesłać instrukcje krok po kroku jak wymontować skrzynie i zamontować sprzegło?
Z góry dziekuje :)


Luk

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10573
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » śr cze 09, 2010 22:14

prawie to samo http://furmanka.blogspot.com/2007/01/mk ... owego.html



Salvatore769
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr sty 06, 2010 08:58
Lokalizacja: Antwerpia

Post autor: Salvatore769 » śr cze 09, 2010 22:33

mettenos pisze:prawie to samo http://furmanka.blogspot.com/2007/01/mk ... owego.html
Przeczytalem calosc i na koncu punkt nr 3 mnie przyprawil o dreszcz strachu : " nowy zestaw jest glosniejszy i powoduje WIEKSZE WIBRACJE, zostales ostrzezony " !!!!!!
Czy ktos wie o co chodzi ??? Przeciez wymieniamy dwumase....... no kazdy wie po co, a tutaj takie cos. Moze nie zrozumialem punktu nr 3 ? Czy ktos wytlumaczy , dzieki z gory.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10573
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » śr cze 09, 2010 22:44

Salvatore769 pisze: Przeczytalem calosc i na koncu punkt nr 3 mnie przyprawil o dreszcz strachu : " nowy zestaw jest glosniejszy i powoduje WIEKSZE WIBRACJE, zostales ostrzezony " !!!!!!
Czy ktos wie o co chodzi ??? Przeciez wymieniamy dwumase....... no kazdy wie po co, a tutaj takie cos. Moze nie zrozumialem punktu nr 3 ? Czy ktos wytlumaczy , dzieki z gory.
tu akurat mowa o zamianie dwumasu na zestaw sztywny od VR6/G60 ale zasada wymiany jest przecież taka sama, a chodzi o większe drgania i naprężenia mające wpływ na żywotność skrzyni, które kumuluje sztywny zestaw



Salvatore769
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr sty 06, 2010 08:58
Lokalizacja: Antwerpia

Post autor: Salvatore769 » śr cze 09, 2010 23:33

mettenos pisze:
Salvatore769 pisze: Przeczytalem calosc i na koncu punkt nr 3 mnie przyprawil o dreszcz strachu : " nowy zestaw jest glosniejszy i powoduje WIEKSZE WIBRACJE, zostales ostrzezony " !!!!!!
Czy ktos wie o co chodzi ??? Przeciez wymieniamy dwumase....... no kazdy wie po co, a tutaj takie cos. Moze nie zrozumialem punktu nr 3 ? Czy ktos wytlumaczy , dzieki z gory.
tu akurat mowa o zamianie dwumasu na zestaw sztywny od VR6/G60 ale zasada wymiany jest przecież taka sama, a chodzi o większe drgania i naprężenia mające wpływ na żywotność skrzyni, które kumuluje sztywny zestaw
Dzieki . Nie doczytalem, iz chodzilo o sztywny zestaw. Byc moze wymienie dwumas u siebie, zeby pozbyc sie drgawek ( tak, tak, tych slynnych podrygow tdi) i stad to zdziwienie, ale jak widac trzeba czytac dokladniej. Pozdrawiam.



lukasz23krk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr cze 09, 2010 10:20
Lokalizacja: Kraków

Post autor: lukasz23krk » czw cze 10, 2010 19:47

Dziekuje za szczegółowy opis .Jest super.Mysle dzieki niemu sobie poradze :)


Luk

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 48 gości