Wymienione turbo AJM na ARL

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Muszka.d
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt gru 18, 2007 21:15
Lokalizacja: DW /ONY
Kontakt:

Wymienione turbo AJM na ARL

Post autor: Muszka.d » wt cze 01, 2010 19:19

Na turbinie od AJM wszystko chodziło jak należy... po wymianie na ARL... nie ma mocy... dodam że turbo zaczyna pompować ok 2tys...

Wiem że trzeba zrobić dynamiczne logi... ale czy może ktoś spotkał się z takim przypadkiem ?

Było bardzo dużo roboty przy wymianie... przeróbka rury... oleju... ciepłej strony turbiny... dzielony kolektor...


Turbo powinno ładnie pompować bo jest większe ARL 150 koni AJM 115 km.

Czy zmiana na sztandze coś pomoże ? ma ktoś pomysł ?


Skąd wygrzebać program do przeprowadzenia logów ? kabel kupie na allegro, tylko sąd program ?


[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V

Awatar użytkownika
macv6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: pt paź 19, 2007 22:00
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Re: Wymienione turbo AJM na ARL

Post autor: macv6 » wt cze 01, 2010 19:34

Muszka.d pisze:, tylko sąd program ?
z Internetu.
http://peb.pl/literatura-programy/31950 ... tylko.html
:bigok:



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » wt cze 01, 2010 21:02

potrzebna prawdopodobnie regulacja na siłowniku zeby to wysterowac


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: Wymienione turbo AJM na ARL

Post autor: PinkFloyd » wt cze 01, 2010 21:52

Muszka.d pisze:Na turbinie od AJM wszystko chodziło jak należy... po wymianie na ARL... nie ma mocy... dodam że turbo zaczyna pompować ok 2tys...

Wiem że trzeba zrobić dynamiczne logi... ale czy może ktoś spotkał się z takim przypadkiem ?

Było bardzo dużo roboty przy wymianie... przeróbka rury... oleju... ciepłej strony turbiny... dzielony kolektor...


Turbo powinno ładnie pompować bo jest większe ARL 150 koni AJM 115 km.

Czy zmiana na sztandze coś pomoże ? ma ktoś pomysł ?


Skąd wygrzebać program do przeprowadzenia logów ? kabel kupie na allegro, tylko sąd program ?
Zasadnicze pytanie turbo z ARL i program czy turbina z ARL-a jest na serii z AJM-a?

Jezeli seria to turbawka jest wiekrza, w AJM VNT 15 taka sama jak w ALH 90KM i szybcej sie wkreca, mniej koksu i dlatego wstaje wolniej,. Jak podlejesz programem wstanie juz od 1800 obr.



Awatar użytkownika
Muszka.d
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt gru 18, 2007 21:15
Lokalizacja: DW /ONY
Kontakt:

Post autor: Muszka.d » czw cze 03, 2010 22:41



[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V

kris
-
-
Posty: 826
Rejestracja: czw sie 14, 2008 21:35
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kris » pt cze 04, 2010 07:42

Muszka.d, z tym do działu Diagnostyka :bigok:


Patrz w lusterka! Nieoznakowane radiowozy są wszędzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 245 gości