jaka jest różnica

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arnow
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt cze 08, 2010 20:11
Lokalizacja: zach-pom

jaka jest różnica

Post autor: arnow » wt cze 08, 2010 20:17

witam, padła mi pompa w golfie td intercooler 80kM - oznaczenie 0640494182, dostałem pompę też od turbodiesla niby 80kM ale ma inne oznaczenia 0460494252, czy ktoś mi podpowie czym te pompy te się różnią i czy będzie ta pasować zamiast tamtej?
z góry dzięki za pomoc



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14299
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt cze 08, 2010 20:58

Zakładaj,będzie śmigać :bigok:
Ten drugi nr. jest z MK2 1,6TD 80KM
http://www.autoteileplus.de/DIESELEINSP ... 84396.html


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » wt cze 08, 2010 21:11

arnow pisze:pompy te się różnią
np: że teraz będziesz miał oryginał SB 80 kM bo stara to MF 70kM



arnow
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt cze 08, 2010 20:11
Lokalizacja: zach-pom

Post autor: arnow » wt cze 08, 2010 21:20

dzięki kolego Michaś_1977 , a powiesz mi może jeszcze do czego jest takie coś jakby amortyzator który idzie od cięgna gazu do uchwytu u dołu pompy? mam nadzieję, że wiadomo o co chodzi :chytry:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14299
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt cze 08, 2010 21:24

arnow pisze:do czego jest takie coś jakby amortyzator który idzie od cięgna gazu do uchwytu u dołu pompy? mam nadzieję, że wiadomo o co chodzi :chytry:
Zapobiega zbyt szybkiemu spadkowi/wzrostowi obrotów przy agresywnym operowaniu pedałem gazu,czyli szarpaniu autem :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arnow
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt cze 08, 2010 20:11
Lokalizacja: zach-pom

Post autor: arnow » wt cze 08, 2010 21:34

dzięki



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości