po wymianie silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

po wymianie silnika

Post autor: grze693 » śr maja 26, 2010 17:34

tak jak pisałem

wsuwki jedna na pompę wtryskowa 2 na czujnik oleju przy filtrze 3 na czujnik od głowicy

1 oczko do świec żarowych 2 oczko niby na króciec płynu chłodniczego przykręcany z prawej strony do głowicy

kojarzy mi się że na króćcu powinny być 2 oczka ale nie widzę nigdzie kabla

co jest nie tak ???

czujniki ze starego silnika

aha a układ chłodniczy się sam odpowietrzy

aha i sprzęgło nie ma luzu biegi wchodzą ladnie ale właściciel twierdzi ze miało luz nic nie grzebaliśmy tam włożyliśmy silnik przekręcając jego koło zamachowe i sprzęgło

bo zalaliśmy płyn i bulgocze mocno aż wylatuje ze zbiornika trochę jak zakręcimy korek i po chwili odkręcimy to wyrzyguje płyn


termostat się otwiera bo chłodnica robi się ciepła

silnik 1.9d

włożony do t4
Ostatnio zmieniony śr maja 26, 2010 17:49 przez grze693, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » śr maja 26, 2010 23:46

grze693 pisze:nie ma luzu biegi wchodzą ladnie ale właściciel twierdzi ze miało luz nic nie grzebaliśmy tam włożyliśmy silnik przekręcając jego koło zamachowe
odpusc troche linke aby pedal sprzegla mial luz

grze693 pisze:zalaliśmy płyn i bulgocze mocno aż wylatuje ze zbiornika trochę jak zakręcimy korek i po chwili odkręcimy to wyrzyguje płyn
z boku glowicy jest powinna byc mufka polaczona z zbiorniczkiem wyrownawczym(najcienszy przewod wodny) sprawdz czy drozny jest albo na korku od zbiorniczka nie ma origu, zmien korek.

grze693 pisze:1 oczko do świec żarowych 2 oczko niby na króciec płynu chłodniczego przykręcany z prawej strony do głowicy

nie jestem pewny ale do swiec zarowych chyba byly dwa kable
Ostatnio zmieniony śr maja 26, 2010 23:47 przez Mieniu_69, łącznie zmieniany 1 raz.



grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: grze693 » czw maja 27, 2010 08:05

a macje jakiś schemat podłączenia przewodów tych w silniku bo musi być lampa ciśnienia i temperatury płynu ???


poradźcie coś wszystko już usunięte tylko te lampki silnik chodzi super ale lampka ciśnienia ani płynu chłodniczego się też nie pali

pali się tylko od świec i od alternatora i po odpaleniu gasną

przed wymiana silnika się paliły
Ostatnio zmieniony czw maja 27, 2010 12:58 przez grze693, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » czw maja 27, 2010 18:39

grze693 pisze:lampka ciśnienia ani płynu chłodniczego

zmasuj kabel czujnika cisnienia oleju i zobacz czy swieci, od plynu tak samo zrob



grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: grze693 » czw maja 27, 2010 23:10

problem rozwiązany ale częściowo

ten kabel z oczkiem co jest przykręcany do króćca z płynu chłodniczego w głowicy podłączyliśmy pod + akumulatora

kontrolki świeca od płynu chłodniczego ok ale od oleju przekręcam kluczyk na zapłon zapali się i zgaśnie a nie raz zapali się i miga aż odpalę i gaśnie

ale przeważnie przekręcam zapłon zapali i zgaśnie a powinna mrugać

gdzie ma być to oczko podłączone prawidłowo ?



Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » czw maja 27, 2010 23:23

z tego co kojarze to powinna swiecic ciaglym swiatlem do momentu zapalenia i pojawienia sie cisnienia oleju (wtedy gasnie) a od plynu pare razy miga i gasnie



grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: grze693 » pt maja 28, 2010 08:22

no a tak nie świeci a przed wymiana świeciła tak



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 191 gości