dławi sie..

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Specjal87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz maja 10, 2009 11:15
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

dławi sie..

Post autor: Specjal87 » wt maja 25, 2010 12:10

Witam

Gdy wrzucę 4 bieg i praktycznie nie dodając gazu, trzymając go na 2tys obrotach, auto sie dławi :/ i szarpie.. myślałem ze przez niskie obroty tak sie dzieje, ale kiedyś na 4 biegu spadałem do 1.5 tys obrotów i nie dławił sie..

POMOCY !!!

mk3 diesel 64KM


[b]Moje Mk3[/b] ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=310685

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt maja 25, 2010 12:20

Niestety najpewniej będzie. pompa do roboty. Możesz jeszcze spróbować zwiększyć dawkę, albo ruszyć kąt wtrysku.



Awatar użytkownika
Specjal87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz maja 10, 2009 11:15
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Specjal87 » wt maja 25, 2010 12:22

pompę paliwa miałem wymienianą jakiś rok temu...
Już by sie popsuła ?


[b]Moje Mk3[/b] ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=310685

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt maja 25, 2010 12:58

A kupiłeś nową? Na niższych biegach nie szarpie? Co się dzieje gdy przy około 1500obr/min zdejmiesz nogę z gazu i potem znowu naciśniesz? Silnik łagodnie przyspiesza czy szarpnie?



Awatar użytkownika
Specjal87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz maja 10, 2009 11:15
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Specjal87 » wt maja 25, 2010 15:11

tak kupiłem nową, jak zdjemę nogę z gazu i przyśpiesze to też szarpie...


[b]Moje Mk3[/b] ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=310685

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt maja 25, 2010 21:24

Są jeszcze trzy możliwości:
-poluzowała się śruba wspornika pompy, ta przy wtryskach,
-pojawiła się nieszczelność na przewodzie zasilającym, lub gdzieś na pompie, bądź filtr jest przytkany.
-kolebie się koło na wale

Ale to stosunkowo mało prawdopodobne możliwości zawsze są dodatkowe objawy.

Uszkodzeniu mógł ulec regulator odśrodkowy w pompie (popychacz nie przesuwa się płynnie po osi, może mieć luz, lub podkładka przy ciężarkach się wytarła)
Chyba, że ciężko Ci pali na ciepłym.

[ Dodano: 25 Maj 2010 21:27 ]
Nowa pompa Boscha kosztuje w granicach 4000-6000 tys. zł



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 147 gości