czenu gorzej mi auto zapala jak jest mało ropki??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

czenu gorzej mi auto zapala jak jest mało ropki??

Post autor: lukiskwuki » pn maja 31, 2010 00:40

czenu gorzej mi auto zapala jak jest mało ropki??


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn maja 31, 2010 07:05

Ponieważ zasysa resztki paliwa razem z powietrzem ze zbiornika.
Układ wtedy częściowo zapowietrza się i występują problemy z odpaleniem.Proste :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
krzysiekj1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
Lokalizacja: Iława

Post autor: krzysiekj1990 » pn maja 31, 2010 11:20

Ale mu moze chodzi ze ma malo w zbiorniku a nie pusto :)
A masz zawor zwrotny na przewodzie moze ci sie ropa cofa do baku



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn maja 31, 2010 12:47

krzysiekj1990 pisze:Ale mu moze chodzi ze ma malo w zbiorniku a nie pusto
Gdybym miał na myśli pustkę w baku,to bym to wcześniej inaczej określił... :chytry:
Chodzi mi o to,że jak jest mało paliwa w baku,to paliwo bezwładnie chlupie się z kąta w kąt,a ssak niestety nie podąża za nim,tylko stoi w jednym miejscu i raz złapie trochę paliwa,a raz trochę powietrza,więc układ jest na wpół zapowietrzony.
Rozumiesz teraz o co mi chodzi :bajer:

[ Dodano: 31 Maj 2010 12:49 ]
krzysiekj1990 pisze:A masz zawor zwrotny na przewodzie moze ci sie ropa cofa do baku
Ja nie mam takiego cuda i nigdy nie miałem problemu z cofającym się paliwem...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
BartekGib
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 947
Rejestracja: śr maja 27, 2009 00:39
Lokalizacja: NIL/WB
Kontakt:

Post autor: BartekGib » pn maja 31, 2010 13:08

Czyli morał z tego taki, że lepiej nie doprowadzać do niskich ilości paliwa.

Tak szczerze mówiąc, moje autko ciężko zapala, kiedy ilość paliwa wchodzi na rezerwę ( czyli te 6.5-7.0 litra )

Na początku nie przejmowałem się tym i często jeździłem na rezerwie. A później dziwota, że autko ciężko pali :bajer:


64 [i]KM[/i]
124 [i]Nm[/i]
[b]Nie wstydzę się tych wyników 8)[/b] ! ! Nowe Photo's - Poniżej ! !
[url=http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/68446][img]http://img228.imageshack.us/img228/2356/wstaw.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Bronco
Red Devil
Red Devil
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:04
Lokalizacja: Półkula Północna

Post autor: Bronco » pn maja 31, 2010 14:11

BartekGib pisze:Czyli morał z tego taki, że lepiej nie doprowadzać do niskich ilości paliwa.
:gora: Od pewnego czasu nalewam gnojówki jak wskażnik pokazuje połowę baku. Polecam taki sposób tankowania.


[img]http://kaspertino2.republika.pl/Borowka.jpg[/img]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

Post autor: lukiskwuki » pn maja 31, 2010 14:35

no faktycznie objawia sietogdy zaczyna sie rezerwa .....własnie myslalem ze pewnie powietrza troche zasysa ale nie byłem pewien czy to prawda hhe


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pn maja 31, 2010 18:29

Bronco pisze:Od pewnego czasu nalewam gnojówki jak wskażnik pokazuje połowę baku. Polecam taki sposób tankowania.
A że zapytam po co?Może lepiej jak pokazuje 3/4? baku?Ja zawsze tankuję gady zapala się rezerwa i nie mam żadnych problemów :bajer:
Co do mkII to tak samo robiłem w dwóch golfach i też problemów nie miałem.



Awatar użytkownika
Bronco
Red Devil
Red Devil
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:04
Lokalizacja: Półkula Północna

Post autor: Bronco » pn maja 31, 2010 18:57

bongo pisze:
Bronco pisze:Od pewnego czasu nalewam gnojówki jak wskażnik pokazuje połowę baku. Polecam taki sposób tankowania.
A że zapytam po co?Może lepiej jak pokazuje 3/4? baku?Ja zawsze tankuję gady zapala się rezerwa i nie mam żadnych problemów :bajer:
Co do mkII to tak samo robiłem w dwóch golfach i też problemów nie miałem.
:gora: A ci ja ciebie mówie że ja mam problema...ja po prostu lubię mieć pełen magazyn
:bajer:


[img]http://kaspertino2.republika.pl/Borowka.jpg[/img]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 155 gości