Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
estek1988
- Użytkownik
- Posty: 413
- Rejestracja: śr lip 30, 2008 21:12
- Lokalizacja: KłodaVWa
-
Kontakt:
Post
autor: estek1988 » ndz maja 23, 2010 13:06
od pewnego czasu po odpaleniu pojawia się za mną chmura białego dymu i podczas jazdy jak wyprzedzam i ostro depne w gaz też się pojawia ale jest mało widoczna czego to może być przyczyna??
silnik 1.6 1V z pompą wtryskami i całym osprzętem od 1.9AAZ+metalowa uszczelka pod głowicą+ podkręcone turbo do 1.2 bara + fmic i kręcona pompa
-
KOSA1987
- Ma gadane
- Posty: 188
- Rejestracja: ndz maja 16, 2010 09:47
- Lokalizacja: Miastko
-
Kontakt:
Post
autor: KOSA1987 » ndz maja 23, 2010 19:23
sprawdz kąt wtrysku, podejrzewam że jest za późny
-
estek1988
- Użytkownik
- Posty: 413
- Rejestracja: śr lip 30, 2008 21:12
- Lokalizacja: KłodaVWa
-
Kontakt:
Post
autor: estek1988 » ndz maja 23, 2010 19:41
kąt jest ustawiony na zegar
sam ustawiłem na 0.10 a książkowo powinno być 0.095 jeśli dobrze pamiętam
[ Dodano: 23 Maj 2010 19:43 ]
jutro jade sprawdzić wtryski bo też może być tak przez nie jeśli będą lały
-
Bartek_R
- Pasza dla Świń
- Posty: 395
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
- Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
-
Kontakt:
Post
autor: Bartek_R » ndz maja 23, 2010 21:40
estek1988 pisze:jutro jade sprawdzić wtryski bo też może być tak przez nie jeśli będą lały
wydaje mi się że jeśli by wtryski lały to by czarno za tobą było a nie biało
Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
-
xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: xxxGlaDxxx » ndz maja 23, 2010 21:43
na biało to czysty olej. Turbina albo coś z motorem nie halo
-
estek1988
- Użytkownik
- Posty: 413
- Rejestracja: śr lip 30, 2008 21:12
- Lokalizacja: KłodaVWa
-
Kontakt:
Post
autor: estek1988 » ndz maja 23, 2010 22:17
VireWolf88 czarno też jest za mną
ale jak ruszam albo ciągne od niskich obrotów
xxxGlaDxxx turbo nie jest idealne ale pompuje 1.2 bara, a silnik pali rano od strzała bez rozruchu...
-
xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: xxxGlaDxxx » ndz maja 23, 2010 22:25
ta? mój też pali od strzała a pali litr oleju na 300km
to o niczym nie świadczy
-
Balugass
- Użytkownik
- Posty: 441
- Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
- Lokalizacja: giżycko/olsztyn
-
Kontakt:
Post
autor: Balugass » ndz maja 23, 2010 22:36
estek1988, płynu chłodzącego nie ubywa??
mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025
-
Michał_1977
- _
- Posty: 14208
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
-
hanti
- Gadatliwa bestia
- Posty: 867
- Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
- Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
-
Kontakt:
Post
autor: hanti » ndz maja 23, 2010 22:38
a nie ubywa Ci płynu chłodniczego?
Na czarno będzie kopcił przy problemie z paliwem, przy spalaniu oleju na taki lekko niebieskawy dym. a na biało ?? może woda się dostaje do komory spalania.
- Jedyna taka taksówka !!!!!!
-
xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: xxxGlaDxxx » ndz maja 23, 2010 22:39
niebieskawy nie jest od płynu ? a biały od oleju ? zawsze żyłem w takim przekonaniu
-
estek1988
- Użytkownik
- Posty: 413
- Rejestracja: śr lip 30, 2008 21:12
- Lokalizacja: KłodaVWa
-
Kontakt:
Post
autor: estek1988 » ndz maja 23, 2010 22:41
jest zalany wodą od czasu naprawy ale cały czas sprawdzam i nie ubywa jest tyle ile wlałem, czy to może być przez wtryski??
-
Michał_1977
- _
- Posty: 14208
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
-
estek1988
- Użytkownik
- Posty: 413
- Rejestracja: śr lip 30, 2008 21:12
- Lokalizacja: KłodaVWa
-
Kontakt:
Post
autor: estek1988 » ndz maja 23, 2010 23:46
kłęby białego dymu po odpaleniu i dynamiczniejszym ruszeniu
jutro jade na sprawdzenie wtrysków,
musze sprawdzić jeszcze turbo bo ponoć jak będzie pluło olejem to też będzie kopcił na biało....
jaki kąt wtrysku powinien być ustawiony??? ja mam 0.10 a książkowo jest 0.095 jeśli dobrze pamiętam...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 146 gości