Czy to koniec vacum pompy???

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

remik130
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: pn maja 04, 2009 00:28
Lokalizacja: Garwolin

Czy to koniec vacum pompy???

Post autor: remik130 » sob maja 29, 2010 22:01

Witam,

auto jak w temacie, ASZ , przebieg 240 ,

Po przeczytaniu wielu wątków na forum, podejrzewam w swoim aucie usterkę pompy, ale po kolei, wymienię co się dzieje:

1. auto wyraźnie słabsze, dziś sprawdziłem ruch sztangi przy uruchomieniu auta , poruszyła się ok 0,5-1cm
2.po nagrzaniu, na postoju na biegu jałowym słychać takie terkotanie zanikające po wciśnięciu hamulca
3. często przy gaszeniu szarpie autem
auto stało się też wyraźnie głośniejsze i pojawiły się wibracje na jałowym


Może ktoś miał podobny problem, proszę o opinie

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz maja 30, 2010 06:59

możliwe, że obluzował się króciec przy vacuum - ten na który wchodzi wąż podciśnienia idący do serwa hamulców i z którego z trójnika idzie wężyk z podciśnieniem na elektrozawory N18, N75 i N239.


Obrazek

remik130
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: pn maja 04, 2009 00:28
Lokalizacja: Garwolin

Post autor: remik130 » ndz maja 30, 2010 10:09

Dzięki,
postaram się dziś sprawdzić

pytanko: czy poprawne działanie pompy da się sprawdzić VAG-iem?

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » ndz maja 30, 2010 16:29

remik130 pisze:pytanko: czy poprawne działanie pompy da się sprawdzić VAG-iem?
powinny chyba wyjść jakieś błędy o niewłaściwej wartości ciśnień w poszczególnych zaworach



Awatar użytkownika
majma golf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 17:57
Lokalizacja: MALOPOLSKA KGR

Post autor: majma golf » ndz maja 30, 2010 17:11

obklej poxi polem miejsce wyjscia wezyka z vacum pompy i zob czy jest roznica...mi pomoglo :bajer:



remik130
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: pn maja 04, 2009 00:28
Lokalizacja: Garwolin

Post autor: remik130 » ndz maja 30, 2010 19:28

Czy zaznaczony element to ten króciec. Można nim obracać wkoło i ma spory luz ok 1-1,5 mm
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Post autor: Łuki_79 » ndz maja 30, 2010 19:37

To właśnie ten króciec.U mnie również poxilina jest w tym miejscu :grin: ,bo był luz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 138 gości