Problem z Silnikiem TDI 110 Pomocy ;) !!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Kelon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:30
Lokalizacja: Katowice

Problem z Silnikiem TDI 110 Pomocy ;) !!!

Post autor: Kelon » śr maja 26, 2010 18:22

Hej wam mam problem z silniczkiem zdaje mi się ze w ogóle nie pracuje tak jak powinien a mianowicie do 3 tyś obr. bardzo słabo ciągnie a potem niby się załącza turbina ale do tych 3 tyś ciężko z myślą o wyprzedzaniu. Turbina była wymieniana rok temu w czerwcu ale nie dało to jakiś fantastycznych efektów. I jeszcze jedno praktycznie nie słychać charakterystycznego gwizdu z turbiny i nie wiem czy to tylko tak u mnie, bo w innych dizelkach pięknie świszczy a u mnie niestety Ratujcie panowie bo kasa idzie niby na naprawy ale efektów nie widać ? :/



piotruss6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn maja 24, 2010 16:01
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Post autor: piotruss6 » śr maja 26, 2010 18:27

u mnie jest ten sam problem ale gośc podłączył dzisiaj mi vaga i pokazało błąd czujnika sterowania turbiną N71,ale może to byc też problem z przepływką tak mi tutaj koledzy poradzili...



Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Post autor: Łuki_79 » śr maja 26, 2010 18:43

Kelon pisze:Ratujcie panowie bo kasa idzie niby na naprawy ale efektów nie widać ? :/
Wzrokowo możesz obadać stan wężyków podciśnienia,sprawdzić,czy sztanga pracuje beż zacięć i jaki masz zakres ruchu tej sztangi oraz czy po uruchomieniu silnika jest wciągana do gruszki.Aby w pełni zdiagnozować twój przypadek wykonaj logi dynamiczne grup 003,008,011 oraz 011 BS



Kelon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:30
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Kelon » śr maja 26, 2010 18:49

Piotrus kumpel mowil zeby pryeczysci ten czujnik ale on mowil o n75 otworzylem go wd40 skleilem zamontowalem ale to nic niedalo



Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » śr maja 26, 2010 18:58

popieram w 100% Luki_79 bo inaczej wymienisz pol samochodu, dziwi mnie tylko dlaczego tak dlugo zwlekales z podpieciem vag-a?
Ostatnio zmieniony śr maja 26, 2010 18:59 przez antojuja, łącznie zmieniany 1 raz.



Kelon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:30
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Kelon » śr maja 26, 2010 19:58

antojuja wiem wiem ale ja podpinałem pod kompa u mechanika i tam nic niepokazuje ?:/

[ Dodano: 26 Maj 2010 19:59 ]
Aby w pełni zdiagnozować twój przypadek wykonaj logi dynamiczne grup 003,008,011 oraz 011 BS.....................Luki 79 o co dokladnie chodzi bo zawiele mi to niemoow :?



Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Post autor: Łuki_79 » śr maja 26, 2010 20:13

Za pomocą tych logów sprawdzisz poprawne działanie przepływomierza (003),dawke wtrysku (008)jakie masz ciśnienie doładowania (011).Chodzi po prostu o podłączenie do samochodu komputera (laptop + interfejs diagnostyczny +program vag com)i zlogowanie tych grup pod obciążeniem,tzn na III biegu od 1500 obr/min do 4000 obr/min cały czas z pedałem w podłodze.Najlepiej zapytaj w swojej grupie regionalnej o wykonanie takich logów,na pewno ktoś ciebie poratuje :)



Kelon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:30
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Kelon » śr maja 26, 2010 20:45

dzięki luki podjade do mechanika zobaczymy co doradzi dzięki jeszcze raz ;) jak cos zalatwie skontaktuje sie i dam znać ;)



Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Post autor: Łuki_79 » śr maja 26, 2010 20:52

Na razie nie daj się naciągnąć na koszty bez 100% pewności,że dana część jest uszkodzona,jedynie możesz podmienić przepływomierz lub jeżeli mechanik jest kumaty niech zamieni N75 z N18



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 106 gości