Silnik ASZ 130KM - jaka reakcja po otwarciu korka od oleju?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

krzysiekp
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: sob maja 13, 2006 00:28
Lokalizacja: Wrocław

Silnik ASZ 130KM - jaka reakcja po otwarciu korka od oleju?

Post autor: krzysiekp » śr cze 02, 2010 17:51

Witam,

Czy w tym silniku po otwarciu korka od oleju normalne sa objawy takie jak:
- dymek (ciężko stwierdzic jaki ale cos w stylu takiego dymku jak jest cos bardzo gorące)?
- pryskanie olejem - widoczne po kropkach na elementach w komorze silnika (potrafi popryskac w odległości 50cm od korka)?

z góry dzięki za info

pozdrawiam


krzysiekp
Golf III GTI TDI 20Jahre
Golf IV Kombi ASZ 130KM
Wrocław

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9251
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » śr cze 02, 2010 18:24

No a jak myslisz ze powinno byc skoro oej jest tloczony pod cisnieniem 3-3.5 bara (tyle samo atmosfer) ?? Chyba po to tez jest odma w silniku by pary oleju uciekaly w dolot to i po odkreceniu korka pary beda leciec. Bryzgac olejem bedzie oczewiscie bo walek rozrzadu rozchlapuje olej to chyba logiczne.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

krzysiekp
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: sob maja 13, 2006 00:28
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: krzysiekp » śr cze 02, 2010 18:51

wesol pisze:No a jak myslisz ze powinno byc skoro oej jest tloczony pod cisnieniem 3-3.5 bara (tyle samo atmosfer) ?? Chyba po to tez jest odma w silniku by pary oleju uciekaly w dolot to i po odkreceniu korka pary beda leciec. Bryzgac olejem bedzie oczewiscie bo walek rozrzadu rozchlapuje olej to chyba logiczne.
dzięki
wydawało mi się, że tak powinno być, ale chciałem sie upewnić

a tak przy okazj to jakie objawy po otwarciu korka pokazują, że z silnikiem jest cos nie tak

pozdr


krzysiekp
Golf III GTI TDI 20Jahre
Golf IV Kombi ASZ 130KM
Wrocław

Awatar użytkownika
Bronco
Red Devil
Red Devil
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:04
Lokalizacja: Półkula Północna

Post autor: Bronco » śr cze 02, 2010 20:17

krzysiekp pisze:
wesol pisze:No a jak myslisz ze powinno byc skoro oej jest tloczony pod cisnieniem 3-3.5 bara (tyle samo atmosfer) ?? Chyba po to tez jest odma w silniku by pary oleju uciekaly w dolot to i po odkreceniu korka pary beda leciec. Bryzgac olejem bedzie oczewiscie bo walek rozrzadu rozchlapuje olej to chyba logiczne.
dzięki
wydawało mi się, że tak powinno być, ale chciałem sie upewnić

a tak przy okazj to jakie objawy po otwarciu korka pokazują, że z silnikiem jest cos nie tak

pozdr
:gora: Jak nie leci dymek i nie pryska olejem. Co by mogło świadczyć np., że silnik jest nie włączony (chyba)
:bajer:


[img]http://kaspertino2.republika.pl/Borowka.jpg[/img]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]

poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1647
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » czw cze 03, 2010 00:13

Jak puszczałby ciemnego dyma... jeśli widzisz taki delikatny dymek na ciepłym silniku to zapewne opary paruje i dlatego.



Awatar użytkownika
J@rek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: wt maja 25, 2010 17:16
Lokalizacja: Łodź

Post autor: J@rek » pt cze 04, 2010 09:43

Jak silnik zajechany będzie dym leciał jak z komina, podobnie będzie leciało z otworu bagnetu kontroli poziomu oleju.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/398687.html][img]http://images.spritmonitor.de/398687.png[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości