Problem z obrotami.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

qwerty1969
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz maja 16, 2010 12:04
Lokalizacja: Rzeszów

Problem z obrotami.

Post autor: qwerty1969 » ndz maja 16, 2010 13:04

Od czasu do czasu obroty podnoszą się gwałtownie na 1100 i opadają na 900, natomiast przy zapaleniu silnika bywa, że gwałtownie na 2000 i opadaja na 1100 lub 900.
Przy mrozach był z tym spokój. Ciekawe nie. Poandto wentylatory klimatronika po załaczeniu zapłonu i wyłaczeniu lub po zgaszeniu silnika pracują jeszcze przez 10 minut.
Spalanie w normie. czasami delikatnie na wolnych szrpie silnikiem.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz maja 16, 2010 13:08

sprawdź na vagu czujniki temp.
jaki to silnik ?



KOSA1987
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: ndz maja 16, 2010 09:47
Lokalizacja: Miastko
Kontakt:

Post autor: KOSA1987 » ndz maja 16, 2010 13:10

sprawdz kostkę od czujnika temperatury znajduje się ona na krućcu wychodzącym z silnika z płynem chłodzącym, jest oba bodajrze na 4 piny



qwerty1969
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz maja 16, 2010 12:04
Lokalizacja: Rzeszów

Problem z obrotami

Post autor: qwerty1969 » ndz maja 16, 2010 13:18

silnik AXR



tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » ndz maja 16, 2010 14:41

Czy to seria, czy może jakiś wirus? Bo wygląda jakby ktoś majstrował przy mapie odpału i poszalał z lekka zakładając sprawny czujnik temperatury.



qwerty1969
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz maja 16, 2010 12:04
Lokalizacja: Rzeszów

Jest O.K.

Post autor: qwerty1969 » ndz maja 30, 2010 11:31

uszkodzony był czyjnik temperatury silnika, tak stwierdził mechanik. Nie poradził sobie jednat z wentylatorami.

[ Dodano: 30 Maj 2010 11:43 ]
Problem jest taki jak opisałem wyżej: bez wzgledu na temperaturę silnika, po włączeniu zapłonu włączają się, po wyłączeniu zapłonu pracują ok. 10 minut i się wyłączają. Nawet na zimnym silniku.
Po wyjęciu bezpiecznika na akumulatorze wyłaczaja się. Coś podtrzymyje zworę w sterowniku wentylatorów ale jaki to czujnik tym steruje i gdzie on fizycznie jest.Po wyjęciu wtyczki z czujnika temperatury chłodnicy jest tak samo.
A co ciekawe po wyłaczeniu klimy przyciskiem ECO jest bez zmian, poza tym klima pracuje bez zarzutów.
Proszę o radę.
Mechanikowi na kompie nie pokazał sie błąd klimatyzacji.



KOSA1987
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: ndz maja 16, 2010 09:47
Lokalizacja: Miastko
Kontakt:

Post autor: KOSA1987 » ndz maja 30, 2010 16:04

poszukaj przyczyny w przekaźnikach



qwerty1969
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz maja 16, 2010 12:04
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: qwerty1969 » ndz maja 30, 2010 20:56

Jaki masz na myśli przekaźnik



KOSA1987
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: ndz maja 16, 2010 09:47
Lokalizacja: Miastko
Kontakt:

Post autor: KOSA1987 » ndz maja 30, 2010 21:01

w skrzynce bezpieczników pod maską



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 104 gości