Dziwny problem...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

unitraseba
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: wt lis 17, 2009 14:50
Lokalizacja: Łukawiec

Dziwny problem...

Post autor: unitraseba » czw maja 27, 2010 20:38

Wiatm posiadam Golfa 1.9 TDI 110 KM z silnikiem 1Z. A problem mam taki a mianowice przy jeździe na 4 biegu gdy osiągam ok 100km/h jest taki mały zanik mocy lecz po
puszczeniu pedału gazu i ponownym wciśnieci auto dalej sie zbiera tak samo jest na 3 biegu przy 80 km/h i na biegu 5 przy 120 lub 140 km/h. Prosze o pomoc :bigok:



Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Post autor: Łuki_79 » czw maja 27, 2010 20:47

unitraseba pisze:1.9 TDI 110 KM z silnikiem 1Z
1Z =>90KM,chyba,że jakiś +++ :grin: .Wykonaj logi dynamiczne grup 003,008,011 (każda osobno) najlepiej z uchwyconym zanikiem mocy,to się okaże co twoje autko boli.



cyno
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 19:02
Lokalizacja: Kraków

Post autor: cyno » czw maja 27, 2010 20:54

Witam. Mam ten sam problem(silnik 1z, 90KM, 270 tyś.), zanik mocy pojawia się przy około 2600 obr. Gdzieś na forum wyczytałem że to wina przepływomierza.
Ostatnio zmieniony czw maja 27, 2010 20:55 przez cyno, łącznie zmieniany 1 raz.



unitraseba
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: wt lis 17, 2009 14:50
Lokalizacja: Łukawiec

Post autor: unitraseba » czw maja 27, 2010 21:10

Tak jak mówisz kolego Łuki_79 jest tam mały +++ ale przy tym bolu nie czuc tego. No to chyba bedzie trzeba wykonac mały log. KUmpel tez wspominał ze moze to być wina tego przepływomierza ale najlepeij bedzie jak bym sobie to sprawdził biorąć z innego gofera. Dzis wziołem odpiołem ten przepływomierz i sie przejechałem pare metrów podpiołem go dalej i auto szło jak nowe ale gdy go zgasiłem i ponownie zapaliłem i jechałem do domu to bol tdalej wystąpil.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » czw maja 27, 2010 21:52

cyno pisze:Witam. Mam ten sam problem(silnik 1z, 90KM, 270 tyś.), zanik mocy pojawia się przy około 2600 obr. Gdzieś na forum wyczytałem że to wina przepływomierza.
Raczej przeładowania i zwiazanego z tym notlaufa .Zalecany baypas w celu potwierdzenia :grin:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości