regulacja wydatku szczatkowego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- lukiskwuki
- Użytkownik
- Posty: 374
- Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
- Lokalizacja: Czarnków
regulacja wydatku szczatkowego
koledzy rozmawiałem z wami na forum o objawach mojego silnika po ktorym doszlismy do wniosku ze to niewyreguloany wydatek szczatkowy .....mam pytanie czyjstem w staniesam sobie to wyregulować ?? jakizazwyczaj koszt u pompiarza i czy srdni pompiarz nie zepsuje czegos dokonca ..bo wszytko ładnie chodzi tylko czasami gotelepie jak by za niskie obroty miał
[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
lukiskwuki, możesz samemu spokojnie wyregulować, może nie perfekcyjnie jak na stole, ale wystarczająco dobrze,
jak po puszczeniu gazu na chwilke go przydławi(przygasa) to wkręć śrube wydatku, jak wolno schodzi z obrotów to należy wykręcić śrube wydatku
jak po puszczeniu gazu na chwilke go przydławi(przygasa) to wkręć śrube wydatku, jak wolno schodzi z obrotów to należy wykręcić śrube wydatku
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Ja regulowałem samemu. Generalnie nie jest to zbyt trudne, pierwsze zagrzej silnik i odkontruj śrubę na której opiera się wajcha od gazu jak jest puszczony. Powyłączaj światła itp, silnik niech chodzi na wolnych obrotach. Musisz znaleźć taki moment że przy jej wkręcaniu jeszcze nie podnoszą się obroty, ale jak wkręcisz jeszcze kawałeczek to już się zaczną podnosić. Czyli jak się podniosą to musisz kawałeczek cofnąć.
Ale namieszałem, ciężko to napisać, ale jak pokręcisz to będziesz wiedział o co chodzi.
Ale namieszałem, ciężko to napisać, ale jak pokręcisz to będziesz wiedział o co chodzi.
- lukiskwuki
- Użytkownik
- Posty: 374
- Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
- Lokalizacja: Czarnków
- lukiskwuki
- Użytkownik
- Posty: 374
- Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
- Lokalizacja: Czarnków
dzieki chłopaki jutrobede działał tylko widzeze tam troche kiepskie dojscie jest
Ostatnio zmieniony sob maja 22, 2010 23:34 przez lukiskwuki, łącznie zmieniany 1 raz.
[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- lukiskwuki
- Użytkownik
- Posty: 374
- Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
- Lokalizacja: Czarnków
- mateusz_kajtek
- Ma gadane
- Posty: 184
- Rejestracja: pn gru 01, 2008 18:07
- Lokalizacja: Opolskie NYsa
- Kontakt:
śrubę kręcisz płaskim śrubokrętem ale żeby ją ruszyć to musisz popuścić nakrętkę (kontrę) na klucz 10, podnieś maskę do góry i wszystko sam będziesz widział, nie ma tam nic skomplikowanego
Ostatnio zmieniony ndz maja 23, 2010 16:01 przez mateusz_kajtek, łącznie zmieniany 1 raz.
NA SPRZEDAŻ MÓJ GOLFIK -> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3936548#3936548
- lukiskwuki
- Użytkownik
- Posty: 374
- Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
- Lokalizacja: Czarnków
najlepsze jest to ze u mnie chyba jest na nakretce taka czerwona nakładka z plastiku ...a w samym gwincie do regulacji jest taka dziurka.......a czyregulacja tego wydatku to poprostu jakby wcisniecie pedału gazu tyle ze pod maska??
Ostatnio zmieniony ndz maja 23, 2010 16:30 przez lukiskwuki, łącznie zmieniany 1 raz.
[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]
- lukiskwuki
- Użytkownik
- Posty: 374
- Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
- Lokalizacja: Czarnków
no gość ustawiał mi po wymiani paska kąt wtrysku i mowił ze bedzie git ..no i było...i generalnie jest...ale czasem zdarzy sie tak ze jak jezdze i silnik jest ciepły albo zimny (obojetnie) to jakby ma za niskie obroty i wtedy leciutko wyciagne przyspieszacz i jest ok .....ale powiedzmy nadrugi dzień silnik chodzi równiutko igiełka ..chłopaki powiedzieli na forum ze to wina wydaku szczatkowego
[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]
Można to tak na oko sprawdzić. Jak silnik będzie rozgrzany otwórz maskę i dodawaj lekko gazu wajchą na pompie. Jak obroty rosną już po jej lekkim wychyleniu to jest raczej ok. Ale jak pierwsze się nic nie dzieje, a dopiero po przekroczeniu pewnego wychylenia silnik dostaje obrotów to raczej jest za mały wydatek (u mnie tak było),
PS. Masz obrotomierz?
Pozdrawiam
PS. Masz obrotomierz?
Pozdrawiam
- lukiskwuki
- Użytkownik
- Posty: 374
- Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
- Lokalizacja: Czarnków
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 144 gości