Filtr Paliwa - nie pasuje TDI - ALH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Jaaro
TDI Power
TDI Power
Posty: 147
Rejestracja: pn mar 29, 2010 23:38
Lokalizacja: VWrocłaVW
Kontakt:

Filtr Paliwa - nie pasuje TDI - ALH

Post autor: Jaaro » pn maja 24, 2010 16:31

Witam Panowie,

mam takie problem, otóż zakupiłem filtr paliwa MaxGear (nie polecam nikomu i więcej nie kupię) i nie pasuje mi tam wejście na podgrzewacz paliwa - jest za małe to wycięcie w kształcie literu U (poniżej fotka). Wszedłem na znany portal aukcyjny :hmm: i widzę, że wszystkie filtry są takie jak ten MaxGear czyli za małe jest to wycięcie w kszatałcie "U".

Na zdjęciu widać stary filtr - po prawej i nowy po lewej - nie ma możliwośći wcisnąć tego plastku w ten otwór. Widać dużą różnicę w wielkości otworów. Co o tym myślicie? Czy u mnie jest coś zmienione, że inne filtry są takie same?

Obrazek


WKS Śląsk Wrocław

Awatar użytkownika
sklejku
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: sklejku » pn maja 24, 2010 16:56

Jak rozni sie tylko i wylacznie wycieciem w kolysce to zaden problem przerobic wez pilnik do reki i ognia :bigok: oczywiscie jak wszystkie pozostale elementy filtra sie zgadzaja bo jak nie to bym to oddal a jesli tylko to to zaden problem moze szly 2 rodzaje wezy? Tego to ja tez nie wiem nawet :grin:


Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze

Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: xxxGlaDxxx » pn maja 24, 2010 17:17

ktoś ci zły filtr sprzedał, widzisz że jest wyższy i całkiem inaczej wygląda ;) oddaj go czym prędzej i kup w ASO albo jakims sklepie z zamiennikami VW ;) byle nie filtron !



Awatar użytkownika
Jaaro
TDI Power
TDI Power
Posty: 147
Rejestracja: pn mar 29, 2010 23:38
Lokalizacja: VWrocłaVW
Kontakt:

Post autor: Jaaro » pn maja 24, 2010 18:53

sklejku pisze:Jak rozni sie tylko i wylacznie wycieciem w kolysce to zaden problem przerobic wez pilnik do reki i ognia :bigok: oczywiscie jak wszystkie pozostale elementy filtra sie zgadzaja bo jak nie to bym to oddal a jesli tylko to to zaden problem moze szly 2 rodzaje wezy? Tego to ja tez nie wiem nawet :grin:
No bez przesady, nie będę przecież za każdym razem piłował filtr paliwa :chytry:
Podczas tego piłowania, dużo opiłków wleciałoby do środka.
Najgorsze jest to, że patrząc na Allegro widzę, że wszystkie filtry są właśnie takie z małym uchwytem.
Jutro wymienię filtr w sklepie, zobaczymy czy mają taki jak potrzebuję.
Jeżeli ktoś ma możliwośc, to sprawdzcie jak macie u siebie w tdi'kach ;)


WKS Śląsk Wrocław

fil29
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: czw mar 08, 2007 17:02
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: fil29 » pn maja 24, 2010 19:56

dlaczego nie filtron ? przynajmniej robiony we wiadomym miejscu a nie w chinach czy mongolii :P



Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Post autor: Łuki_79 » pn maja 24, 2010 19:59

Zapewne masz oring uszczelniający na filtrze do podgrzewacza? Jeżeli tak,to ktoś zmienił podgrzewacz od MK3.Do Mk4 jest właśnie z takim małym wycięciem,a na podgrzewaczu są 2 oringi
[ Dodano: 24 Maj 2010 20:03 ]
fil29 pisze:dlaczego nie filtron ?
Z praktyki powiem,że miałem Filtrona a tym samym pęcherzyki powietrza w wężyku.Teraz wymieniłem na Knechta i problem zniknął,co prawda 90 zł taka przyjemność kosztuję :grin:
Ostatnio zmieniony pn maja 24, 2010 20:06 przez Łuki_79, łącznie zmieniany 1 raz.



fil29
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: czw mar 08, 2007 17:02
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: fil29 » pn maja 24, 2010 20:12

nie koniecznie to wina filtra : ) może zle włożyles koncóweczki zle ulożył Ci się oring nie zwalaj na filterek ze jest do :ass:



Awatar użytkownika
Jaaro
TDI Power
TDI Power
Posty: 147
Rejestracja: pn mar 29, 2010 23:38
Lokalizacja: VWrocłaVW
Kontakt:

Post autor: Jaaro » pn maja 24, 2010 20:19

Łuki_79 pisze:Zapewne masz oring uszczelniający na filtrze do podgrzewacza? Jeżeli tak,to ktoś zmienił podgrzewacz od MK3.Do Mk4 jest właśnie z takim małym wycięciem,a na podgrzewaczu są 2 oringi
Na podgrzewaczu mam jeden oring - faktycznie. Jutro zrobię fotkę to zobaczycie jak to wygląda. Zresztą jaki ktoś maił cel w Rajchu, żeby zmienić ten plastik z mk3 ??


WKS Śląsk Wrocław

Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Post autor: Łuki_79 » pn maja 24, 2010 20:29

To masz coś jeszcze innego chyba.W Mk 3 masz taki http://allegro.pl/item1017030738_zawor_ ... da_vw.html ,w Mk4 taki http://allegro.pl/item1050169285_zawor_ ... _9tdi.html



KOSA1987
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: ndz maja 16, 2010 09:47
Lokalizacja: Miastko
Kontakt:

Post autor: KOSA1987 » pn maja 24, 2010 21:55

kup oryginalny zaworek zwrotny bo ten nie jest od tego modelu



Awatar użytkownika
FAHER
13xXx13
13xXx13
Posty: 388
Rejestracja: wt sie 26, 2008 22:29
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: FAHER » pn maja 24, 2010 21:57

ja mam mkIV i jak zmieniałem filtr to w sklepie powiedzieli ze stary filtr jakiś burak załozył od mkII lub III zarez z tym podgrzewaczem teraz mam wszystko od mkIV tak jak powino być niemam juz zadnych problemów z tym :bigok:


Obrazek

obecna bora viewtopic.php?f=89&t=435870" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
sklejku
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: sklejku » pn maja 24, 2010 22:44

Łuki_79 pisze:miałem Filtrona a tym samym pęcherzyki powietrza w wężyku
To nie ma wplywu na prace silnika
Jezdze caly czas na filtronie zero przerywania czy jakichkolwiek zlych sygnalow od strony silnika , dla porownania w pracy jezdze nowym fiatem doblo i stara renowka i tez ciagna powietrze wezami
Ostatnio zmieniony pn maja 24, 2010 22:45 przez sklejku, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9232
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » wt maja 25, 2010 07:20

Tak to jest jak ktos nie zna sie na rzeczy i nie wie ze filtrona wrecz kochaja w USA czy Kanadzie. Sprzedaje sie tam bardzo dobrze i chwala go sobie. Ta firma ma juz tylko polska nazwe bo wlascicielem jest juz kto inny od kilku lat. Zreszta filron nie jest taki tani. Napewno w sporej ilosci przypadkow np niemiecki Hans Priess jest tanszy.

Co do filtra samego to polecam juz opisane na forum rozwiazanie z pominieciem tego zaworka. zaslepiasz otwor w filtrze ( korkiem od wina) a dwie rurki od tego trujnika laczysz rureczka jakas. Sam trujnik odkladasz na półkę. Cieszysz sie jazda bez babelkow. Zreszta sa dwie szkoly z tymi filtrami. Jedne marki robia tak jak vag ze paliwo czesciowo krazy miedzy filtrem a pompa a jedne marki daja odrazu przelew do baku. Jedno i drugie ma swoje plusy. To drugie rozwiazanie ma takie ze w zime paliwo ogrzane przez pompe trafia do baku i ogrzewa tam zamarznietą rope. Parafina sie nie wytraca no i nie trzeba podgrzewac baku pochodnia zrobiona z gazety lub innej metody.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Post autor: Łuki_79 » wt maja 25, 2010 15:45

sklejku pisze:Jezdze caly czas na filtronie zero przerywania czy jakichkolwiek zlych sygnalow od strony silnika
U mnie również żadnego przerywania nie było,ale sam widok powietrza w ON był denerwujący(można założyć oczywiście ciemny wężyk i również znikną :grin: )
wesol pisze:zaslepiasz otwor w filtrze ( korkiem od wina)
I wstyd podnieść maskę żeby nie pokazywać takiego druciarstwa.To lepiej kupić filtr bez otworu na podgrzewacz i powrót połączyć rurką



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 118 gości