Prosze o porade i interpretacje błędów.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

MICHAS813
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr wrz 30, 2009 21:00
Lokalizacja: PŁAWNO
Kontakt:

Prosze o porade i interpretacje błędów.

Post autor: MICHAS813 » pn lut 22, 2010 22:51

17571 Czujnik temperatury paliwa - przerwa/zwarcie do plusa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17656 Początek wtrysku - regulacja
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
18062 Tablica przyrządów - zapamiętane błędy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem(tego nie mogę skasować) - BŁĄD SPORADYCZNY
771 Czujnik poziomu paliwa-G
przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
562 Czujnik poziomu oleju
zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY
1314 Sterownik silnika
magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY.

GOLF IV 1,9 TDI 110 km AHF 2000 r


Proszę o wyjaśnienie i co robić dalej.
Ostatnio zmieniony pn lut 22, 2010 22:52 przez MICHAS813, łącznie zmieniany 1 raz.


DZIĘKUJE Z POWAŻANIEM MICHAŁ

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pn lut 22, 2010 22:59

Pytanie ?? co Ci zostaje po skasowaniu błędów na VAG-u -- bo opisywać wszystkiego mi się nie chce. Trochę inwencji kolego i szukania albo tu na forum albo patrz na podpis , który u mnie widnieje. :pub:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

MICHAS813
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr wrz 30, 2009 21:00
Lokalizacja: PŁAWNO
Kontakt:

Post autor: MICHAS813 » pn lut 22, 2010 23:06

Haki pisze:Pytanie ?? co Ci zostaje po skasowaniu błędów na VAG-u -- bo opisywać wszystkiego mi się nie chce. Trochę inwencji kolego i szukania albo tu na forum albo patrz na podpis , który u mnie widnieje. :pub:

Przepraszam,ale ja krótko tu jestem.Na Vag-u pozostaje mi bład 18062 Tablica przyrządów - zapamiętane błędy brak osprzętu / nie związany ze sprzętem.

I wogóle nie chcę sie skasować. Co robić? i od czego moze sie pojawiać?


DZIĘKUJE Z POWAŻANIEM MICHAŁ

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pn lut 22, 2010 23:13

18062

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=240930


cytat "18062 - uszkodzony czujnik temp . i poziomu oleju " stąd http://www.tdi-tuning.pl/forum/viewtopic.php?p=19473


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

MICHAS813
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr wrz 30, 2009 21:00
Lokalizacja: PŁAWNO
Kontakt:

Post autor: MICHAS813 » wt lut 23, 2010 07:35

Haki pisze:18062

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=240930


cytat "18062 - uszkodzony czujnik temp . i poziomu oleju " stąd http://www.tdi-tuning.pl/forum/viewtopic.php?p=19473

Ktory to jest czujnik temperatury i gdzie sie znajduje,a czy ten czujnik poziomu oleju to ten zamontowany w misce olejeowej ?


DZIĘKUJE Z POWAŻANIEM MICHAŁ

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » wt lut 23, 2010 18:42



Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

motyka8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw mar 19, 2009 21:34
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: motyka8 » sob cze 05, 2010 22:27

Haki pisze:cytat "18062 - uszkodzony czujnik temp . i poziomu oleju " stąd
Z jakiej listy bledow vag koledzy kozystacie bo w zadnej ktora widzialem niema takiego szczegolowego bledu
Ostatnio zmieniony sob cze 05, 2010 22:28 przez motyka8, łącznie zmieniany 1 raz.


LEON 1.9ASV

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 142 gości