Silnik umiera?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: xxxGlaDxxx » sob maja 22, 2010 09:48

Z tego co widze na filmiku, to powiem ci tak. Mój SB z pierścieniami które poszły sie kochać kopci tak samo, no tylko że normalnie przyspiesza itd. ;)



Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » sob maja 22, 2010 10:10

Wczoraj jeszcze raz miałem próbę no i miałem 130 i ciągne go tak z pół minuty i po chwili zaczyna przyśpieszać no i jak dokulało do 135 to wtedy pocisk do 155 moment był i więcej nie dusiłem bo koniec drogi był...
grandi pisze:grzeje ci się silnik?
Dzień prędzej było ok a wczoraj grzał się jak głupi...
To czyli będę miał pewnie do wymiany pierścienie.. Pewnie też uszczelniacze no i Turbo też?


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » sob maja 22, 2010 13:36

koVWal Mk2 pisze:To czyli będę miał pewnie do wymiany pierścienie.. Pewnie też uszczelniacze no i Turbo też?
niestety :chytry:



Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » sob maja 22, 2010 13:57

Tragedia :/ nie będzie to mały wydatek :/


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: xxxGlaDxxx » sob maja 22, 2010 14:01

ja tam sie poddalem z pierścieniami i szukam słupek blok+głowica, tylko przy obecnym wyborze słupków do 1.6 td kulam sie tak juz z 2 miesiace :helm:

[ Dodano: 22 Maj 2010 14:03 ]
swoją drogą, masz 16 lat i jeździsz 150km/h :bigok: ?
Ostatnio zmieniony sob maja 22, 2010 14:02 przez xxxGlaDxxx, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » sob maja 22, 2010 15:02

Na głównych drogach to nie jeżdżę xD Te 155 to z kuzynem miałem on kierował hehe Ja chyba silnika nie będę szukał tylko temu kapitaklę zrobię i jakiś IC'ek wrzucę. Ale po głowie mi chodziło wsadzić silnik 1.9TD ale to za dużo kasy :crazy:


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14158
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob maja 22, 2010 15:54

koVWal Mk2 pisze:jak dokulało do 135 to wtedy pocisk do 155 moment był
To potwierdza wersję z przytkanym katem.W końcu puścił :bigok:
koVWal Mk2 pisze:pierścienie.. Pewnie też uszczelniacze no i Turbo też?
Puść odmę pod silnik,dolot umyj i obserwuj czy za turbiną pojawia się olej.Może być suszarka dobra...choć K-14 lubi dość szybko zakończyć żywot.
koVWal Mk2 pisze:chyba silnika nie będę szukał tylko temu kapitaklę zrobię
To tak ze 3 klocki sobie przygotuj :bajer:
Kapitalka to szlif bloku,wału,wymiana tłoków,wszystkich panewek,obróbka głowicy itd.
Myślę,że "szwedzki remont" mu wystarczy.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » sob maja 22, 2010 16:01

Michaś_1977 pisze:To tak ze 3 klocki sobie przygotuj :bajer:
Kapitalka to szlif bloku,wału,wymiana tłoków,wszystkich panewek,obróbka głowicy itd.
Myślę,że "szwedzki remont" mu wystarczy.
No chodziło mi o ten tzw. "szwedzki remont" będę pewnie musiał wydać z 1500zł jak nie lepiej :/
Michaś_1977 pisze:To potwierdza wersję z przytkanym katem.W końcu puścił
Ale nie puścił na stałe tylko cały czas tak jest. Musi się chwile kulać 130 i jak puści to wtedy ciągnie. Kata wywalę no ale to dymienie na niebiesko mnie już dołuje. Teraz kasę trzeba odkładać :(


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob maja 22, 2010 16:04

koVWal Mk2, Nie rozpaczaj, najlepiej to odrazu pół samochodu wymienić. :bigok:

Katalizator ma to do siebie, że jak jest stary to potrafi się wkład skruszyć i obrócić się bokiem.
Pozatym co to za pogwizdywanie słychać na tym filmiku? Czyżbyś miał przelotowy wydech? Czy może turbo wyje jak zarzynana świnia :bajer: A może alternator prosi się o naprawę?

Kopcenie z pod korka wlewu uoleju może być spowodowane słabymi pierścieniami i niską kompresją, no ale wtedy miałbyś problem z odpaleniem auta, może by tak taniej było zająć się innymi możliwymi przyczynami tego kopcenia, np korek w wydechu (turbo stoi dęba), niedrożna odma, lejące wtryskiwacze (kopcenie na biało-niebiesko) albo zalany Lotos mineralny zamiast oleju do silnika.

Masz trochę do posprawdzania, jak będziesz wymieniał silnik to się odezwij, chętnie twój odkupię :helm:

[ Dodano: 22 Maj 2010 16:07 ]
Coś mi się przypomniało, nie masz wrażenia że silnik nierówno pracuje? Jak tam płyn w zbiorniczku, nie ubywa?



Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » sob maja 22, 2010 16:17

t0mal pisze:Nie rozpaczaj, najlepiej to odrazu pół samochodu wymienić.

:grin:
t0mal pisze:Pozatym co to za pogwizdywanie słychać na tym filmiku? Czyżbyś miał przelotowy wydech? Czy może turbo wyje jak zarzynana świnia :bajer: A może alternator prosi się o naprawę?

Wydech nie jest przelotowy.. Turbo tak słychać... Kiedyś prawie w ogóle nie było słychać a teraz jest głośniej... Altek to to nie jest na pewno!
t0mal pisze:Kopcenie z pod korka wlewu uoleju może być spowodowane słabymi pierścieniami i niską kompresją, no ale wtedy miałbyś problem z odpaleniem auta, może by tak taniej było zająć się innymi możliwymi przyczynami tego kopcenia, np korek w wydechu (turbo stoi dęba), niedrożna odma, lejące wtryskiwacze (kopcenie na biało-niebiesko) albo zalany Lotos mineralny zamiast oleju do silnika.
Piszesz, że kopcenie właśnie przez wtryski no ale kopci na niebiesko i czuć olej a oleju nie ubywa i problemu z odpalaniem nie zauważyłem...
t0mal pisze:Masz trochę do posprawdzania, jak będziesz wymieniał silnik to się odezwij, chętnie twój odkupię
Na moje 17 lat nie będę miał kasy na inny silnik xD Tego będę remontował :D
t0mal pisze:Coś mi się przypomniało, nie masz wrażenia że silnik nierówno pracuje? Jak tam płyn w zbiorniczku, nie ubywa?
Silnik pracuje równiutko i płyn też nie ubywa..


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » sob maja 22, 2010 21:50

Odrazu go straszycie pierscieniami mi teaz grzał sie do 3/4 prawie turbo nie daje tyle powietrza i dostaje się za mały ładunek a wiekszy ladunek paliwa i dlatego , sprawdz luz na wirniku na zimnym silniku


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14158
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob maja 22, 2010 22:59

grandi pisze:Odrazu go straszycie pierscieniami
grandi, a jak to :dol: czytasz,to z czym kojarzysz? :bajer:
koVWal Mk2 pisze:odkręciłem korek od pokrywy głowicy i nie pluł olejem ale mocno dymił..
Widzę,że temat zatacza coraz szersze koło :wink: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

darecki6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pt lut 19, 2010 10:56
Lokalizacja: lodz

Post autor: darecki6 » ndz maja 23, 2010 07:48

za puzny wtrysk ,ropa dopala sie przy otwartych zaworach co powoduje wieksze zurzycie paliwa mniejsza moc szpsze zalaczanie turbiny kopcenie ,turbina wlacza sie przy powiecmy dawce 5 obrotach 3500 .dajesz dawke 5 a silnik nie uzyskuje tych obrotuw bo paliwo spala sie prrzy otwartych zaworach w wydechu i nie przenosi energi na tloki a turbo gwizdze bo jemu dawka odpowiada np75 kmh zamiast 85kmh


darecki6

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14158
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 23, 2010 08:36

darecki6 pisze:za puzny wtrysk ,ropa dopala sie przy otwartych zaworach
Taaak? :bajer:
Hmmm...ja myślałem,że przed wtryskiem jest suw sprężania,a po wtrysku suw pracy,czyli zawory pozamykane podczas obydwu suwów... :bajer:
darecki6, zastanów się co piszesz :chytry: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości