Wypadł uszczelniacz podczas rozbierania silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

Wypadł uszczelniacz podczas rozbierania silnika

Post autor: grze693 » ndz maja 23, 2010 10:19

witam
Przekładałem osprzęt po bagnet miskę pompę oleju i podstawkę oleju z jednego do drugiego silnika

i jak wszystko skręciłem to zobaczyłem na ziemi uszczelniacz

zielony (taki jest przy pompie oleju ale tam nigdzie nie pasuje bo mam druga pompę i blok na wierchu z skąd on jest )

wymiary
średnica zewnętrzna 12mm
wewnętrzna 8 mm
grubość 2mm

kolor zielony jest to oring
Ostatnio zmieniony ndz maja 23, 2010 23:32 przez grze693, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz maja 23, 2010 10:54

Może to z bagnetu?



grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: grze693 » ndz maja 23, 2010 11:54

no właśnie tak myślę bo bagnet ma średnice 10 mm a uszczelniacz 8 to chyba może być z tego ?

fotka uszczelniacza

Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz maja 23, 2010 11:57 przez grze693, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 23, 2010 12:39

grze693, jak są czytelne wymiary lub numer katalogowy to daj,wrzucę w ETKĘ :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: grze693 » ndz maja 23, 2010 23:28

nie ma numeru nie stety

jutro chce wkładać silnik chyba to nie jest od pompy oleju

a jak możesz sprawdź czy gdzieś przy podstawie filtra tego nie ma oleju

pompie oleju czy bagnecie jak się wkłada obudowę w silnik

bo nic więcej nie rozbierałem a to nigdzie nie pasuje raczej
Ostatnio zmieniony ndz maja 23, 2010 23:43 przez grze693, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 23, 2010 23:58

Pod bagnetem nie ma o-ringu,między smokiem a pompą jest ale 20mm średnicy,a ten
Obrazek
jest najbardziej zbliżony wymiarem do tego,który podałeś na priva.
Innych nie ma.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: grze693 » pn maja 24, 2010 00:32

niestety tam nie odkręcałem nic a byłem w garażu i pod tą śrubą jest podkładka miedziana

to musiało wypaść albo z pompy oleju albo bagnetu bo pamiętam podstawę filtra przekręcałem na początku w innym miejscu



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn maja 24, 2010 01:19

Jaką masz rurkę bagnetu? Krótką wprasowywaną, czy długą ze wspornikiem przykręcanym do podpory pompy wtryskowej?



grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: grze693 » pn maja 24, 2010 01:30

długą ta mocowaną z tyłu silnik przykręconą śruba i mocowana u góry do króćca plastikowego od wody w głowicy (silnik będzie włożony do t4)


ale przekręcałem bebechy z silnika z bagnetem z przodu co byl wciskany i przykręcany do wspornika pompy wtryskowej do tego

i musiałem wiercić dziurę na bagnet żeby pasował od t4 mocowany z tyłu na śrubę i do króćca wody po prawej stronie głowicy
Ostatnio zmieniony pn maja 24, 2010 01:35 przez grze693, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 252 gości