Szarpie na biegu jałowym.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

cedros20000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob maja 29, 2010 17:25
Lokalizacja: :P

Szarpie na biegu jałowym.

Post autor: cedros20000 » sob maja 29, 2010 17:47

Witam. Na początku zaznaczam, że nie jestem specem w tych sprawach, wiec moja wypowiedź moze nie być zbyt profesjonalna ;p
Usterka dotyczy seata, lecz to chyba nie ma znaczenia ze wzgelu na silnik 1.9 TDi 90km, 98r. Autko zazwyczaj lekko szarpie na zimnym silniku (tzn szarpanie takie jakby silnik chcial przygasnąć, zaczyna nim rzucać jak podczas gaszenia), gdy po chwili go rozgrzeje szarpanie zazwyczaj ustaje, jednak czasem np po dluzszej trasie szarpanie potrafi powrocic na chwile ( nie jest o regularne, czasem szarpie, a czasem nie, również na zimnym). Odczuwalne jest to praktycznie tylko na biegu jałowym na niskich obrotach (gdy trzymam go na lekkim gazie silnik dobrze pracuje). Dzisiaj próbowalismy walczyć z tym ze znajomym mechanikiem i z tego co zrozumialem to sprawdził nastawnik czy nie jest zabrudzony opiłkami z paliwa (było czyto), założył też inny lecz nie bylo poprawy (jednak nie ma pewnosci, że ten drugi tez nie był uszkodzony), następnie sprawdził rozrząd, tu też mówił, że wszystko ok. potem próbował przestawiac go na zapłonie, lecz też bez zmian, wymienilismy tez zaworek zwrotny ten na filtrze paliwa i niestety. Podłączyliśmy go też pod kompa jednak żadnych błędów nie było. Z racji tego, ze jest zawalony robotą ma walczyć z nim dopiero od przyszłego piątku, lecz może ktoś z Was będzie miał jakiś genialny pomysł ;P Autko mam od sierpnia i wtedy wlasnie wymienilem wszystkie filtry, rozrzad itp Paliwo też leje chyba najlepsze w mojej okolicy, więc to nie powinna byc przyczyna ropy. Warto chyba jeszcze dodać, że odpala naprawdę super zarówno na zimnym jak i na ciepłym (nawet podczas najwiekszych mrozów). Problemów z mocą też nie ma. Szukalem na forum, ale nic konkretnego nie znalazłem.
Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi i próby pomocy.
Pozdrawiam i liczę na pomoc
Ostatnio zmieniony sob maja 29, 2010 17:53 przez cedros20000, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob maja 29, 2010 17:51

Znajdź mechanika, który nie tylko patrzy na błędy podczas diagnostyki ...



cedros20000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob maja 29, 2010 17:25
Lokalizacja: :P

Post autor: cedros20000 » sob maja 29, 2010 18:00

Tzn mi mówił tylko, że błędów nie ma, a generalnie nie wiem na co tam jeszcze patrzył, ale powiedział, że ze strony kompa powinno być ok. Ogónie to go tylko przejrzał (to o czym juz wspominałem). Lecz może ktoś z forumowiczów mial już podobny przypadek.



leszek86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw cze 28, 2007 11:02
Lokalizacja: wroclaw

Post autor: leszek86 » ndz maja 30, 2010 20:24

Witam. kolega mial podobny problem,tez TDI 90 1z.
byla to wina zapchanych wtryskow, tak wiec proponuje zobaczyc pod tym kontem
a w tym przypadku komp nic nie pokazuje...... powodzonka



cedros20000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob maja 29, 2010 17:25
Lokalizacja: :P

Post autor: cedros20000 » pn maja 31, 2010 21:44

Ok napewno to też sprawdzimy aczkolwiek wolałbym żeby to nie były wtryski (ze wzgledu na ewentualne koszty;p), więc może jeszcze jakieś inne pomysły przyjdą Wam do głowy?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 174 gości