turbo jakie ??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
turbo jakie ??
Sluchajcie potrzebuje waszej rady u mojej dziewyczny w golfie mk3 1.9 TD AAZ pada turbo nie ma luzow ale strsznie kopci na niebiesko i nie jedzie wiec wydaje mi sie ze pada turbo, doradzcie mi jakie turbo wybrac tak zeby nie przerabiac obecnie nie weim jaka turbina tam siedzi, i jeszcze 1 problem pompa tez jest do wymiany tzn na biegu jalowym auto nie chodzi rowno i ma podkrecona dawke na pompie moze przez to tak dymi ?? juz sam nie wiem .
Ostatnio zmieniony pn maja 24, 2010 14:33 przez Z@char, łącznie zmieniany 1 raz.
Z@char,
do sprawdzenia klin na wale.
w pierwszej kolejności i zobacz ile oleju jest przed turbinąw przewodzie od filtra do turbo i ile w kolanku.
jak będzie dużo w k0olanku to masz problem z lejącą turbina a jak przed turbiną to słaba już kompresja i wyrzuca olej przez odmę.
ale najpierw sprawdź czy koło na wale chodzi prosto.
jeśli chodzi nie równo to koło to rób to jak najszybciej bo jak poleci dalej to już po silniku będzie
do sprawdzenia klin na wale.
w pierwszej kolejności i zobacz ile oleju jest przed turbinąw przewodzie od filtra do turbo i ile w kolanku.
jak będzie dużo w k0olanku to masz problem z lejącą turbina a jak przed turbiną to słaba już kompresja i wyrzuca olej przez odmę.
ale najpierw sprawdź czy koło na wale chodzi prosto.
jeśli chodzi nie równo to koło to rób to jak najszybciej bo jak poleci dalej to już po silniku będzie
co do klina to jest to kolo wymieniałem ma delikatny luz po założeniu i nie skręceniu, jutro sprawdzę ile jest oleju przed turbina w przewodzie od filtra a co do kolanka to jest tam sporo oleju, a powiedz mi co mam zrobić z tym kołem jeśli ma trochę luzu ale naprawdę delikatny wcześniej miało większy i auto chodziło gorzej teraz jak by było lepiej
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Jak czoło wału i miejsce na klin skancerowane to nie naprawisz ,możesz jedynie poprawić na krótki czas .Jedyna skuteczna metoda to niestety wymiana wału na wał z TDI gdzie koło mocowane jest nie na klin tylko na półksiężycZ@char pisze:rozumiem a pwoeidz mi jak to naprawic
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości