90 KM rozpędza się do 140 km/h i koniec

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Mentos78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr maja 26, 2010 18:46
Lokalizacja: Lubań

90 KM rozpędza się do 140 km/h i koniec

Post autor: Mentos78 » wt cze 01, 2010 22:42

Witam
Pożyczyłem dzisiaj od Taty Golfa MK4 2001r. 1,9 TDI 90KM. Autko kupione kilka dni temu, więc pojechałem na autostradę go sprawdzić.
Już od początku wydawało mi się że słabo przyśpiesza (mam polo 1,4 benzyna które lepiej przyśpiesza). Na autostradzie auto było strasznie mułowate. Na 5 biegu dojechało do 3000 obr i 140 km/h i koniec. Pedał gazu w podłodze, a auto nie przyśpiesza.
Po 15 km zatrzymałem się i poszedłem do sklepu. Auto stało około 30 minut. Wracałem znowu autostradą i jakbym jechał innym autem. Bez problemu rozpędziłem się do 180 km/h.
Teraz pytanie: co to mogło być? Przepływomierz? Coś jeszcze? Po podłączeniu do komputera powinno się coś pokazać? Filtr paliwa był niedawno wymieniany.


Pozdrawiam:
Mentos

Awatar użytkownika
_Daniel_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: sob sty 03, 2009 14:28
Lokalizacja: Chatka Wielkiego Władka
Kontakt:

Post autor: _Daniel_ » wt cze 01, 2010 22:45

jedz na kompa bo tak to tylko domysły będą i teorie zrób też logi jak masz możliwość ludziska na forum ci powiedzą co go boli :)



leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » wt cze 01, 2010 22:47

Notlauf :bigok:


User

Mentos78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr maja 26, 2010 18:46
Lokalizacja: Lubań

Post autor: Mentos78 » wt cze 01, 2010 22:48

Który interfejs kupić, aby obsługiwał tego golfa? Najlepiej jakby obsługiwał też moje polo 1997r. 1,4 benzyna.
Na kompa do kumpla pojadę w najbliższym czasie, ale niestety nie zależy to ode mnie, bo nie moje auto.


Pozdrawiam:
Mentos

Awatar użytkownika
xxx9191
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: wt cze 16, 2009 00:22
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: xxx9191 » wt cze 01, 2010 22:49

Witam ja tak samo miałem w swoim GOLFIE i mi wyskakiwał Bład zaworu N75 podcisnienia do turbo.
Jak go zgasiłem i zapaliłem po 3 minutach było juz oki a to przez to ze na zimnym mu za bardzo docisłem dlatego załapywał bład... ale juz jest oki..

Nie wiem TY mozesz miec inaczej ale warto sprawdzic pod Kompem..:)


Pozdrawiam:)



Awatar użytkownika
_Daniel_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: sob sty 03, 2009 14:28
Lokalizacja: Chatka Wielkiego Władka
Kontakt:

Post autor: _Daniel_ » wt cze 01, 2010 22:50

generalnie teraz prawie każdy obsługuje auta od 98 w górkę, ważne by działał z programem Vag com bo to chyba jeden z lepszych do diagnostyki



Awatar użytkownika
Velthar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
Kontakt:

Post autor: Velthar » wt cze 01, 2010 22:53

Obstawiam na kierownice w turbo. mogą się przycinać.



Zablokowany

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości