1,9TD AAZ traci moc.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1,9TD AAZ traci moc.
Witam, w styczniu kupiłem golfa III 1,9TD 75KM, na początku rewelacja, przyśpieszenie bardzo dobre, na odcinku 700m łapał 130km/h z zatrzymaniem, potem coś zaczęło się dziać, stracił nieco mocy i więcej palił, doradzono mi że oring na rysiku, wymieniłem i to samo, ostatnio grzebałem przy gazie i chyba coś przestawiłem bo ze startu jak i potem dość słabo, na ww odcinku 700m łapał juz tylko 110km/h. Grzebałem jeszcze przy rozrządzie, ale wcześniej dobrze oznakowałem więc nie sadze żebym przestawił. Dodam że jeżdżę powoli i przepisowo, pilnuje oleju filtrów i ciśnienia w oponach oraz nie przekraczam 2k obrotów na zimnym silniku. Nie kopci na zimnym oraz nie bierze oleju. Czemu więc traci moc i głośniej chodzi na wysokich?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Chodzi ci o to dolne kolo zębate przy wale na które nachodzą szajby do paska klinowego i paska od wspomagania oraz ten klinek po stronie silnika jak zakładam koło?. Kiedyś wymieniałem to koło i od tamtej pory właśnie jakby glośniej chodził, no ale żeby ścieło taki klin? <ździwiony>Michaś_1977 pisze:Asgaard91, rozbierz rozrząd i sprawdź klin na dolnym kole pasowym.Lubi go ściąć i po silniku.Asgaard91 pisze:głośniej chodzi na wysokich
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Zetnie i to z łatwością.Asgaard91 pisze:no ale żeby ścieło taki klin?
Tutaj poczytaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=44967
Co prawda temat o gibaniu,ale efekt ten sam...
[ Dodano: 27 Maj 2010 19:21 ]
To też jest dobre pytaniet0mal pisze:A początek wtrysku ustawiony?
kolego kąt wtrysku a nie kąt wtrysków. Klin jak zrobisz to nie powinno go ściac - przez jakis czasAsgaard91 pisze:Heh, a jak zetnie to skąd mam pewność że następnego też nie zetnie? <zonk>
Co do wtrysków to nie wiem, nic w nich nie dłubałem, więc same chyba by się nie przestawiły, a da się jakoś samemu dobrze ustawić?
Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Jak zmieniałeś koło,to przykręciłeś nową śrubą,zastosowałeś odpowiedni moment przy dokręcaniu,dałeś klej do gwintu?Asgaard91 pisze:jak zetnie to skąd mam pewność że następnego też nie zetnie?
Jeżeli nie,to już wiesz dlaczego może ścinać i jeżeli nie zastosujesz tych wskazówek,to przy następnym tez nie będziesz miał pewności.
Nie, normalnie wkręciłem na starej śrubie ;/. Tak w ogole to wcześniejsze koło miało dobry klin, tyle że było za duże i gibało szajbami. W ogóle to dalej nie wiem czy głośno chodzi na wysokich właśnie przez ten klin na wale?Michaś_1977 pisze:Jak zmieniałeś koło,to przykręciłeś nową śrubą,zastosowałeś odpowiedni moment przy dokręcaniu,dałeś klej do gwintu?Asgaard91 pisze:jak zetnie to skąd mam pewność że następnego też nie zetnie?
Jeżeli nie,to już wiesz dlaczego może ścinać i jeżeli nie zastosujesz tych wskazówek,to przy następnym tez nie będziesz miał pewności.
Jak ustawić kąt wtrysku?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Jak ścina klin,to mieszają się fazy rozrządu i silnik zaczyna chodzić kulawo lub tłuc sięAsgaard91 pisze:dalej nie wiem czy głośno chodzi na wysokich właśnie przez ten klin na wale?
Moja rada-sprawdź czy znaki do ustawiania rozrządu pokrywają się,jak nie,to koniecznie sprawdź klin,a jeśli pokrywają się,to kąt wytrysku do ustawienia u pompiarza za pomocą czujnika zegarowego lub lampy stroboskopowej.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Śrubę daje się nową i dokręca momentem 90Nm +90stopni ,dokręcenie jej zbyt słabo wcześniej czy pużniej żle się skończyAsgaard91 pisze:Nie, normalnie wkręciłem na starej śrubie ;/.
Tu to kompletnie nie wiem o co ci chodziAsgaard91 pisze:Tak w ogole to wcześniejsze koło miało dobry klin, tyle że było za duże i gibało szajbami.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Chodzi mi o to że luźno wchodziło na wał, nie wiem jakim sposobem, szajba miała bicie i non stop rwało paski...munior pisze:Śrubę daje się nową i dokręca momentem 90Nm +90stopni ,dokręcenie jej zbyt słabo wcześniej czy pużniej żle się skończyAsgaard91 pisze:Nie, normalnie wkręciłem na starej śrubie ;/.Tu to kompletnie nie wiem o co ci chodziAsgaard91 pisze:Tak w ogole to wcześniejsze koło miało dobry klin, tyle że było za duże i gibało szajbami.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 112 gości