Wymiana rozrządu po 90 tyś.km.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dark972
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 15:09
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Wymiana rozrządu po 90 tyś.km.

Post autor: dark972 » ndz sie 10, 2008 08:25

Przebieg 91K. km. i myśle o wymianie rozrządu. Obdzwoniłem warsztaty, oraz serwisy VW. i Seata, gdzie mają nadal b. wyskoie koszty. W jednym warsztacie wyceniono tą usługę tak:
180zł za pasek + 114zł zł. za roke małą + 214 zł za dużą oraz jakiś napinacz za 300zł !!! Do tego pompa wodna 150zł.
Zalecają wymianę paska wielorowkowego 60zł. + "łapa napinająca" za 140zł.
Robocizna 350zł.
Razem 1500zł. Częsci firmy LUK. oraz gwarancja na 60 tyś. km. lub 2 lata.


Co o tej sumie myślcie ?
Ostatnio zmieniony ndz sie 10, 2008 08:26 przez dark972, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » ndz sie 10, 2008 08:33

ostatnio wymieniałem kompletny rozrząd w moim mk4 tdi pd za czesci w serwisie VW zapłaciłem 530zł (pasek,rolka prowadząca,górny napinacz,pompa wody) nie wymieniałem napinacza hydraulicznego (to ten za 300zł) bo nie było takiej potrzeby prace wykonałem sam wiec odszedł mi koszt robocizny lecz i tak sadzę że wychodzi ci trochę za drogo
co do paska i napinacza wielorolkowego wszystko zalezy w jakim są stanie sam pasek warto wymienic ale jeśli napinacz jest Ok to po co go wymieniać ?
Ostatnio zmieniony ndz sie 10, 2008 08:38 przez Neoarti, łącznie zmieniany 1 raz.


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

kaczy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 450
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 11:44
Lokalizacja: Sunshine State
Kontakt:

Post autor: kaczy » ndz sie 10, 2008 09:40

dark972, ja wymieniałem w styczniu rozrząd i za kompletny zestaw dałem 480zł za pompe wody dałem koło 200zł.. robocizna wyniosła mnie 100zł bo robił mi to znajomy .. jeśli masz możliwośc to poszukaj może ktoś z Twoich znajomych potrafi to zrobić jeśli Ty nie wiesz jak i weźmie o wiele mniej bo według mnie 350 zł to troche duzo..jeśli chodzi o pompe tio najlepiej żeby była HEPU, paski gates'a, continentala, contitecha, rolki INA...



figurel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob paź 02, 2004 08:14
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: figurel » pn sie 11, 2008 16:18

Tak trudno na Allegro zaglądnąć żeby ceny poznać? http://moto.allegro.pl/search.php?strin ... &country=1



Awatar użytkownika
dark972
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 15:09
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Post autor: dark972 » pt cze 04, 2010 18:35

http://www.allegro.pl/item1030723341_ro ... i_atd.html

Taki komplet do golfa ATD będzie w miarę ?



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » pt cze 04, 2010 21:32

Ja się wypowiem co do kosztów robocizny.

Za 350 w serwisie to jest OK, może nie mało ale masz pewność że każda śruba zostanie dokręcona kluczem dynamometrycznym i wszystko zostanie złozone na 100%, a poza tym gwarancja na 2 lata lub 60 kkm daje spokój ciała i duch że będzie Gut.

Ja biorę za wymianę 300 i również daje gwarancje dokręcenia każdej śruby kluczem dynamometrycznym i ustawienia wszystkiego na 100%.

Za 100 to zrobi ktoś wszystko z łapy i na pisak.

Sam klucz dynamometryczny kosztuje z 800 zł i blokady wału i kółek z 300.
jak chcesz mieć dobrze to niestety trzeba zapłacić, bo tak jak wszędzie - ten kto zainwestował w sprzęt, klucze i ORI VAG-a kilka tysięcy nie zrobi Ci tego za 100 zł.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2884
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 13:23
Lokalizacja: Płock

Post autor: kiss » pt cze 04, 2010 21:54

mariusz75 pisze:Za 100 to zrobi ktoś wszystko z łapy i na pisak.
Szwagier w octavii TDI trzy razy robił w u kogoś w garażu „ na pisak” za 100zł i zawsze było wszystko ok. zrobił bezproblemowo tą skodą od nowości 350 tys. Nie żebym namawiał bo ja bym raczej się chyba nie zdecydował, ale tanio nie zawsze musi znaczyć że źle



Awatar użytkownika
J@rek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: wt maja 25, 2010 17:16
Lokalizacja: Łodź

Post autor: J@rek » pt cze 04, 2010 22:00

250 zapłaciłem za wymiane w moim SDI


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/398687.html][img]http://images.spritmonitor.de/398687.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » pt cze 04, 2010 23:09

kiss pisze:ale tanio nie zawsze musi znaczyć że źle
Ja nie napisałem że tanio znaczy źle :chytry:, ja napisałem że nikt kto inwestuje w warsztat i klucze oraz sprzęt nie będzie robił za 100 zł.

Raz, drugi i trzeci zrobiony z ręki i na pisak pojedzie i będzie dobrze, a za 35 razem coś może iść nie tak i właśnie twoje auto zaliczy spadnięcie paska. Co to znaczy nie muszę pisać.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pt cze 04, 2010 23:23

dark972, 1500 zł to cena masakryczna ale na poziomie cen ASO, w Mk5 1.9 TDI BRU rorząd wymieniał kolega z ASO VW po godzinach w swoim garażu - części zakupione u niego w ASO + 200 zł robocizny = 700 czy 800 zł niestety dokładnie nie pamiętam w tej chwili



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » sob cze 05, 2010 07:33

mariusz75 pisze:Za 350 w serwisie to jest OK, może nie mało ale masz pewność że każda śruba zostanie dokręcona kluczem dynamometrycznym i wszystko zostanie złozone na 100%, a poza tym gwarancja na 2 lata lub 60 kkm daje spokój ciała i duch że będzie Gut.
hmm z tym to bywa roznie. coprawda inne aso (pracuje w oplu) ale dosc dobrej renomy i opinii to powiem ze niby sprzet mamy ale nie wszystko jest robione ksiazkowo. Nieraz robimy jakas grubsza robote i robimy ze tak powiem na rozum. Ksiazka podaje by dokrecic tak a kolega mi mowi z doswiadczenia ze lepiej zrobic to inaczej. To czy kazda srubka bedzie dokrecona dynanometrem to w to watpie ale nawalic z rozrzadem nie nawalimy.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2884
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 13:23
Lokalizacja: Płock

Post autor: kiss » sob cze 05, 2010 10:25

wesol pisze:To czy kazda srubka bedzie dokrecona dynanometrem to w to watpie ale nawalic z rozrzadem nie nawalimy.
zgadzam sie
mariusz75 pisze:masz pewność że każda śruba zostanie dokręcona kluczem dynamometrycznym
zmieniałem rozrząd w aso seata i nie przypominam sobie żeby chłopak miał w rekach klucz dynamometryczny



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » sob cze 05, 2010 14:40

Ja piszę z własnego doświadczenia i z tego co widzę i co robię na codzień w pracy.

W serwisie gdzie ja pracuje klucz dynamometryczny to podstawa.

W końcu według rankingów firmy STARTER jesteśmy najlepszym serwisem w Polsce i pierwszej setce w europie.

A taki tytuł zobowiązuje do pewnego poziomu świadczonych usług.

Serwis serwisowi nie równy, a czasami ten kto wymieni rozrząd przy pomocy kilku płaskich kluczy i pisaka zrobi to lepiej niż jakiś przypadkowy mechanik zaraz po szkole w autoryzowanym serwisie.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2884
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 13:23
Lokalizacja: Płock

Post autor: kiss » sob cze 05, 2010 15:35

mariusz75 pisze:czasami ten kto wymieni rozrząd przy pomocy kilku płaskich kluczy i pisaka zrobi to lepiej...
wiec właśnie i wezmie za robote nie 300, czy więcej tylko jak sam napisales:
mariusz75 pisze:Za 100 to zrobi ktoś wszystko z łapy i na pisak.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 170 gości