1,9TD AAZ traci moc.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Asgaard91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt mar 02, 2010 17:31
Lokalizacja: Lublin

1,9TD AAZ traci moc.

Post autor: Asgaard91 » czw maja 27, 2010 17:41

Witam, w styczniu kupiłem golfa III 1,9TD 75KM, na początku rewelacja, przyśpieszenie bardzo dobre, na odcinku 700m łapał 130km/h z zatrzymaniem, potem coś zaczęło się dziać, stracił nieco mocy i więcej palił, doradzono mi że oring na rysiku, wymieniłem i to samo, ostatnio grzebałem przy gazie i chyba coś przestawiłem bo ze startu jak i potem dość słabo, na ww odcinku 700m łapał juz tylko 110km/h. Grzebałem jeszcze przy rozrządzie, ale wcześniej dobrze oznakowałem więc nie sadze żebym przestawił. Dodam że jeżdżę powoli i przepisowo, pilnuje oleju filtrów i ciśnienia w oponach oraz nie przekraczam 2k obrotów na zimnym silniku. Nie kopci na zimnym oraz nie bierze oleju. Czemu więc traci moc i głośniej chodzi na wysokich?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw maja 27, 2010 17:47

Asgaard91 pisze:głośniej chodzi na wysokich
Asgaard91, rozbierz rozrząd i sprawdź klin na dolnym kole pasowym.Lubi go ściąć i po silniku.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw maja 27, 2010 18:04

Pozatym przyczyn może być kilka zależnie od wersji pompy wtryskowej.



Asgaard91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt mar 02, 2010 17:31
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Asgaard91 » czw maja 27, 2010 19:08

Michaś_1977 pisze:
Asgaard91 pisze:głośniej chodzi na wysokich
Asgaard91, rozbierz rozrząd i sprawdź klin na dolnym kole pasowym.Lubi go ściąć i po silniku.
Chodzi ci o to dolne kolo zębate przy wale na które nachodzą szajby do paska klinowego i paska od wspomagania oraz ten klinek po stronie silnika jak zakładam koło?. Kiedyś wymieniałem to koło i od tamtej pory właśnie jakby glośniej chodził, no ale żeby ścieło taki klin? <ździwiony>



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw maja 27, 2010 19:13

Asgaard91, A początek wtrysku ustawiony?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw maja 27, 2010 19:20

Asgaard91 pisze:no ale żeby ścieło taki klin?
Zetnie i to z łatwością.
Tutaj poczytaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=44967
Co prawda temat o gibaniu,ale efekt ten sam... :bajer:

[ Dodano: 27 Maj 2010 19:21 ]
t0mal pisze:A początek wtrysku ustawiony?
To też jest dobre pytanie :wink:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Asgaard91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt mar 02, 2010 17:31
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Asgaard91 » czw maja 27, 2010 19:46

Heh, a jak zetnie to skąd mam pewność że następnego też nie zetnie? <zonk>

Co do wtrysków to nie wiem, nic w nich nie dłubałem, więc same chyba by się nie przestawiły, a da się jakoś samemu dobrze ustawić?



Awatar użytkownika
wronek1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 788
Rejestracja: wt lut 24, 2009 20:25
Lokalizacja: Żary

Post autor: wronek1 » czw maja 27, 2010 19:50

Asgaard91 pisze:Heh, a jak zetnie to skąd mam pewność że następnego też nie zetnie? <zonk>

Co do wtrysków to nie wiem, nic w nich nie dłubałem, więc same chyba by się nie przestawiły, a da się jakoś samemu dobrze ustawić?
kolego kąt wtrysku a nie kąt wtrysków. Klin jak zrobisz to nie powinno go ściac - przez jakis czas :bigok:


Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw maja 27, 2010 20:05

Asgaard91 pisze:jak zetnie to skąd mam pewność że następnego też nie zetnie?
Jak zmieniałeś koło,to przykręciłeś nową śrubą,zastosowałeś odpowiedni moment przy dokręcaniu,dałeś klej do gwintu? :bajer:
Jeżeli nie,to już wiesz dlaczego może ścinać i jeżeli nie zastosujesz tych wskazówek,to przy następnym tez nie będziesz miał pewności.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Asgaard91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt mar 02, 2010 17:31
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Asgaard91 » czw maja 27, 2010 20:13

Michaś_1977 pisze:
Asgaard91 pisze:jak zetnie to skąd mam pewność że następnego też nie zetnie?
Jak zmieniałeś koło,to przykręciłeś nową śrubą,zastosowałeś odpowiedni moment przy dokręcaniu,dałeś klej do gwintu? :bajer:
Jeżeli nie,to już wiesz dlaczego może ścinać i jeżeli nie zastosujesz tych wskazówek,to przy następnym tez nie będziesz miał pewności.
Nie, normalnie wkręciłem na starej śrubie ;/. Tak w ogole to wcześniejsze koło miało dobry klin, tyle że było za duże i gibało szajbami. W ogóle to dalej nie wiem czy głośno chodzi na wysokich właśnie przez ten klin na wale?

Jak ustawić kąt wtrysku?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw maja 27, 2010 21:02

Asgaard91 pisze:dalej nie wiem czy głośno chodzi na wysokich właśnie przez ten klin na wale?
Jak ścina klin,to mieszają się fazy rozrządu i silnik zaczyna chodzić kulawo lub tłuc się
Moja rada-sprawdź czy znaki do ustawiania rozrządu pokrywają się,jak nie,to koniecznie sprawdź klin,a jeśli pokrywają się,to kąt wytrysku do ustawienia u pompiarza za pomocą czujnika zegarowego lub lampy stroboskopowej.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » czw maja 27, 2010 22:01

Asgaard91 pisze:Nie, normalnie wkręciłem na starej śrubie ;/.
:bajer: Śrubę daje się nową i dokręca momentem 90Nm +90stopni ,dokręcenie jej zbyt słabo wcześniej czy pużniej żle się skończy
Asgaard91 pisze:Tak w ogole to wcześniejsze koło miało dobry klin, tyle że było za duże i gibało szajbami.
Tu to kompletnie nie wiem o co ci chodzi :grin:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Asgaard91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt mar 02, 2010 17:31
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Asgaard91 » pt maja 28, 2010 10:25

munior pisze:
Asgaard91 pisze:Nie, normalnie wkręciłem na starej śrubie ;/.
:bajer: Śrubę daje się nową i dokręca momentem 90Nm +90stopni ,dokręcenie jej zbyt słabo wcześniej czy pużniej żle się skończy
Asgaard91 pisze:Tak w ogole to wcześniejsze koło miało dobry klin, tyle że było za duże i gibało szajbami.
Tu to kompletnie nie wiem o co ci chodzi :grin:
Chodzi mi o to że luźno wchodziło na wał, nie wiem jakim sposobem, szajba miała bicie i non stop rwało paski...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 198 gości