Brak mocy momentami gasnie co Sie dzieje???

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Samon8989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: sob gru 19, 2009 15:47
Lokalizacja: poznań

Brak mocy momentami gasnie co Sie dzieje???

Post autor: Samon8989 » wt cze 08, 2010 20:01

Witam mam pytanko moj golfik nie za bardzo mocy raz po raz zgasnie w trasie no i ciezko odpala zalezy od dnia raz to bez problemu a raz to trzeba troszke pokrecic?? Dzieki z gory za odpowiedzi



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt cze 08, 2010 20:13

Powietrze w paliwie.
Szukaj nieszczelności na wężykach,przy filtrze,przy pompie.
Obserwuj czy przez przezroczysty wężyk przed pompą płynie paliwo z powietrzem.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Samon8989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: sob gru 19, 2009 15:47
Lokalizacja: poznań

Post autor: Samon8989 » wt cze 08, 2010 20:22

tak kolego w tych przezroczystych wezykach co wychodza od filtra widac jak plynie paliwo z babelkami (powietrzem ) co mam z tym dalej zrobic??



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt cze 08, 2010 20:46

Samon8989 pisze:co mam z tym dalej zrobic??
Spróbuj docisnąć podgrzewacz paliwa (ten nad filtrem),jak przestaną płynąć,to tam szukaj przyczyny-oring popuszcza lub sam podgrzewacz do wymiany.
Wężyki w jakim stanie są?
Filtr kiedy wymieniany?
Paliwa ile w baku?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Samon8989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: sob gru 19, 2009 15:47
Lokalizacja: poznań

Post autor: Samon8989 » śr cze 09, 2010 20:28

kolego wiec tak wezyki sa nie zaciekawe filtr byl wimieniany hmmm 5 lat temu ;/;/;/ a paliwa jest jakies 10 litrow



Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Post autor: Łuki_79 » śr cze 09, 2010 20:36

Samon8989 pisze:filtr byl wimieniany hmmm 5 lat temu
:panna: Ten filtr już chyba się rozleciał ze starości w środku :grin:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr cze 09, 2010 22:01

Samon8989 pisze:filtr byl wimieniany hmmm 5 lat temu
Łolaboga :goof: ...
Zmień go i oring przy nim pod podgrzewacz i będzie git.
Nie zapomnij nowego zalać paliwem na full... :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » śr cze 09, 2010 22:55

Michaś_1977 pisze:Nie zapomnij nowego zalać paliwem na full.
Bo jak tego nie zrobisz to wygiełdasz aku :grin: Oring oczywiście w 99% jest winien ,a zaraz po nim poluzowujace się ori opaski
Ostatnio zmieniony śr cze 09, 2010 22:57 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Samon8989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: sob gru 19, 2009 15:47
Lokalizacja: poznań

Post autor: Samon8989 » czw cze 10, 2010 06:21

ok moge prosic o fotke gdzie znajduje sie ten oring przy podgrzewaczu , i to do tej mocy z miesiac temu zmienialem dawke paliwa i obroty bylo ok czy to moze miec jakis wplyw na brak mocy??



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw cze 10, 2010 09:02

Samon8989 pisze:gdzie znajduje sie ten oring przy podgrzewaczu
Jak zdejmiesz zawleczkę i ten plastikowy podgrzewacz z filtra,to zobaczysz oring,który znajduje się przy filtrze.
Nowy oring będzie razem z nowym filtrem.
Samon8989 pisze:miesiac temu zmienialem dawke paliwa i obroty bylo ok czy to moze miec jakis wplyw na brak mocy??
Jeżeli dawkę kręciłeś w prawo,to nie ma wpływu...powinno się polepszyć nawet,jedynie po takim zabiegu,jeżeli mocniej kopci,to trzeba zwiększyć ciśnienie w turbinie,ale do tego z kolei trzeba mieć zamontowany manometr.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 142 gości